Jeg har et sjovt pic ef min warrior lvl 31 der har gang i lidt svævende meditation

WoW - Screenshots!?
-
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Synes også lige jeg vil vise min nye Epic Axe (Højeste damage for Epic axes i spillet)Det i baggrunden er en masse skeletter der står og danser, og en level 40 elite boss på toppen
øhh kan du ikke lige sige hvad den økse hedder så.
en lvl 44 char der render rundt med "Højeste damage for Epic axes i spillet"
der er en lvl 44 økse som hedder: Kang the Decapitator.... men den er langt fra den højeste Epic.
Treant's Bane er langt højere i dps.
Det ss du har taget liger nu mere Ravager (som ikke er epic men rare) bliver droppet tit i SM.men glæder mig til at høre hvad den hedder.
-
Oprindeligt indlæg af dr-eskimo
som i siger mangler der actionTHE EVIL GODZILLA
http://img246.echo.cx/my.php?image=godzillapart24qa.jpghttp://img248.echo.cx/my.php?image=godzillapart17ed.jpg
godt sted at grinde er ungoro crater...bare et stort minus..ja blink er nice...bare ikke godt for team m8 der er afk
Hvordan får du den der bar oppe i toppen der viser hvor xp der er tilbage osv.. ?
-
Oprindeligt indlæg af Avartar
øhh kan du ikke lige sige hvad den økse hedder så.
en lvl 44 char der render rundt med "Højeste damage for Epic axes i spillet"
der er en lvl 44 økse som hedder: Kang the Decapitator.... men den er langt fra den højeste Epic.
Treant's Bane er langt højere i dps.
Det ss du har taget liger nu mere Ravager (som ikke er epic men rare) bliver droppet tit i SM.men glæder mig til at høre hvad den hedder.
Det er en Kang the Decapitator
Ved godt den ikk har højeste DPS, men den har højest damage for Epic, hvilket vil sige den ofte er at foretrække for en warrior -
her er mig, taget for et par min. siden, stats er uden buff btw
-
som i siger mangler der actionTHE EVIL GODZILLA
http://img246.echo.cx/my.php?image=godzillapart24qa.jpghttp://img248.echo.cx/my.php?image=godzillapart17ed.jpg
godt sted at grinde er ungoro crater...bare et stort minus..ja blink er nice...bare ikke godt for team m8 der er afk
de der store raptors er slet ikke så slemme som de ser ud til, har soloede dem et par gange ( dog som lvl 60 )
jeg har aldrig rigtigt kunne lide ungoro... ved ikke hvorfor, måske for mange adds eller noget -
Det er en Kang the Decapitator
Ved godt den ikk har højeste DPS, men den har højest damage for Epic, hvilket vil sige den ofte er at foretrække for en warriorhvorfor mener du at high damage ofte er bedre end high dps for warrs ?
men da det er ret langsomt vil du nok kunne lave nogle syge crits, og derved kunne opholde en fin dps.
ved ikk om i kender Bulky maul ? det er sådan et money wep ( grey item ) 26,5 dps lvl 52 - det er jo sygt dårligt men faktum er at det stadig er et ret sygt wep, en shaman fra min guild bruger den ret tit i duel og vinder stort set lige så mange duels med den som med han 53dps axe. -
Oprindeligt indlæg af Evilbone
hvorfor mener du at high damage ofte er bedre end high dps for warrs ?
men da det er ret langsomt vil du nok kunne lave nogle syge crits, og derved kunne opholde en fin dps.
