The Sunken Temple - Swamp of Sorrows

  • Lvl : 44 - 50 | Player limit : 10


    Over a thousand years ago, the powerful Gurubashi Empire was torn apart by a massive civil war. An influential group of troll priests, known as the Atal'ai, attempted to bring back an ancient blood god named Hakkar the Soulflayer. Though the priests were defeated and ultimately exiled, the great troll empire buckled in upon itself. The exiled priests fled far to the north, into the Swamp of Sorrows. There they erected a great temple to Hakkar - where they could prepare for his arrival into the physical world. The great dragon Aspect, Ysera, learned of the Atal'ai's plans and smashed the temple beneath the marshes. To this day, the temple's drowned ruins are guarded by the green dragons who prevent anyone from getting in or out. However, it is believed that some of the fanatical Atal'ai may have survived Ysera's wrath - and recommitted themselves to the dark service of Hakkar.


    Map.:

  • fordi at hvis man tager en gruppe der er lidt højere, så er man næsten sikret mod wipes, plus det går en del lettere! :)

  • var dernede idag som lvl 51. Jeg synes det er den bedste instance jeg har prøvet til dato.


    Meget fed måde de har lavet måden man nakker avatar of hakkar på :) der komemr man på prøve...

  • Tager kun i sunken med folk level 53+ og healer level 49+

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Jeg synes nu også den er nice nok, men det er bare svært at finde party (et ordenligt) på Stormreaver. og jeg vil helt sikkert sige at man skal være lvl 50-57 for at få noget sjovt ud af den :S da mobs'ne i starten er 46-49 men inde hvor det bliver sjovt er 49-52 og boss der er 55. Der er ikke så mange elite mobs, men bare store grupper blandet 2-4 elite og 3-5 almindelige.

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
    nej okay, synes bare det er lidt underligt der står lvl 44-50 og folk der tager derned søger 50+


    Det betyder der er level 44-50 mobs.

  • jeg har været der 4 gange nu..og det er stadig ikke lykkeds os at få den sidste boss ned..den får vores tank til at sove, og så nakker den mig (priest)

  • Når den sidste boss kaster sleep, skal du vär hurtig med dispel magic.. Så er der ingen problemer i at nakke ham.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phunky
    Når den sidste boss kaster sleep, skal du vär hurtig med dispel magic.. Så er der ingen problemer i at nakke ham.



    Man kan ikke dispelle den sleep! :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Tager kun i sunken med folk level 53+ og healer level 49+


    Man kan sagtens få noget sjov ud af det fra lvl 50. Vi var en gruppe på 50, 51, 51, 52 og 52, uden priest kun en druid og mig (paladin) der måtte deles om at heale. Vi klarede det hele undtagen Shade of Eranikus. Fik så en lvl 60 priest ind og klarede ham også.
    Det gælder bare om at kende taktikkerne!

  • Fik downed Shade of Eranikus efter 3. forsøg med min hunters pet som MT(efter den nye hunter talent tree) og en warlock pet som hjælper med tanke sammen med en paladin. :clap:


    Vi var en lvl 55 hunter 53 warlock 51 priest 52 paladin og en mage jeg ikke kan huske lvl på.


    Ví fik ramt på Shade of Eranikus. efter at vi havde omlagt stategien.

  • Syntes nu også den intance er rigtig fed, men ligemeget hvad SKAL der er mage og en priest med da AOE er needed et vidst sted ;-)


    BTW den gennemsigtige drage er mega svær :-/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jesperlind
    Syntes nu også den intance er rigtig fed, men ligemeget hvad SKAL der er mage og en priest med da AOE er needed et vidst sted ;-)


    BTW den gennemsigtige drage er mega svær :-/


    Hvis du læser min tidligere post så kan det faktisk godt lade sig gøre uden en priest, bortset fra eranikus.
    ...men ja AoE er særdeles nyttigt.