Guild Wars

  • Har på fornemmelsen det bliver et flop. men fedt nok! nu tar alle de små unger fra WoW over til guildwars fordi de ikk må hugge deres forældres dankort mer ^^ så slipper vi for dem..


    "Can i have money pplzzzz?!?!" quote level 10 org hunter

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Har på fornemmelsen det bliver et flop. men fedt nok! nu tar alle de små unger fra WoW over til guildwars fordi de ikk må hugge deres forældres dankort mer ^^ så slipper vi for dem..


    "Can i have money pplzzzz?!?!" quote level 10 org hunter


    ja forhåbentligt skrider mange af de 10-15 årige fjolser fra WoW!

  • Havde prøvet betaen som var genial! Hehe.. Har det også nu! Er dog ikke begyndt at spille det endnu, da jeg ikke er hjemme! Men det er fedt :P

  • JA! Små IRRITERENDE LORTENOOBS UD AF WoW - NUUU!!! Hørt i går i banken i Stormwind fra level 13 human mage: "Can you spare me 2 gold m8? :)" - Whate the hell for? Gather stuff-sell it, kill things, collect money?. "Yes, but Im so low level its very hard for me to do yet-whine-whine"...


    BUARGH!!!


    Hvordan tror de vi andre har gjort det i spillet??? Min bror har 150-200 guld og de er ikke kommet af sig selv...

  • Kunne rigtig godt tænke mig at prøve det, men da jeg i forvejen har lidt (for lidt) tid til at spille WoW. Tror det er ret fedt, og så vidt jeg har hørt handler det lidt mere om skills end level, i modsætning til WoW

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    ja forhåbentligt skrider mange af de 10-15 årige fjolser fra WoW!


    tak så jeg må ikke være med :] *Host* 15år *Host*

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • GW er røvsygt... det er VIRKELIG det samme og det samme om og om og om og om og om og om igen.... det er meget længe sidden jeg har fundet et spil der er så lidt handling i.


    Men bare det kan fri os for alle de newbies uanset alder, fra WoW ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    GW er røvsygt... det er VIRKELIG det samme og det samme om og om og om og om og om og om igen.... det er meget længe sidden jeg har fundet et spil der er så lidt handling i.


    Men bare det kan fri os for alle de newbies uanset alder, fra WoW ;)


    Det er WoW jo også?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Det er WoW jo også?


    Hehe ja? Måske ikk det bedste argument :P

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Har på fornemmelsen det bliver et flop. men fedt nok! nu tar alle de små unger fra WoW over til guildwars fordi de ikk må hugge deres forældres dankort mer ^^ så slipper vi for dem..


    "Can i have money pplzzzz?!?!" quote level 10 org hunter


    Wee ja... :D


    men jeg har enlig overvejet at hoppe der over på GW for synes alt efter hvad jeg har set er det lidt bedere grafik ind wow og selve milijøet er vist også ok..


    frygter nok at der kommer en masse "små unger" på det spil... :roller: :roller: :roller: :roller:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    GW er røvsygt... det er VIRKELIG det samme og det samme om og om og om og om og om og om igen.... det er meget længe sidden jeg har fundet et spil der er så lidt handling i.


    Men bare det kan fri os for alle de newbies uanset alder, fra WoW ;)


    Ja synes da også man kan køre død i WoWs quests :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD


    Hehe ja? Måske ikk det bedste argument :P


    Hehe, nixen. Men sådan er det jo med så godt som alle MMORPG's lige nu. Powerlevel, PVM/PVP, lidt trivielt i længden. Ville ønske der kom noget i stil med UO igen. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Det er WoW jo også?


    Ja sagde du det, det samme igen og igen. Men af en eller anden grund kan jeg ikke holde op med at spille hehe. Jeg skal have mere guld, bedre items mere mere mere!! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD


    Hehe ja? Måske ikk det bedste argument :P


    lol... i GW skal man lave missioner og de missioner går alle sammen ud på det samme (gjorde i i hvert fald i deres 2 Betaer de har kørt) i WoW er der i det mindste lidt variation.....


