Star wars i morgen - hvem skal?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz


    Jeg er fra Esbjerg og jeg kender da ingen som siger Mojn. Anyway, så skal jeg ikke set den. Har ikke set nogen af dem, men der er godt nok mange af mine venner som skal :S


    Siger heller ikke at alle dem fra esbjerg siger mojn ^^
    Men man siger jo at mojn er et "gammelt" sønderjydsk ord :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    Siger heller ikke at alle dem fra esbjerg siger mojn ^^
    Men man siger jo at mojn er et "gammelt" sønderjydsk ord :P


    Esbjerg er mere Vestjylland :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz


    Esbjerg er mere Vestjylland :p


    Syns da eller Esbjerg ligger MEGET syd på?? :P ift. hvor nord og midt er ^^ men ok jeg bor os på djævleøen så hvad ved jeg :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    klokken 00:03 i nat sidder jeg i køge bio og drikker sodavand, spiser slik og chips hvis de sælger det :P


    Det samme her :T Hold kæft hvor jeg bare glæder mig... Jeg tror virkelig den lever op til forvetningerne :clap:

  • Det er så spørgsmålet. Læste MetroExpress i dag, og anmelderen gav den 3/6, men det han var tydeligvis ikke glad for de sidste to hæller, og var slet ikke for, at meget af det var så historiefortælling osv., hvilket personligt er noget af det jeg ser mest frem til.

  • skal ind og se den på lørdag med min bror og et par venner.. det er jo næsten et must at se dem alle hvis man bare har en lille Vader inde i sig ;)

    AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

    Rettet en gang, sidst af Hellslayer ().

  • Jeg har set den nu, og =)/!=%/=!% DEN ER SÅ SEJ! ... no matter, det er den bedste film nogensinde, den er så sej, den er så godt lavet. Det er da bare helt vildt.


    Kan sige til jer alle, glæd jer for fuld skrue - i bliver IKKE skuffet !


    Dadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaa dadadaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaadadaaaaaaaaaaaaaa daaaaadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Jeg har set den nu, og =)/!=%/=!% DEN ER SÅ SEJ! ... no matter, det er den bedste film nogensinde, den er så sej, den er så godt lavet. Det er da bare helt vildt.


    Kan sige til jer alle, glæd jer for fuld skrue - i bliver IKKE skuffet !


    Dadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaa dadadaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaadadaaaaaaaaaaaaaa daaaaadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    IMO lidt af en overdrivelse, den er okay, men så god er den heller ikke :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    IMO lidt af en overdrivelse, den er okay, men så god er den heller ikke :)


    Bliver interessant og se hvad jeg synes .. Har ikke mange ostepops tilovers for George Lucas .. Faktisk har han bare sit THX lyd ellers synes jeg han er lidt elendig :]