ved ikk om i kender Bulky maul ? det er sådan et money wep ( grey item ) 26,5 dps lvl 52 - det er jo sygt dårligt men faktum er at det stadig er et ret sygt wep, en shaman fra min guild bruger den ret tit i duel og vinder stort set lige så mange duels med den som med han 53dps axe.Kommer selvfølgelig an på hvilken type warrior man er.. Men hvis man har et Mortal strike / Crit build er damage det vigtigste. Du skal tænke på at warriors godt kan komme op omkring 30% crit, så derfor betyder damage meget, især et mortal strike med crit er nice
Jovist er høj DPS også nice, men DPS betyder alligevel ikk så meget igen i PVP -
det er ret svært for warr at komme så højt op i crits da det kræver high agi, og det er ikke så almindeligt på plate items
men jeg synes nu at dps er en vigtigt ting i pvp, du skal nakke din modstander før han nakker dig
men mortal strike er syg... især mod os priests. når jeg duel en warr med mortal strike gør det en del sværer. da mine flash heals kun healer for 500-550og det kan jeg ikke holde mig i live ved
unden mortal strike kan jeg stort set bare stå at heale mig selv imens mine dots laver dmg på den warr
mange warriors bruger en del af deres immune to fear skillz og items, så 2-3 fears virker ikk
men jeg vinder dog en 80% af mine duels mod warriors selv med mortal strike -
det er ret svært for warr at komme så højt op i crits da det kræver high agi, og det er ikke så almindeligt på plate items
men jeg synes nu at dps er en vigtigt ting i pvp, du skal nakke din modstander før han nakker dig
men mortal strike er syg... især mod os priests. når jeg duel en warr med mortal strike gør det en del sværer. da mine flash heals kun healer for 500-550og det kan jeg ikke holde mig i live ved
unden mortal strike kan jeg stort set bare stå at heale mig selv imens mine dots laver dmg på den warr
mange warriors bruger en del af deres immune to fear skillz og items, så 2-3 fears virker ikk
men jeg vinder dog en 80% af mine duels mod warriors selv med mortal strikeDet er klart, at det er ikk helt let at komme så højt op i Agility, til gengæld kan warriors få en del items der giver 1% + i crit.
Og jo, DPS er selvfølgelig nice, og jeg har da heller ikke sagt jeg har det bedste våben i spillet - langtfra. Har bare sagt, at jeg har den epic axe, der giver højest damage per slagMen må også indrømme at jeg taber de fleste duels mod Priest, gjorde jeg i hvert fald før jeg fik mortal strike.
Jeg kom også til at tænke på, at det kan godt være du misforstår mig. For jo, selvfølgelig er DPS vigtig, det er jo hvor meget damage man giver, divideret med tid. Det er bare ikke altid at den DPS våbnet er angivet til er det vigtigste. For min warrior er det vigtigt at kunne slå meget hårdt med enkelte slag
-
min bror spiller en lvl 60 warrior og det han siger han ikke kan lide ved langsome weps er at hvis du misser med det går der lang tid før den næste slag kommer og derved kan det værer sværer at holde agro.
men hvis jeg skulle spille en warrior ville jeg da helt klart også helts ha et wep som kunne gi nogle store crits, det er bare sjovere
-
det er uui9 jeg bruger til at få den xp bar op
den devilsauer tog mig on 3 lvl 49 i går
bare skod jeg var tanken
...(lvl 51) jeg ramte næsten crit hver gang ..selv med frostball ( det jeg har mindst i ) fik jeg aggro---
BEWARE they call me THA AGRRO MAGNET,,,elsker blink
-
min bror spiller en lvl 60 warrior og det han siger han ikke kan lide ved langsome weps er at hvis du misser med det går der lang tid før den næste slag kommer og derved kan det værer sværer at holde agro.men hvis jeg skulle spille en warrior ville jeg da helt klart også helts ha et wep som kunne gi nogle store crits, det er bare sjovere
Hehe, kan da godt følge din bror, men min warrior er heller ikk ligefrem tank
Har alle mine talents i arms/fury, og bruger aldrig skjold (Det er da meget sjove at være damage dealer end kød skjold)
-
Hehe, kan da godt følge din bror, men min warrior er heller ikk ligefrem tank
Har alle mine talents i arms/fury, og bruger aldrig skjold (Det er da meget sjove at være damage dealer end kød skjold)
hehe yeah
men på high end bosses er et skjold vigtigt. de 2500+ armor gør en forskæl.
min bror er vist også mest arms/fury pt. og det er de fleste warriors i vores guild. det er ikke meget det hjælper alt det andet. men du midster en del i pvp og efter på fredag bliver der jo nok en del mere af det. glæder mig til at se hvad der sker -
det er uui9 jeg bruger til at få den xp bar opden devilsauer tog mig on 3 lvl 49 i går
bare skod jeg var tanken
...(lvl 51) jeg ramte næsten crit hver gang ..selv med frostball ( det jeg har mindst i ) fik jeg aggro---
BEWARE they call me THA AGRRO MAGNET,,,elsker blink
Har du et link? :]
-
-
gad vide hvornår de første exploits kommer.
jeg tænker på hvordan kan man være sikker på at auto-loot virker ( og at den ikke bare tager et rare item sætter det en et inventory slot som ikke bruges, derefter maskere det så man ikke ser det. Hvorefter den sender det til en anden account når man klikker på den næste mail box.. )
dette kan jo godt laves. det ville også forklare hvorfor nogle render rundt med så mange Gold på sig. og have over 1000G (nogle mere) på sig virker for mig lidt vildt. -
Ang warrior, så har jeg 25,80% crit chance med axe..
har næsten full valor set (mangler helmet og boots) men bruger kun shoulders og breastplate.
har meget bedre equipmentmeget af det er "equip: chance to crit increased by 1%" hvilket er mege nice! er Mortal strike build. den gode 31/20 hehe.. og den er OND! var protection build her den sidste uge, men nu kommer honor systemet, så er respecced igen
updater min thottbot profil nu, så kan i se mit equipment.http://www.thottbot.com/?profile=Carstone.Deathwing
QuoteOprindeligt indlæg af Avartar
gad vide hvornår de første exploits kommer.
jeg tænker på hvordan kan man være sikker på at auto-loot virker ( og at den ikke bare tager et rare item sætter det en et inventory slot som ikke bruges, derefter maskere det så man ikke ser det. Hvorefter den sender det til en anden account når man klikker på den næste mail box.. )
dette kan jo godt laves. det ville også forklare hvorfor nogle render rundt med så mange Gold på sig. og have over 1000G (nogle mere) på sig virker for mig lidt vildt.Ang penge, tjente jeg 500g på en uge. var heldig med drops og gjorde mange instances! lånte så lige de sidste 400, for så sku jeg da ha Epic kodo
enchanters ka tjene styrtende med penge! 100g for crusader! 70 for icy chill! det jo vildt.
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
Ang warrior, så har jeg 25,80% crit chance med axe..
har næsten full valor set (mangler helmet og boots) men bruger kun shoulders og breastplate.
har meget bedre equipmentmeget af det er "equip: chance to crit increased by 1%" hvilket er mege nice! er Mortal strike build. den gode 31/20 hehe.. og den er OND! var protection build her den sidste uge, men nu kommer honor systemet, så er respecced igen
updater min thottbot profil nu, så kan i se mit equipment.http://www.thottbot.com/?profile=Carstone.Deathwing
Ang penge, tjente jeg 500g på en uge. var heldig med drops og gjorde mange instances! lånte så lige de sidste 400, for så sku jeg da ha Epic kodo
enchanters ka tjene styrtende med penge! 100g for crusader! 70 for icy chill! det jo vildt.
ret nice gear du har =)
du skulle dog få en BS til at lave dig den her axe
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=24718
den er god til at holde agro med i groups og fin dps.
bruger du ikke et 2h i pvp ? det er en del bedre mod de fleste classes i pvp -
ret nice gear du har =)
du skulle dog få en BS til at lave dig den her axe
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=24718
den er god til at holde agro med i groups og fin dps.
bruger du ikke et 2h i pvp ? det er en del bedre mod de fleste classes i pvpBruger Bonecrusher i PVP.. prøver at få fat i Dreadforge retaliator. min drøm er arcanite reaper, men den er umulig at få fat i
min profil er ikk updated endnu.. har ellers trykket update. har en del federe equipment nu! :p