hvorfor wow & ikke eq2 ?

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Origin det er sgu også til grin at man efter 5 min at havde lavet sin første char kan blive myrdet igen og igen

hvorfor? Du taber til gengæld ikke ting ved det.. det er ihvertfald meget sjældent.. du mister 8% af dit exp, men det er jo hurtigt indhentet hvis du er lvl 5-6 stykker :)) og du mister ikke exp under lvl 5

• Min computer sutter ik, jeg har selv spillet EQ 2 har eller HAVDE en 43 warrior, nu er han væk ! :)

Jeg skifttede til wow fordi man er mere fri, i EQ 2 er man presset ind i groups 90% af tiden, OG du skal ikke komme at fortælle mig at du soloer i EQ2, for det gør du ikke, men i WoW kan man solo'e eller groupe det er op til en selv, og nogle bestemte, quests kaldet ELITE, er group baseret !.

Grafikken er ikke dårlig i WoW, spillet har også en anden stemning som jeg syntes eq 2 mangler, og PvP delen er fed, hvor eq 2's graffik er for tung det udelukker mange for at spille spillet, og det mangler PvP !

Det var det ! :T

• og konklusionen må være at SWG styrer :D

Ej, men der er da ingen der siger noget negativt om det spil :) kan i danskere så få købt det, der er for lidt af os derinde!
    mangler nogle at fiske med ;) SWG er MEGET socialt, og man får hele tiden hjælp er både i grupper og solo og begge dele er lige godt! Og det er bygget op, så det faktisk er sjovt at hjælpe nybegyndere, så alle nye får massere af hjælp af de bedste.
    En ting er sjældent dog, det er ikke tit man ser de bedste :s de må være i gang med nogle store wars eller noget :) så langt er jeg ikke endnu!

• Sygt, kan ikke være mere enig! Hvis du havde været rigtig Blizzard fan er jeg sikker på du kunne se det geniale i deres grafik. Nej - det er ikke farcry grafik, men derimod blød og charmerende grafik:D

EDIT: Genzo, hvilken server spiller du på? Race/class/level?

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Rettet en gang, sidst af p3t3r ().

Oprindeligt indlæg af p3t3r

Sygt, kan ikke være mere enig! Hvis du havde været rigtig Blizzard fan er jeg sikker på du kunne se det geniale i deres grafik. Nej - det er ikke farcry grafik, men derimod blød og charmerende grafik:D

EDIT: Genzo, hvilken server spiller du på? Race/class/level?

måske misforstår jeg dit indlæg, jeg syntes faktisk godt om WoW grafikken.

NÅR jeg skal spille bliver det undead Rogue

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

måske misforstår jeg dit indlæg, jeg syntes faktisk godt om WoW grafikken.

NÅR jeg skal spille bliver det undead Rogue

Nej nej, jeg mente skam ikke grafikken er dårlig! tværtimod, mente at hvis man havde spillet alle blizzards spil havde man set det gode i grafikken. Sådan mente jeg det, roder lidt med de sætninger:D

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

• syntes ikke man kan sige blizzard fx diablo grafik er god, men fedt er det selvfølgelig. Tror at jeg bliver nød til at prøve wow før jeg kan sige noget om det :T Hvad skal man købe inde fra http://www.softxchange.dk for at få det hele med ?
    Gider ikke betale for en beta version. Så må jeg vel bare give det en chance og se om det er fedt, for det er da trods alt fra blizzard som siger noget om spillet :) også så kører det vel mere flyendene end mit eq2, håber der er flere dansker der inde, kan ikke lide at spille kun med folk fra andre lande :]
    Men nu må vi se om jeg kan lide det, eller min holdning er den samme, skifter sikkert plejer jeg nemlig.... :T :lame:

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• Har ikke læst alt det crap op over men min holdning er at grafikken er sq for ringe i WOW.... men gamepalyer slår nu det hele synes iden er total smart hvis man er inde i Warcraft...

men alle spil har sine fejl...

skal lige siges at jeg har spillet betaen og overvejer at købe det men jeg ved ik helt da jeg aldrig har været inde i Warcraft serien... tro jeg mere er til The matrix online

• så må du prøve at finde en beta, af the matrix online.
    Ved du hvad man skal købe for at få det fulde wow, mig og en ven er allerede begyndt at finde ud af hvad vi skal være. Han har det, men det har jeg ikke da jeg var lidt skeptisk.... (LIDT?) :T

Asus Xonar DX

Oprindeligt indlæg af guGGe
    der er masser af computere der kan klare eq2, fordi der er mange muligheder kan du også se på billedet, men ikke nok med det kan du lave en custom så den jo passer perfekt til din pc. Til sidst er det lidt underligt at udtale sig om PvP, for du ved jo ikke hvordan det er endnu ?? X(

det med at de kan laves custom til alle computere tror jeg sq ikk helt på.. sidder selv ved en 2400+, 512mb ram raden 9600 noget.. selvom jeg kørte i medium detajler laggede det ligeså meget når jeg kørte ALT (og jeg mener ALT) i laveste detajler... det eneste det gør er at ændre grafikken til langt før doom 1

skal dog siges jeg kun prøvede den lukkede beta

Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?

