QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Hvordan får du den Overmenu i WoW dkwolf?(

WoW - Screenshots!?
-
-
en lille update
-
har dog ik lige et screenshot, men her er et link til min character: http://wow.allakhazam.com/profile.html?67073
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
en lille updateHan ser godt nok ordentlig ond ud
Nice at se en der ikke spiller rogue for en gangs skyld, bwaha
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Han ser godt nok ordentlig ond ud
Nice at se en der ikke spiller rogue for en gangs skyld, bwaha
hehe ja
dem er der ALT for mange af
i Bad Omen vi har alt for mange og stort set hver gang vi raider må rogs rolle om hvem der kan komme med på raid... og i MC / onyxia bruger man heller ikke rogs til ret meget, da der er alt for mange AEs som vil dræbe dem for hurtigt
-
Hva nytter en rogue som er entangled? muahahha
druids
jeg entangler dig, dropper dig.. meget simpelt. Jeg frygter personligt ingen melee fighters..
-
druids er onde i pvp
som priest kan jeg ikke nakke dem hvis de bare går i bearform... hvis de ikke gør er de nemme
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
Hva nytter en rogue som er entangled? muahahhadruids
jeg entangler dig, dropper dig.. meget simpelt. Jeg frygter personligt ingen melee fighters..
Druids er intet problem...
Normalt forløber en Druid rogue kamp sådan her...
Rogue = CS - SS - SS - Cold Blood - Evis (druid nede på 50% Hp)
Druid - Roote
Rogue - Vanish - Sprint - SS - SS (2-3 CP)
Druid - Roote igen
Rogue - Preparation - Vanish - Sprint - SS - SS - Cold Blood - Evis
Druid - Død...
Fedthas
EDIT : Eneste måde en druid overlever en kompatent rogue er ved at gå Bear Form... men det fatter de fleste druids simpelthen ikke hehe...
-
Oprindeligt indlæg af Fed7haS
Druids er intet problem...
Normalt forløber en Druid rogue kamp sådan her...
Rogue = CS - SS - SS - Cold Blood - Evis (druid nede på 50% Hp)
Druid - Roote
Rogue - Vanish - Sprint - SS - SS (2-3 CP)
Druid - Roote igen
Rogue - Preparation - Vanish - Sprint - SS - SS - Cold Blood - Evis
Druid - Død...
Fedthas
EDIT : Eneste måde en druid overlever en kompatent rogue er ved at gå Bear Form... men det fatter de fleste druids simpelthen ikke hehe...
du kan sku da ikke bruge vanish og sprint så hurtigt igen.. er der ikke 5 min cooldown på vanish ?
så har druiden da masser af tid til at heal op og holde dig rooted / doted ? -
Oprindeligt indlæg af Evilbone
du kan sku da ikke bruge vanish og sprint så hurtigt igen.. er der ikke 5 min cooldown på vanish ?
så har druiden da masser af tid til at heal op og holde dig rooted / doted ?og vi prøver igen... PREPARATION instant cooldown of all rogue abilitys..
Fedthas
-
Oprindeligt indlæg af Fed7haS
og vi prøver igen... PREPARATION instant cooldown of all rogue abilitys..
Fedthas
Relax, måske har han ikke studeret alle rogue skills
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Relax, måske har han ikke studeret alle rogue skills
ja... det var jo også et spørgsmål... jeg spiller ikke en rog, og ved sku ikke alt om dem
-
Ja det var kun et spørgsmål men du lagde ud med "du kan sku da ikke" og det tager jeg som en agrasiv frambrusning... men sorry... no hard feelings
Fed7haS
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
en lille updateDet er saftige sager
-
Mig .. lvl 58 rogue
[Blocked Image: http://www.enetonline.dk/up.ph…d/ScreenHunter_040.jpg%20]
http://www.enetonline.dk/up.ph…load/ScreenHunter_040.jpg
EDIT: Det var da et fandens langsomt sted at uploade billeder.
-
Oprindeligt indlæg af RaZoR
har dog ik lige et screenshot, men her er et link til min character: http://wow.allakhazam.com/profile.html?67073Hvordan lave du det?
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Hvordan lave du det?
Gå ind under Wowreader i deres menu til venstre, der er instruktioner
Husk at oprette en bruger først
-
fed7has
druids har abilities som gør de kan bruge deres healing spells som insta spells - aka 1k HP insta heals! Samt jeg rooter dig konstant, og holder dig rooted! Og så dropper jeg dig relativt hurtigt! Jeg kan heale, kan du ikke!
-
men fed7has, alle mine kampe mod rogues har været sådan her indtil videre:
de skader mig
jeg healer og skader dem noget
de skader mig igen
jeg healer igen
skader dem mereog sådan bliver vi simpelthen ved til de er døde... (dette kan nemt være tilfældet)
-
Efter min erfaring kan alle nakke alle hvis de spiller godt / møder nogle der spiller mindre godt.
Spiller selv Rogue, Warrior og Paladin.
Min Paladin taber sjældent, MEN vinder også sjældent....de løber sku bare fra mig.
Min warrior er for hans lille lvl ikke til at bedømme, men er ok indtil videre og tror på sigt at han bliver sej....igen hvis man udnytter alle stances og har godt gear.
Min Rogue vinder stort set altid...dog sjældent mod mages. Har enten ikke fundet opskriftten på sejr, manglende skill eller de er umulige hehe.