Mac look-alike

• NICE program, Aerial.. tak for det! :D

jeg har også siddet og leget lidt med det.. sådan ser det ud pt:

EDIT: Til jer som har problemer med vejrvisningen: I skal taste bynavnet ind, hvor der står "enter City or US zip"

når i så har klaret det, skal i se på Net-adressen. f.eks. mit Zip for Helsingør er DAXX0016

Garfield: du skal trykke shift, og derefter højreklikke på en Widget for at få egenskaberne frem. Der kan du fjerne den Widget.

Jeg har installeret et par ekstra widgets... hvis i kigger på billedet, er der en sluk-knap på midten af skrivebordet. men hvis man dobbeltklikker i midten, popper der en spil-menu frem. hvis man så trykker lidt længere væk fra midten, lukker computeren ned(hvis man trykker "ja" når den spørger om Windows skal lukkes)

et rigtigt cool program... tak endnu en gang Aerial :)

• Jeg kan sgu ikke få det weather halløj til at virke på den måde.

Prøv lige og se om du kan få gang i den nede i objectdock der jeg har problemer.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af Garfield
    brug Kapasules :) det er fedt til vejr udsigten ;) det er det jeg har i mit screenshot :D

Var for at undgå at have alt muligt forskelligt inde så ville være cool hvis det virkede i objectdock som jeg jo alligevel bruger.

• Wee så kører den sgu...

Godt tilfreds dejlig stilrent og uden problemer :)

Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

• Originallinket er dødt, man kan ikke længere hente filen derfra af en eller anden grund. Er der ikke en der gider smide filen op et sted, så man lige kan få prøvet det?

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Burger

Du kan hente den her Engel .. Hvis det heller ikke virker, så sig til, så skal jeg smide filen online ..

Hov, det post havde jeg ikke lige set da jeg gik tråden igennem, tak Burger. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Aerial Hvordan har du fået de ikoner som du har på det billede af dit skrivebord, den der docking station

Alle ikoner jeg har i objectdocken er hentet fra wincustomize.com

Oprindeligt indlæg af ScratchY
    damn :boxed:

jeg kom til at trykke på "lock" i objektdocken..

nu kan jeg ikke gøre en skid ved den :boxed: EDIT: (hvilket også betyder at jeg ikke kan slå det fra)

Hvis du højreklikker nede i docken i et eller andet mellemrum, skulle du kunen fjerne fluebenet i "lock draging" - virker det ikke ?

• Fik det prøvet på min bærbar, men synes ikke helt det var mig ...

OK cool med den der object-dock i bunden, men den opførte sig ikke helt som jeg ville ... og skulle også lige vænne mig til at processlinien lå foroven 8o

Narj, tror ikke jeg gider have det ind på den stationære ..

Oprindeligt indlæg af Aerial

Hvis du højreklikker nede i docken i et eller andet mellemrum, skulle du kunen fjerne fluebenet i "lock draging" - virker det ikke ?

porblemet er at der ikke er noget mellemrum. jeg kan slet ikke gå ind under dockens egenskaber..

nu har jeg genistalleret den, så nu virker det fint igen.