Hvormange herinde gør hvad???
Jeg gør ingen af delene
Hvormange herinde gør hvad???
Jeg gør ingen af delene
Tja... Drikker da til fester og det er så det - men har heldigvis fundet min grænse, så det er ikke fordi jeg ender til udpumpning hver lørdag
er på "begge dele" rutinen , ryger og drikker:D
Drikker til fester og nyder da af og til noget rødvin, øl eller et par drinks fredag/lørdag aften sammen med konen.
Dog ikke i de mængder man hældte indenbords da man var yngre.
Edit: Har forresten da også været festryger i en periode.
drikker/ryger når jeg har penge til det..
Ryger desværre igen. Var ellers holdt op efter mit sygehys besøg, for et lille år siden.
Drikker så at sige ikke mer', da lægen mener det er halvfarligt for mig. Pga. af min sukkersyge og stresslignede tilstand. Så nyder kun - en meget sjælden gang - alkoholiske drikke i meget små mængder. Der kan godt gå måneder i mellem en enkelt kølig el. et glas vin.
Lidt surt når jeg nu godt ka' li' det. Særlig ærgeligt, med alle de gode whisky som jeg har stående.
Er lige blevet 14 og skal snart konfirmeres. Efter konfirmationen regner jeg med at så småt begynde at drikke lidt til festlige lejligheder.
Ryger ikke, og har aldrig tænkt mig at gøre det
Jeg holder mig til at drikke til fester...
kommer aldrig til at ryge.
Jeg ryger desværre, men jeg vil dog stoppe, da jeg faktisk hader mig selv for at gøre det. Det er faktisk underligt, jeg kan godt li at ryge, men jeg hader at min afhængighed af skidtet også at jeg lugter og mine omgivelser lugter.
Desuden piner det mig at min datter skal udsættes for pasiv rygning, derfor vil jeg stoppe når jeg nu flytter i lejlighed i den nærmeste fremtid.
Mht til at drikke, ja så drikker jeg aldrig, ikke en gang en kølig øl eller et glas rødvin, her hjemme. Faktisk så hader jeg både lugten og smagen af spiritus i alle afskygninger.
De sidste år, når jeg er til fest eller til middag, hvor det trækker op til "druk" så er jeg stået af med det samme. Bevares det bliver da til et par glas eller mere, men lige så snart jeg kan mærke virkningen stopper jeg med det samme. Jeg hader at miste mig selvkontrol, bare det mindste.
Ryger IKKE!
Druk.. Jeg er ikk dranker.. Men lidt i ny og næ skader ikke.
Drikker og ryger når jeg har lyst ... At jeg så ofte har lyst til en smøg gør mig jo nok til "ryger" ... Men så længe man gør ting fordi man har lyst, og ikke fordi man er afhængig, så er det jo fint.
Det er sjældent at jeg drikker, ud over en øl eller et glas vin til maden, men det sker da hist og her.
Hælder dog ikke sprit ned, og hjernen ud, hver weekend som mange unge mennesker gør ... Er sgu nok kommet over det stadie.
QuoteOprindeligt indlæg af Bentzin
Ryger desværre igen.Var ellers holdt op efter mit sygehys besøg, for et lille år siden.
Drikker så at sige ikke mer', da lægen mener det er halvfarligt for mig. Pga. af min sukkersyge og stresslignede tilstand. Så nyder kun - en meget sjælden gang - alkoholiske drikke i meget små mængder. Der kan godt gå måneder i mellem en enkelt kølig el. et glas vin.
Lidt surt når jeg nu godt ka' li' det. Særlig ærgeligt, med alle de gode whisky som jeg har stående.
Kølig El
Drikker ved festlige lejligheder
Har aldrig røget - ikke engang prøvet - men der kan da godt komme lidt alkohol indenbords når jeg er til fest og den slags
Ryger ikke .. Nyder alkohol engang imellem, enten i form af en god rødvin, en kold øl, eller en drink eller to ..
Der kan dog nemt gå lang imellem jeg rører alkohol, hvilket slet ikke generer mig .. Ikke at jeg har noget imod at være fuld, da jeg ikke har problemer med at styre hvornår jeg har fået nok ..
Drikker ikke og ryger ikke. Skulle jo gerne blive over 30 år ...
Joh, drikker da til fester, men kun øl og helst kold
Ryger ikke og kommer aldrig til det, skal jeg sq ikke nyde noget af.
Skal jo også have kørekort
QuoteOprindeligt indlæg af Ulrik
Kan du da også nemt blive alligevel .. Ingen der siger man skal blive alkoholiker ..
Desuden kan man da også dø af mange andre ting .. Men al respekt for, at du hverken ryger eller drikker .. Det er jo folks eget valg ..
QuoteOprindeligt indlæg af Ulrik
Ja UHA! Så må hellere holde dig væk for alt hvad der er "usundt"! - *GAB*
Hvad er dog det for en udtalelse at komme med - som om man ikke bliver ældre end 30, fordi man drikker alkohol eller ryger, ind i mellem. Tsk tsk :]
Alkohol er sundt i begrænsede mængder.. 1 genstand om dagen er godt for blodomløbet
QuoteOprindeligt indlæg af SeePee
Kølig El
Drikker ved festlige lejligheder
lol tror du læser det forkert
en enkelt kølig = en kold pilser
Drikker til fester dog ikke SÅ meget mere... fik for meget til en fest hvor jeg knækkede mig osv. efter såå nu holder jeg mig til 1-2 øl til fester og ryger ikke SELVOM jeg ikke får et kørekort ud af det... så heldig er jeg sq ik... får 500.- af brormanden hvis jeg ikke ryger og ellers nada