Diablo III på trapperne?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Ja, men det er der dog ingen der ved noget om, ud over måske Blizzard selv :)


    Hvis de finder på sådan noget, så er det da kun for at tjene penge :boxed:


    Heh.. hvorfor tror du de andre diablo spil blev lavet?

  • Spil producenter = pengemaskine der er firmaer der skal leve af lortet ja gu gør de det da for pengene :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Har nu læst alt igennem og jeg kan ikke lige se hvad det er du mener der mangler sååååå kom nu lad os hører

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator


    Har nu læst alt igennem og jeg kan ikke lige se hvad det er du mener der mangler sååååå kom nu lad os hører


    Hvad er det jeg skal uddybe ? .. Mener du om jeg har læst alt i spillet igennem eller ? .. Jeg har aldrig læst manualen til det spil, det må jeg dog indrømme ... Har dog spillet det pænt meget i sin tid, og fulgt godt med i historien, så har svært ved at se hvordan man skal få noget reelt godt ud af det ...


    Som jeg skrev tidligere, så skulle det da foregå før de 2 andre, hvis det var ...


    Nu husker jeg ikke om alle 3 brødre fik deres "soulstone" smadret ... men det udelukker i hvertfald en del ... Ved diablo fik sin smadret, og det er vel ikke et diablo spil uden diablo ?


    Ret mig hvis jeg er helt galt på den ... Af personlig holdning synes jeg bare det vil være meget svært at bygge en god historie til en 3er. Ser faktisk kun muligheder før 1 og 2 ..

  • Hvad Raller sagde!!


    Og ja, Blizz > EA


    Alle spilfirmaer lever for at tjene penge og skaffe glade kunder! goe spil og go support = glade kunder!



  • Sorry det var til wraper my bad men det var det han sagde med der stod noget i manuallos men jeg kan ikke finde noget så jeg kunne godt tænke mig han lige ville fortælle hvad det var han mener der skulle være tilbage

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator



    Sorry det var til wraper my bad men det var det han sagde med der stod noget i manuallos men jeg kan ikke finde noget så jeg kunne godt tænke mig han lige ville fortælle hvad det var han mener der skulle være tilbage


    Ahh okay du .. bare iorden .. men ja, det vil jeg også gerne vide :)


    Der er da meget som kan tyde på det, men indtil videre er det bare gætterier... Hvad end de finder på, er det somregel spændende nok det der kommer fra Blizzard og samtidig gennemført ...

  • Eftersom Blizzard ikke har sagt et kvæk om det, vil jeg mene det er usandsynligt! LoD og WoW har vi jo vidst var på vej, minimum 1 år i forvejen...


    I øvrigt er Bill Roper og resten af rygraden i produktionen af D2 gået i gang med deres eget projekt: http://www.flagshipstudios.com



    BTW
    Der er 3 Prime evils og 7 lesser evils... De 3 prime evils, og 2 lesser evils (andariel og duriel) er døde.. Men husk på at de 7 jo kastet de 3 ud af the abyss.... Kort og godt der er lagt i ovnen til 5 akter til... ellers kunne de vel finde på at lave et hybrid spil, D3 = WoW + D2 i en blender ?

  • Diablo 3 KAN være en mulighed.. i en af de første reply's siger een at diablo er død og soul stone smadret.. diablo døde også i 1'eren.. så vidt jeg ved.. og den eneste soulstone man har smadret til dags dato er møffes.. hva med diablo's og baal's soulstone??


    Og ud over det, så har jeg været inde på blizzards hjemmeside, og blizzard north afdelingen som jo var dem der lavede d1 og 2 søger 7 nye medarbejdere, og i 5 af disse jobbeskrivelser nævner de at de er dem der har lavet d1 og 2.. ved dog ikke om det er noget man skal lægge mærke til.. men jeg tror der er noget i opsejling.. men om det er en diablo 3, det ved jeg så ikke.. måske det er noget nyt med samme gameplay..

  • Undrer mig bare hvordan folk kan være så sikker på noget som er så usikkert ...


    Man læser også så meget i div. sladderblade, ikke ensbetydende med det er rigtigt bare fordi visse tegn peger i den retning. Hvis man endelig vil, kan man jo tolke ting på så mange måder ;)