Teamspeak, ventrilo og??

• Vi er en 10 stykker der har brugt ventrilo med største glæde, det er et virkeligt godt program!
    Men en af gutterne virkede det ikke ved, så prøvede vi teamspeak, men teamspeak er ikke lige så nemt som ventrilo, man skal til ind i et program og oprette en server derindefra osv osv

Ville bare vide om der er andre programmer lignende ventrilo og teamspeak?

• hmmm der er da bare en der skal have ts-server så skal han bare starte den op og i logger så på med clienten

p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

• hmm noget pjat at sige TS er svær at sætte op.. det er så nemt som at gå på lokum(det vil sige nemmere end ventrilo)

Du skal downloade den server exe fil der er, så installere du den, så for du 2 brugere og 2 passwords. dem gemmer du.. så logger du ind på en hjemmeside og så logger du ind med Superadmin, og så kan du ellers kigge løst..
    NEMT!!!!!!

ventrillo skal du kunne codecs osv i hovedet.og alle de småting.

og som standard mener jeg at TS er nemmest..

• Ok tak! Det er bare bedre lyd i ventrilo, en del bedre! Og så trykker man bare på et ikon på skrivebordet og så kører det!
    Men ved heller ikke om jeg kan sætte teamspeak til at starte op med en server, der starter når jeg tænder computeren? For det er det jeg vil have, ligesom ventrilo!

Så prøvede skype, fordi jeg fik at vide flere kunne snakke sammen der, men det kan man ikke!

Der skulle ikke være et helt fjerde program vel?

Ps. lyden er SÅ meget bedre end i Teamspeak, og ser ingen codec porblemer osv!

• Man kan godt snakke flere i skype.. Man laver bare et "Telefomøde" (Står oppe i en af menuerne) ;)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Oprindeligt indlæg af Firedog

ventrillo skal du kunne codecs osv i hovedet.og alle de småting.

Eh... når jeg sætter en Ventrilo server op skal jeg ikke andet end at redigere en cfg fil... Hvor får du det andet fra?

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII