Den mest valgte Class

Oprindeligt indlæg af h0d
    blink sprint gouge backstab frost nova vanish cheapshot backstab cb evisc

frost mages er noget helt andet :p lorte ice barrier

blink? hvis det er en human mage du snakker om så skal du nok ikke regne med han bruger blink først ;)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• På allience siden er det i hvert fald paladiner, der er så skide mange af dem. På horde-side vil jeg næsten tro det er shamans, man vælger vel de classes der er overpowered. På PvP servers er det sikkert rigtigt med rogues, men på PvE er der ikke specielt mange af dem, det siger min WoW-census (statistik redskab) i hvert fald.

• Lige OT: Hvis en rogue disarmer en warrior kan en warrior vel også disarme tilbage;)

Men generelt må man vel sige at det er den der starter angrebet der har klart den største chance.
    Hvis jeg charger en rogue, slår den en gang har jeg rage til MS. derefter kan jeg rend den + harmstring så smutter den ikke nogen steder.
    Tvivler på der er noget at gøre.

De fleste gange jeg er blevet ownet af rogues er når jeg står og grinder, har 50% hp, så kommer de bagfra og nakker mig - kræver ikk de store skills

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Spiller rogue og er lvl 60 med backstab build og dual daggers, og jeg holder mig klart væk fra warriors, og sådan skal det også være. Alt i cloth ryger tilgengæld hurtigt, og jer der siger blink, skal også lige huske at sige "blind" bagefter..

Oprindeligt indlæg af Elthanas
    Spiller rogue og er lvl 60 med backstab build og dual daggers, og jeg holder mig klart væk fra warriors, og sådan skal det også være. Alt i cloth ryger tilgengæld hurtigt, og jer der siger blink, skal også lige huske at sige "blind" bagefter..

Blind ? fårstår ikke ?
    --

Jeg er selv 60 mage og har ingen problmer med rogues (generelt) Men de rogues der har fattet hvordan man nakker en mage kan jeg sjældent ta... VANISH .. det typiske en mage vil gøre efter en rogues backstab/ambush eller hvad det hedder er blink derefter regner magen med at han (som mod alle andre melee classes) fyrer en poly mod dig .. men der er det at rogue'en lige efter du har lavet dit ambush går direkte i vanish...sådan fortsætter du og magen er dead meat.

EDIT: men der er ikke så meget at gøre hvis en rogue duellerer en human mage som bruger Perception

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

Rettet en gang, sidst af PolluX^ ().

• der er en der har fattet det :D

Hva han mener med blind er at rogues har et skill der hedder blind men den er slet ikke så brugbar hvis man bare bruger sin tab knappe... det er noget andet hvis man duellere i et område med mange andre så er blind rigtig effektiv

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Nej er ikke flest alliance der spiller paladiner. Gå ind og tjek statistikken. Faktisk ligger paladiner for det meste på nogle af de sidste pladser.

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Uha ja, jeg lyder vel nok slem hva'?

Synes det er trættende, at folk ikke kan finde ud af at stave det. Det kan virkelig ikke være så svært. Men vi kan vel ikke alle være på samme nivo.

nivo??? lol hvem r nu dum? hahaha imoa lol!

ik fordi jeg li sel ka stave d rigtigt li sådan uden videre.. gi mig 5 sek

Oprindeligt indlæg af Icy_Chilll

nivo??? lol hvem r nu dum? hahaha imoa lol!

ik fordi jeg li sel ka stave d rigtigt li sådan uden videre.. gi mig 5 sek

Du kan da heller ikke stave rigtigt selv? I det korte tekst stykke du skrev der har følgende ord ingen betydning ifølge den danske ordbog >
    - R
    - Ik
    - Li
    - Sel
    - La
    - D
    - Gi

Så kom igen, hr. poptøs.

• Alle siger at Rouges er den bedste Class i PvP. Det er de kun fordi at der ikke er nogen udfordring i at dræbe andre ppl som rogues. Jeg personligt (lvl 60 Dwarf,hunter) pwner rouges til værd en tid, også selv om de backstabber el.

og angående hvilken Class der er mest brugt, er der ingen tvivl om det er Shamaner, da de er mega overpowered med alt hvad hjertetbegære, og defor er alle dem (iværtfald på Daggerspine).

• Fact er at rogues er easymode i wow... Og det er de bare...

Det er bare for nemt at lave alting som rogue... Nu siger jeg det efter at have spillet en selv...

Forstår slet ikke at folk gider dem.. IMO er det for nemt for lamt og alt for steneren...

Specielt pga 90% af rogues kun går efter cloth wearers pga det er det nemmeste når man kan nakke en med 2-3 slag...

Men warriors er den mest spillede class.. efterfulgt meget tæt af rogues...

http://www.warcraftrealms.com/…xlevel=60&servertypeid=-1

I kan bare kigge der ;)

• Det kommer jo imo helt an på hvad server man spiller på, det svinger også meget - på bladefist syntes jeg der er mange shamans, mages og rogues.

Jeg spiller selv rogue, det har jeg gjort siden US Beta 3, det betyder jeg har spillet en del rogues op til midt-30 og nu en til lvl 56. Jeg har prøvet på at spille andre classes end rogue her i retail, men jeg er simpelthen blevet for afhængig af stealth... Der er så rart at man lige kan gå afk og vide at chancen for at man er i live når man kommer tilbage, er meget nær 100% :hb:

• *G* okay :dance: