Amd 64 Nødvendig?

• nope det kører også på de nye 64Bit Intel

Se f.eks. her

http://www.microsoft.com/windo…t/evaluation/upgrade.mspx

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

• har lige prøvet den sidste beta med min 640
    og det virker men der er bare ikke rigtig drivere til noget af mit hardware så jeg bruger bare winxp

• Hvad skulle der være så mærkeligt ved det så du tror det er løgn??? Der findes MASSER af operativsystemer der KUN kører på den processor/platform det er lavet til og som er langt hurtigere og mere fejlsikre, end lortewindows fra MS. Windows er faktisk et af det absolut ENESTE generelle operativsystemer der findes.

Windows kommer også i specielle udgaver til Itanium og Itanium 2 og førhen også til Alpha/RISC og SPARC CPU'erne.

MS aflyste Win200 til Alpha efter BETA3 da de ikke kunne finde ud af at få HAL'en til at virke...

Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    Hvad skulle der være så mærkeligt ved det så du tror det er løgn??? Der findes MASSER af operativsystemer der KUN kører på den processor/platform det er lavet til og som er langt hurtigere og mere fejlsikre, end lortewindows fra MS. Windows er faktisk et af det absolut ENESTE generelle operativsystemer der findes.

Windows kommer også i specielle udgaver til Itanium og Itanium 2 og førhen også til Alpha/RISC og SPARC CPU'erne.

MS aflyste Win200 til Alpha efter BETA3 da de ikke kunne finde ud af at få HAL'en til at virke...

og hvormange at de systemer man man så bruge til normal blandet brug ?

og du kan ikke lide windosw fint så lad være med at brug det.

• Du er slet ikke blevet bedt om at åbne flaben og kritisere mig for det jeg skriver i mit indlæg. Skrid med din kommentar om at så kan man bare lade være med at bruge det! Du OT'er tråden ad helvede til, ved at skrive din kommentar til min rene orientering, om de faktuelle, tekniske forhold manden spørger til!!!

Så længe alle dem af jer der ikke gider sætte jer ind i noget lidt mere advanceret, end Windows ikke gider bruge tiden på Linux eller noget andet er der ingen producenter der gider lave værktøjer der kan samarbejde med Linux og derved tvinges vi andre til også at bruge det.

Og desuden så gider jeg personligt ikke skulle betale over 3.000,- kroner for et OS der er ustabilt og uden support - det er simpelthen for ringe!

Og desuden har mit svar intet at gøre med det du stiller modspørgsmål til. Jeg orienterer en anden om sagens sammenhæng og du har derved ikke noget at skulle modsige eller ytre dig om, der kræver at jeg igen henvender mig i tråden...

Som svar på dit spørgsmål: Selvfølgelig kan man ikke bruge et dedikeret OS til generel brug (hvilket du helt sikkert har gættet men bare skal latterligt provokere med dit spørgsmål). Men det er ingen undskyldning for, at gøre Windows ustabilt og fejlfyldt - det er bare SJUSK FRA MS AF!

Og det er fanme udvisning af mangel på evner at MS aflyste Windows 2000 til Alpha! MASSER af kunder havde netop investeret i Alphamaskiner der kunne have holdt længe og var meget dyre, fordi MS sagde de ville portere Windows 2000 til Alpha. Og hvor svagt er det lige -som verdens største firma-, at OPGIVE at porte et OS fra en platform til en anden???

• du ved lige så godt som mig han jo skal bruge det til blandet brug , hvorfor begynde at snakke om systemer man ikke kan bruge til en disse som alm bruger.

kan blive så træt af alle de folk der altid rakker ms ned forde de trods alt har lavet et system der bare virker til næsten alt, og faktisk er det temmelig stabil.

• Tja.. Hvem har tisset på din sukkermad?

Jeg ville da også synes det var underligte hvis longhorn KUN virkede på en A64.. Det er lidt ikke MS stil... Så sidder alle andre på deres flade og stener bagud? Samtidig med at MS mister milliarder..

IMO underligt...

Og slap så af... Han modargumenterer... Og det var også barnligt at sige "lortewindows fra MS" MS har da lavet verdens bedste OS til brugere... Ellers ville de da bare have skiftet til noget andet ;)

• Syntes ikke windows er noget lort men er lidt pissed over at jeg ikke har et valg da de fleste spil kun kan køre på Windows pga. patenter

windows indeholder mange fejl men til gengæld er det meget bruger venligt det er mere end man kan sige om Linux

syntes MSes ide med at registrer i hoved og r*v er helt i skoven

hvorfor skal man ringe og spørge om lov til at bruge et program som har købt og betalt ?

gælder også Valve

• Synes lige du selv skulle styre dit sprogbrug. Den form for argumentation, som du her bruger, er ikke lige i tweak.dk's ånd.
    Der er ingen grund til at fare i flint, bande og bede folk om at skride, fordi de har en anden mening en dig om Windows. Stop den facon. På forhånd tak.

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Synes lige du selv skulle styre dit sprogbrug. Den form for argumentation, som du her bruger, er ikke lige i tweak.dk's ånd.
    Der er ingen grund til at fare i flint, bande og bede folk om at skride, fordi de har en anden mening en dig om Windows. Stop den facon. På forhånd tak.

Nej - jeg svarer igen når jeg bliver OT-kritiseret for et svar der ikke har noget med det, at gøre jeg svarer på - og sådan er det bare...

Nej - jeg svarer igen når jeg bliver OT-kritiseret for et svar der ikke har noget med det, at gøre jeg svarer på - og sådan er det bare...

Kan godt være.. Men det er ikke ulovligt at gøre det det i en ordentlig tone... :dots:

• Nej, tonen kan diskuteres, men hver gang jeg siger noget om Linux eller noget negativt om MS skal jeg sables ned af en eller anden! Og jeg er træt af at folk de skal kritisere de svar jeg giver andre. Så længe det jeg skriver IKKE er direkte forkert er der ingen grund til, at man blander sig kritisk i mit svar så jeg skal svare igen og den der har spurgt skal besværes med det... Og derfor svarede jeg lidt hårdt på DEVIL_DK's kritik af mit svar.

Nej, tonen kan diskuteres, men hver gang jeg siger noget om Linux eller noget negativt om MS skal jeg sables ned af en eller anden! Og jeg er træt af at folk de skal kritisere de svar jeg giver andre. Så længe det jeg skriver IKKE er direkte forkert er der ingen grund til, at man blander sig kritisk i mit svar så jeg skal svare igen og den der har spurgt skal besværes med det... Og derfor svarede jeg lidt hårdt på DEVIL_DK's kritik af mit svar.

Det her var hvad Devil skrev:

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

og hvormange at de systemer man man så bruge til normal blandet brug ?

og du kan ikke lide windosw fint så lad være med at brug det.

Det har ikke en disse med at blive nedsablet, at gøre !! Det er kun at se tingene fra en anden synsvinkel end din. Det er der ihf. ingen grund til at reagere sådan på.
    Og vær så venlig at respektere, at du bliver bedt om at føre en ordentlig tone. Tak !

Nej, tonen kan diskuteres, men hver gang jeg siger noget om Linux eller noget negativt om MS skal jeg sables ned af en eller anden! Og jeg er træt af at folk de skal kritisere de svar jeg giver andre. Så længe det jeg skriver IKKE er direkte forkert er der ingen grund til, at man blander sig kritisk i mit svar så jeg skal svare igen og den der har spurgt skal besværes med det... Og derfor svarede jeg lidt hårdt på DEVIL_DK's kritik af mit svar.

Mand hvem faen har stoppet en finger op i rø*** på dig.....

Snup en kiks og køl af
    [Blocked Image: http://www.kinagrill.dk/tudekiks.gif]

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Synes lige du selv skulle styre dit sprogbrug. Den form for argumentation, som du her bruger, er ikke lige i tweak.dk's ånd.

Lige mine ord, Bent. Syyntes Devil argumenterer ganske godt...