The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

• Syntes sgu der er rigtig stor forskel, altså på hvor meget det lagger...

Asus Xonar DX

Oprindeligt indlæg af guGGe
    så må du prøve at finde en beta, af the matrix online.
    Ved du hvad man skal købe for at få det fulde wow, mig og en ven er allerede begyndt at finde ud af hvad vi skal være. Han har det, men det har jeg ikke da jeg var lidt skeptisk.... (LIDT?) :T

Har spillet Betaen ;) synes enlig det er meget godt det enestge jeg lige nu kan sætte min finger på er det der combat system... :boxed:

det er ikke lige så bruger venligt som alle ander spil :))

Oprindeligt indlæg af Hayes

Det sidste med PvP, er ikke helt rigtigt. Spiller som horde, og render rundt i the Barrens, hvor man egentlitlig teoritisk set kan komme hen som lvl 1, og det er jo horde Territory. Der er altid alliance der vælter rundt og smadrer.. Heldigvis er der jo altid overtal af Horde, så man er for det meste rimelig sikker :)

Ovetal af horde i barrens? :D Jeg var en tur fordi der den anden dag, og mødte kun få taurens ;) Dem med PvP fik slag :D

Men altså, var WoW lavet bedre end det var, så ville det trække alt for meget. Og nu er det heller ikke grafikken der lægges mest vægt på, men gameplayet.

Og mange siger at når man når lvl 60, så er spillet slut.. Men det er faktisk kun 13-årige børn der siger det, for folk der kender spillet, ved at man bare kan vælge en anden race og class.

Oprindeligt indlæg af Nik.dk
    Må hænge sammen med at Wow er lavet så selv en knægt på 8 år kan finde ud af det:P Jeg spillede i Wow beta´en og var på ingen måde imponeret. Det minde om noget hack n slasch crap. Tit følte jeg at det var et singleplayer spil og så var det jo alt for let. Indtil lvl15 døde jeg ikke en eneste gang gaab. Og grafikken og lyden hører jo til noget som er 2-3 år gammelt.

Du kan jo bare smutte hen i nogle andre områder.

Oprindeligt indlæg af newbmodder
    har aldrig prøvet EQ2 selv om jeg godt kunne tænke mig det er der et sted hvor man kan prøve en trial?

hvad angår WoW så er der ikke ret meget "socialt" ved det i forhold til f.eks. SWG, EVE og guild wars (bare for at nævne et par stykker)

I WoW kan man selv vælge om man vil groupe eller solo, hvor man i andre spil næsten er tvunget til at groupe. Hvis du på den måde mener det ikke er lige så socialt har du ret...

Oprindeligt indlæg af Nik.dk
    Genzo den med PvP er nu død i mine ører. Jeg spillede på en PvP server i WoW og fandt så ud af at der stort set ikke var nogen pvp. PvP er for mig som i Lineage2, dvs at man kan angribe alle når det passer en, ingen er sikre. Det med at man skal accepte en duel osv, blah blah er lamt.

Oprindeligt indlæg af origin
    Hvaaa? ska man accepte en duel i wow før man ka pvp? :)) til grin, det er jo ikke sejt, så er LA2 altså federe, hvor man ka angribe hva du har lyst til.. Men noget jeg hader og det gør alle, det er high levels der nakker noobs som kun lige er startet, det er sq for langt ude.. I LA2 har de noget der hedder Castle Siege, det er hvor ens clan + alliance angribe en anden clans castle og skal indtage det :D Det er så styret af gms og kan kun ske i visse perioder, det er totalt nice :D

Verdenen i LA2 er kaempe stor og bliver ved med at blive udvidet med de forskellige expansions der udkommer :D pisse nice

Man kan skam godt slå på alle, du skal bare ind på en PvP server istedet for en PvE server.

• ja men så har du vel kun en char derinde, og kan ikke skifte mellem serverne? så er det sq da smartere og ha det hele på en server?

• For det første så findes der faktisk en EQ2 trial, og den ER gratis

Og til køb køb: Plastic grafik??

Hvilke briller bruger du?

Billede 1
    Billede 2
    Billede 3
    Billede 4

Det skal siges at ingen af de billeder er taget med højere end high quality som er den 4 højeste indstilling, derudover er der foretaget justeringer i bumpy point distance og complex shader distance plus et par andre finjusteringer :)

Hvorfor ikke bare acceptere at nogle syntes bedst om EQ2, og andre om WoW, det gør ikke de enkelte spil hverken bedre eller værre at i starter en "flame war" her.
    Istedet tag og nyd det spil som du syntes om og del de positive ting, koncentrer dig om "dit" spil istedet for at rakke ned på "det andet" spil :D

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr