Fed Pocket Bike

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac

Hejsa.. nu sætter bremsen sig jo altså ikke bare sådan lige... og nej jeg ombytter den ikke hvis du har kørt ræs i en månede og brænder den a... :)

det er jo ikke min skyld at hvis en stepelring springer og ridser hele cylindert så den ikk kan køre mere..
    Hvis det var i en butil ville det da gå inder de 2 års reklamationsret

CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

Oprindeligt indlæg af DJ-ALCEDO

det er jo ikke min skyld at hvis en stepelring springer og ridser hele cylindert så den ikk kan køre mere..
    Hvis det var i en butil ville det da gå inder de 2 års reklamationsret

Det kommer jo helt an på hvordan du har kørt den.. har du kørt for fulde hammer uafbrudt i 1 time og ødelægger et eller andet.. så er det jo næsten klart der ryger noget. men ved alm ræs skulle der jo helst ikke ske noget.. cyklen kan sendes tilbage til fabrikken.. sker der noget skal jeg nok finde ud a hvordan og hvorledes med det... :)

• TDB: De kan under INGEN omstændigheder få lov til at kører lovlig på de danske veje, da de simpelthen ikke er synlige nok i trafikken.

Har selv en og du kan tro jeg har undersøgt det.

Så folk, hvis i tror / regner med at få den lovlig på gaden, så kan i godt glemme det :)

Bare lige så folk ved det.

• Jeg er ikke helt sikker på du har ret.. som jeg skrev tidligere har jeg ikke helt 100% styr på den lovgivning.. men der skulle være et eller andet med at man kan få dem registreret for et rimelig vildt beløb... :)

Kan vi for god ordens skyld ikke holde det til BUD og ikke small talk.. please... thanks guys

• well, syntes bare folk burde vide det så de ikke køber med tanken om at det skal være et transport middel på lovlig vis.

og jeg har ret, de må kun bruges på privat vej og banekørsel.

Har undersøgt lortet, har selv en 90ccm chopper/harley model som jeg vildt gerne ville jorde rundt på:)

Oprindeligt indlæg af SyZyGy^
    well, syntes bare folk burde vide det så de ikke køber med tanken om at det skal være et transport middel på lovlig vis.

og jeg har ret, de må kun bruges på privat vej og banekørsel.

Har undersøgt lortet, har selv en 90ccm chopper/harley model som jeg vildt gerne ville jorde rundt på:)

Jamen fair enough...
    kan vi så holde det til bud herfra... :)

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Lige et spørgsmål: Hvo'n kan det være, at du sådan lige pludselig ligger inde med 5 spritnye Pocket bike's ?
    Der er nemlig en del, der har undret sig over det !

Han har nok købt dem billigt i udlandet, og prøver nu at sælge dem for at opnå en lille fortjeneste.

Men ja, der mangler lidt information.

Oprindeligt indlæg af Djake

Han har nok købt dem billigt i udlandet, og prøver nu at sælge dem for at opnå en lille fortjeneste.

Men ja, der mangler lidt information.

LOL
    Det kan vel være lige meget hvor de er fra.. hovedesagen er at jeg sælger dem billigt og at de ikke er varme.. jeg kan fortælle så meget at jeg tjener 150kr pr stk på dem.. hvis i syntes det er røveri ja så køb dem et andet sted.. min kammerat har hevet en container hjem a dem og jeg har fået 10 stk for 1850 stk..
    han har et firma og er registreret som impotør a dem.. og sælger dem til væsentlig højrere pris end jeg sælger dem for her.. det står jer jo frit for om i vil købe dem eller ej.. men STOP med alt det off topic.. og hold det til bud..

• Hvis i ydermere siger øøøøh så skal du da også være registreret som forhandler.. NEJ det skal jeg nemlig ikke.. man må sælge for 50000 om året uden du behøver et CE nr...

jeg er da meget ked a i er blevet så stødt over at jeg prøver på at sælge noget fedt legetøj.. men helt ærlig lad nu være at skrive hvis i ikke er interesseret i at byde.... har i mistanke til at det er ulovligt det jeg laver. så ring til politiet og spørg mig om min adr og tlf nr. skal sku gerne oplyse det.....

Så skulle den skid vist være slået.. IK

• jeg og 4 ander af mine kammerater kobte 5 pocket bikes dog en anden model. og de er altså sjove at køre på. vi har en bane som vi køre på eller inde i byen :D

men vil lige sige når man køre galt på sådan en, så går det sku galt..

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac

LOL
    Det kan vel være lige meget hvor de er fra.. hovedesagen er at jeg sælger dem billigt og at de ikke er varme.. jeg kan fortælle så meget at jeg tjener 150kr pr stk på dem.. hvis i syntes det er røveri ja så køb dem et andet sted.. min kammerat har hevet en container hjem a dem og jeg har fået 10 stk for 1850 stk..
    han har et firma og er registreret som impotør a dem.. og sælger dem til væsentlig højrere pris end jeg sælger dem for her.. det står jer jo frit for om i vil købe dem eller ej.. men STOP med alt det off topic.. og hold det til bud..

Det er ikke helt OT, da der er grænser for hvordan og hvorledes, man kan sælge ting herinde. Bare lige til orientering. Men du hører nærmere - når der er blevet taget stilling til om det her er okay el. ej !

• noget andet er som sælger at du skal sørge for RMA sager bliver ordnet når du sælger sådan nogle videre (da det er nye produkter)......ved godt garanti osv ikke er helt det samme som når det er en forretning der sælger til private, men du står til ansvar overfor det du sælger......medmindre folk skal underskrive et dokument hvor de frasiger sig det.....og så kan man ligesågodt handle hos et rigtigt firma som MK trade i grindsted fx...de sælger dem til samme pris, men med garanti osv.
    ....hvis nogen kender de nøjagtige regler ang RMA for privathandel med nye produkter må de da gerne rette mig, for det er nogle år siden jeg studerede erhvervsret og meget kan være ændret.

ja ved godt det er lidt synd at ødelægge dit topic på den måde, men hvis de går i stykker synes jeg folk skal være på det rene med hvor de står.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• 2 ting :)

hvis jeg var dig ville jeg nok lave anden post for kun bud hehe ;) ser ik ud til at stoppe her i

for det andet, min fætter er måske interreseret men vi tænkte på reserve dele til sådan bikes, er de lette at komme til eller koster det så meget at en ny er billigere :)
    bare om man nu skulle styre og ridse, knække noget helt vildt :)