    (ja du sammenlignede selv med WoW)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Utroligt som folk altid kan tude over de mindste problemer. Jeg har spillet WoW i lidt over 2 måneder nu og det er uhyre sjældent jeg ser beskeder som dem nævnt før i dette emne. Derudover er det meget let at se bort fra fordi chatten er overspammet af trade-spørgsmål og lign. i storbyerne alligevel og udenfor storbyerne er problemet ikke-eksisterende.


    Hvis i endelig skal whine så gør det da over noget ordentligt, f.eks. når man kommer i instance med en der ikke fatter en skid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    ja forhåbentligt skrider mange af de 10-15 årige fjolser fra WoW!


    Nu syntes jeg lige at du skulle holde lidt igen med de der undsvage kommentare der.. Jeg kender faktisk mange 13-årige som spiller meget seriøst(godt oppe i lvl 40). Så syntes jeg altså ikke du bare kan sidde der og fyre sådan en gang lort af.
    Ja, der er folk der tigger om penge. Hader det også meget selv.. Men har du et bevis på at de er mellem 10-15 år??
    Så hold sådanne kommentare for dig selv!!!!!!!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Nu syntes jeg lige at du skulle holde lidt igen med de der undsvage kommentare der.. Jeg kender faktisk mange 13-årige som spiller meget seriøst(godt oppe i lvl 40). Så syntes jeg altså ikke du bare kan sidde der og fyre sådan en gang lort af.
    Ja, der er folk der tigger om penge. Hader det også meget selv.. Men har du et bevis på at de er mellem 10-15 år??
    Så hold sådanne kommentare for dig selv!!!!!!!


    Aye, min bror er 9 år. han er omkring lvl 30. det er da fint han gider at spille det. og spillet er jo for alle. så ham der sagde at alle mellem 10-15 skulle skride. kunne selv gå kunne han.
    Er selv 15 år.
    og hvis en lvl 5 spørger om du vil give lidt penge. så giv ham dog 5 sølv. så bliver han jo rigtig glad. 5 sølv er jo nada. looter omkring 15-20s i et væsen. så hvad er problemet? tag en tudekiks og tør øjnene


    Zerokill3r, 59 rogue.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    JA! Små IRRITERENDE LORTENOOBS UD AF WoW - NUUU!!! Hørt i går i banken i Stormwind fra level 13 human mage: "Can you spare me 2 gold m8? :)" - Whate the hell for? Gather stuff-sell it, kill things, collect money?. "Yes, but Im so low level its very hard for me to do yet-whine-whine"...


    BUARGH!!!


    Hvordan tror de vi andre har gjort det i spillet??? Min bror har 150-200 guld og de er ikke kommet af sig selv...


    Giv ham 5s dør du ikke af. du looter mere i et væsen. Har selv 220g, men lånte lige Abetis^ 55g og købte en våben til 50g. så er lidt flad ^^


    nok ot..


    Har ikke prøvet Guild wars. men overvejer at købe det. elsker rollespil, og har efterhånden fået for meget wow..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Nu syntes jeg lige at du skulle holde lidt igen med de der undsvage kommentare der.. Jeg kender faktisk mange 13-årige som spiller meget seriøst(godt oppe i lvl 40). Så syntes jeg altså ikke du bare kan sidde der og fyre sådan en gang lort af.
    Ja, der er folk der tigger om penge. Hader det også meget selv.. Men har du et bevis på at de er mellem 10-15 år??
    Så hold sådanne kommentare for dig selv!!!!!!!


    newb. han sagde 10-15 FJOLSER! tror du glemte den del af hans kommentar.. og til dig 15årige 59 rogue. bare fordi du er 59rogue betyder det ikk du ikk kan være et fjols (siger ikk du er det..) har oplevet mange lvl 60s som var det dummeste jeg nogensinde har mødt i spillet. (fx newbies der roller på andres set items....! :chain: eller warlocks der roller på skullforge reaver...)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W