Indlæg af Lenz

    Tak for indlæg,


    Jeg hælder også meget til DODS men er lidt bange for at det vil køre dårligt på min spand. Prøvede lige at spille CSS for første gang i går, og det kørtse sku meget godt. Så vis DODS ikke er mere krævende en CSS så ofre jeg nok de 20$ det koster.
    Er der flere maps til DODS end i det gamle DOD. Syntes at der bliver kørt meget i de samme maps, gør heller ikke så meget, de er fede nok.


    Red Orchestra er vis lige lidt for tungt til min Pc, men det ser da fedt ud.


    Hilsen Lenz

    Hej,


    skal have lidt nyt action på steam. Spiller DOD som jeg syntes er meget fedt, har overvejet om jeg skal udvide til DOD sorce eller om jeg skal spille call of duty 1 eller 2. Det er en skod pc jeg har så det må sku ikke være for krævende. Hvor får jeg den bedste action for pengende og der skal jo også være nogler server at spille på !.


    Hilsen Lenz

    Hej,


    Jeg mangler en skabilon til en Brochure i word. Har søgt noget på nettet, men det koster sku penge.
    Så var det jeg tænkte på jer !, Er der en der kender en god side med office skabeloner så vil jeg blive glad.



    Hilsen Lenz

    Hej,


    Skal lige bruge lidt hjælp til at udregne overflade arealet på en pool på 4.7m i diameter. Kan sku ikke huske hvordan. Skal bruge overflade arealet til at beregne hvor stor en solfanger der skal bruges til opvarmning af vandet. Sommeren står jo for døren.


    Sikker på at den er nem for jer


    Hilsen Lenz

    Jeg kan varmt anbefale Netlimiter så kan i dele forbindelsen eller han kan skruge ned når han downloader. Jeg bruger det selv når jeg downloader og der er andre der bruger nettet samtid så suger jeg ikke hele forbindelse. kan ikke huske hvad det koster, men det koster.


    Lenz



    Edit skulle have været et svar til "internet problem" tråd :O nej det var det heller ikke :O Ja det er et svar til en eller anden, har glemt til hvem, :roller:

    Hej



    Sidder lige kigger på lidt musik på nettet, men der er jo mange steder at handle.
    Nogle der har nogle gode links til online mp3 shops.
    Følger der "print selv ud cover" med vis jeg køber et album ?



    Lenz

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    ring til microsoft, du skal have aktiveret den, da man kun kan registere 1 gang


    Jeg har da registeret min xp flere gange uden problemer. Altså på samme pc. Så den holder ikke !


    Lenz

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ThoG
    jeg tror da godt at du gerne må:S men nu kommer spørgsmålet hvem skulle vide at du gør det og hvem skulle komme efter dig hvis du gør det


    Der bliver jo en heftig trafik på siden til min ip mens jeg downloadet.
    Det er ikke alle sider jeg kan downloade. Måske er de sider hvor ophavsretten vil beskyttes, lavet lidt ekstra sikker. Eller ville det jo være muligt at stjæle satire på dr.dk feks. Det er sikkert også muligt med det rigtige program. Det er mest guider til photoshop der lige intressere mig. Ellers lære jeg det sku aldrig.



    Lenz

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hjemmesiders design er beskyttet af loven om ophavsret.
    Koden derimod er der ingen rettigheder på.


    Skal det forståes sådan at jeg godt må downloade hjemmesider vis det til at browse offline. ?


    Lenz

    Jeg ligger inde med nogle 128 mb 133mhz moduler. Jeg vil gerne bytte med et gfx kort til pci slot. skal køre noget 3d spil på en 300mhz pc. så det er ikke de vilde krav jeg stiller.


    Lenz

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Sonofon kørte med noget trådløst DSL på et tidspunkt... via satellit.


    Men tror det er for dyrt for private....


    Ja godt du kom den. Jeg trode det var cybercity. Kan ikke rigtig finde det jeg søger på deres side, men jeg har skrevet til dem. Det virker lidt som om at deres trådløse net er forbeholdt virksomheder.


    Lenz

    Det skal lige siges ham der skal bruge det bor i et sommerhus. Der er ingen kabelnet. Så der er vel kun noget mobilt internet tilbage. Er det røv dyrt det hele ?.
    Jeg syntes også at cybercity var ude i noget trådløst adsl engang. Men jeg kan ikke finde noget på deres side.


    Lenz

    Er det nogle muligheder for internet ude fastnet telefon. Jeg tænker på noget som man også kan betale sig fra !. Ham der skal bruge det har kun mobil telefon og det koster en bondegård med de abb. jeg har set.


    Hilsen Lenz

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nazty
    Davs.. som der står i overskriften har jeg 2x256 Apacer PC2100. De fejler intet overhovedet, aldrig været oc'et og har kvit.


    Hva kan jeg ca. få for sådan et par?


    Jeg har et bud kørende i en anden tråd her
    Vis den går i vasken er jeg intresseret i dine ram.


    Hilsen Lenz

    Det minder mig lidt om dengang jeg lige fik kørekort. Jeg købte en fed Opel Manta A, og så en dag hvor den ikke lige gad at starte lånte jeg fars bil. Der gik ikke mange timer før jeg lå i en grøft Jeg ved ikke om det var farten eller de grønne flasker som var årsagen. det var sku godt, det ikke var min bil. Et par år sener skulle jeg lige køre far og mor til en fest. Det var fint med mig, så vi tager fars bil igen. Far og Mor bliver sat af til fest, så får dytten noget gas, og 5 min. sener holder jeg inde i et kæmpe hjul som sidder på en vogn som hænger efter en bonde røv,s traktor.


    Lad være med at tage det så tungt, du kan grine af det om en 10-15 år.