Når jeg prøver at registrere mit xp siger den bare at den er registreret, men når jeg booter op kommer den med at win xp skal registreres inden 7 dage... hvad gør jeg?
Win XP registrering
-
-
ring til microsoft, du skal have aktiveret den, da man kun kan registere 1 gang
-
jep
du skal ringe op til microsoft... hvor du så skal snakke med en "robot" i starten og sige dit registrerings id som du får.... hvis den ikke godkender det bliver du sendt videre til en dansk/norsk/svensk Hotline hvor de så hjælper dig gennem det...
-
Problemet er bare at jeg ikke har deres tlf nr...
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Problemet er bare at jeg ikke har deres tlf nr...... og vi ved jo alle hvor svært det er at finde et telefonnummer i nutidens danmark ikke ?
Hvis 118 ikke er noget du har lyst til, så kunne du jo nok finde svaret på http://www.Microsoft.dk ...
-
Problemet er bare at jeg ikke har deres tlf nr... -
Problemet er bare at jeg ikke har deres tlf nr...ehh - der står i den boks der kommer op når du trykker at du vil ringe ind
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
ring til microsoft, du skal have aktiveret den, da man kun kan registere 1 gangJeg har da registeret min xp flere gange uden problemer. Altså på samme pc. Så den holder ikke !
Lenz
-
Oprindeligt indlæg af Lenz
Jeg har da registeret min xp flere gange uden problemer. Altså på samme pc. Så den holder ikke !
Lenz
tillykkejeg kunne kun gøre det en gang derefter blev jeg bedt om at ringe til microsoft
-
Problemet er bare at når jeg vil aktivere siger den bare at aktiveringen er gennemført, men det er den jo ikke... :lame:
-
Problemet er bare at når jeg vil aktivere siger den bare at aktiveringen er gennemført, men det er den jo ikke... :lame:Ring dog til dem som du har fået at vide flere gange nu .. Så svært kan det vel heller ikke være ..
-
Du må kurere din telefonskræk...
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
tillykkejeg kunne kun gøre det en gang derefter blev jeg bedt om at ringe til microsoft
Ja jeg har heller ikke problemer med at reg den flere gange på samme pc.
The_Unforgiven
-
Oprindeligt indlæg af Pejsen
Du må kurere din telefonskræk...He he he
The_Unforgiven
-
Fremover vil man ikke kunne aktivere eller geninstallere Windows XP, som er købt sammen med en ny PC, uden at skulle ringe til Microsoft og svare på en række spørgsmål for at kunne aktivere.
Fra den 28. februar vil det være umuligt at aktivere alle OEM-keys fra 20 PC-producenter via internettet, og i næste kvartal er planen, at alle nye Pc'er skal være afskåret fra at aktivere online.
Formålet er angiveligt at forhindre forhandlere og producenter i at benytte eller videresælge OEM-licensnøgler fra deres tildelte serier, som ikke er blevet solgt med en PC.
- Kilde : http://www.Newz.dkLæs mere : http://www.betanews.com/articl…ation_Loophole/1109293194
-
Al deres sikkerhed er fin nok, men det nytter ikke en en bjælde, når deres supportere er lige så dumme som en dør. Det har jeg oplevet mange gange. En af mine venner har såmen også kørt igennem telefonsupporten, hvor han han blev bedt om sit 25-cifrede nummer, det havde han så ikke lige og sagde, at han ikke kunne finde det. Supporteren var åbenbart ligeglad og gav ham registreringskoden og så kørte han videre med et ikke lovligt windows, der var registreret.