Det sidste røvhul er ikke født endnu


  • Du er nu ret tæt på at vinde den rekord :)) :]

  • småkage :boxed:


    anyways. lig mærke til at noget falder ud af forruden på bussen når den vælter 8o

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

    Rettet en gang, sidst af dragox ().

  • kvinder: "jae men statistikken siger at det mændene der er impliceret i flest ulykker.........."


    mænd: " ja søster lagkage, men hvem er det vi kører ind i? fanme svært at undgå biler der pludseligt skifter vognbane og bremser, fordi der er skoudsalg"


    kvinder er GENERELT for usikre i trafikken, hvilket er grunden til de til tider irrationelle handlinger de ofte foretager i trafikken.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sådan nogen burde skydes..!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • jamen dog en idiot
    prøv at komme til kolding mellem kl 15 og 17 så kan man få skiftet fronten på bilen 3-4 gange om dagen hvis man ville., sådan som nogle bare brager ud foran en
    eller siden på bilen når de tager den for rødt :crazyeyes:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    nogle der kan "oversætte" hvad der bliver sagt?


    er det mig du hentyder til eller ?(
    jeg køre taxa i kolding
    prøv at komme til kolding mellem kl 15 og 17 så kan man få skiftet fronten på bilen 3-4 gange om dagen hvis man ville., sådan som nogle bare brager ud foran en
    der med mener jeg at hvis jeg ikke kunne læse trafikken/ser mig for/om så kunne jeg få en ny front på bilen 3-4 gange


    eller siden på bilen når de tager den for rødt


    altså jeg vil køre ud i et kryds for grønt men de andre tager den for rødt


    og hvis du lærte at quote ville andre jo have det nemt med at svare :))

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    kvinder: "jae men statistikken siger at det mændene der er impliceret i flest ulykker.........."


    mænd: " ja søster lagkage, men hvem er det vi kører ind i? fanme svært at undgå biler der pludseligt skifter vognbane og bremser, fordi der er skoudsalg"


    kvinder er GENERELT for usikre i trafikken, hvilket er grunden til de til tider irrationelle handlinger de ofte foretager i trafikken.

    :T



  • LOL jeg lavede ikke quote fordi min kommentar relaterede til det org. indlæg. Jeg forstår godt det du siger :)
    Jeg mener om der er nogle der kan oversætte det som bliver sagt i klippet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar



    LOL jeg lavede ikke quote fordi min kommentar relaterede til det org. indlæg. Jeg forstår godt det du siger :)
    Jeg mener om der er nogle der kan oversætte det som bliver sagt i klippet?


    lol johhni.. Gav da sig selv...

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Sist i dag holdt jeg på å få en innvandrerkælling i fronten. Først kører hun over for rødt, og skal dreje til venstre. Men da er jeg på vej ud i krydset, og hun drejer så hardt over og kører rett i mot mig på venstre side af vejen, fortsetter heldigvis med at dreje og havner oppe fortauet. Beautiful :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Manic Miner
    Sist i dag holdt jeg på å få en innvandrerkælling i fronten. Først kører hun over for rødt, og skal dreje til venstre. Men da er jeg på vej ud i krydset, og hun drejer så hardt over og kører rett i mot mig på venstre side af vejen, fortsetter heldigvis med at dreje og havner oppe fortauet. Beautiful :D


    Den vil JEG så gerne have oversat :boxed: