Jobindex reklamen i toppen

  • Andre der synes den der Jobindex reklame er pisse irriterende?
    Den siger nogle irriterende pop lyde når man holder musen over den - i starten vidste jeg ikk hva det var, men kom hver gang jeg trykkede opdater


    Ved godt det er en indtægts kilde, men ka man ikk få den uden lyd?!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Andre der synes den der Jobindex reklame er pisse irriterende?
    Den siger nogle irriterende pop lyde når man holder musen over den - i starten vidste jeg ikk hva det var, men kom hver gang jeg trykkede opdater


    Ved godt det er en indtægts kilde, men ka man ikk få den uden lyd?!


    Brug en Addblocker. Fx den, der fås til Firefox eller Privoxy proxyserver.


    Sidstnævnte bruger jeg selv.

  • Er ikke så meget for AddBlockers af en eller anden grund.. Eller nok nærmere mange små grunde
    Et eller andet sted synes jeg det er lidt forkert, ved ikk hvorfor
    Men de gode koster da også penge? Eller følger den til FF med fra starten?


    En anden grund ka også være at jeg ikke ka lide at bruge noget jeg ikk ved hvordan fungerer, da jeg så heller ikk ved om det bruger resourcer eller ka være skadeligt på en eller anden måde..



    Men Martin, Lasse eller hvem der nu styrer reklamerne ikk få fat på en lydløs version??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak
    lægger ikke mærke til den, fik kun øje på den pga. du sagde det, og den siger jo kun noget hvis man kører musen hen over.


    Ja jeg vidste heller ikk det var der den kom, fra før jeg blev nysgerrig og undersøgte det.. Synes reklamer generelt er gode nok da de jo holder siden oppe, men det er da provokerende hvis man sidder og hører musik og der så pludselig kommer den der lyd..
    Troede første gang det var et eller andet ad-ware halløj der havde listet sig ind på compen...

  • Bruger den ADDblocker som der er i min Avant, så ser den ikke ... Heldigvis ... Hader reklamer ... Ugly og har ingen virkning på mig ud over at de pisser mig af ... :)) ... Så hellere fjerne dem ...

  • Den addblocker der bruges til/i Firefox skal downloades som gratis "extension". Kan fås på den officielle side, der er ikke noget skummelt ved den.


    Den funker ved at den har et filter indeholdende nogle ord, lad os tage fx ordet "reklame". Herefter vil alle flash/billed-filer indeholdende ordet "reklame" i dens filnavn og/eller sti blive fjernet fra siden. Fx http://www.side.dk/reklamer/træls.gif blive fjernet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Jeg bruger den indbyggede i Norton Internet Security og har aldrig så'n noget skidt - til at spolere noget.
    Sådan ser min tweak-side ud:


    Uhh det ser rart ud :))
    Hvor meget koster sådan en løsning?

  • heh FireFox med adblocker i er lækkert - den finder alt og et lille klik på "Block ad" og wolla væk - det nice er * blokering hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Uhh det ser rart ud :))


    Hvor meget koster sådan en løsning?


    Ja - når alt det skidt er væk så køre maskinen faktisk hurtigere, da jo ikke skal arbejde med alt det li'r.
    Jeg gav 4-500 og det koster en ny 2005 version også i dag: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=115102
    Der er også en god firewall og antivirus + Antispam til email-funktionen.
    Sammen med en opdateret Spybot & Ad-Aware SE - så har jeg aldrig (7-9-13) nogen problemer. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Ja - når alt det skidt er væk så køre maskinen faktisk hurtigere, da jo ikke skal arbejde med alt det li'r.
    Jeg gav 4-500 og det koster en ny 2005 version også i dag: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=115102
    Der er også en god firewall og antivirus + Antispam til email-funktionen.
    Sammen med en opdateret Spybot & Ad-Aware SE - så har jeg aldrig (7-9-13) nogen problemer. 8)


    Vil du selv sige at det er det værd? Køber nemlig sjældent software.. Undtagen nogle spil i ny og næ, er nemlig fattig studerende :)) Så ska lige tænke 2 gange før jeg køber noget software til over 150-200 ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Vil du selv sige at det er det værd? Køber nemlig sjældent software.. Undtagen nogle spil i ny og næ, er nemlig fattig studerende :)) Så ska lige tænke 2 gange før jeg køber noget software til over 150-200 ;)


    Jeg synes det er penge værd - tænker tit på, at godt jeg aldrig løber ind i de problemer, som jeg hører om ret tit her på tweak.dk. Men det er jo altid et spørgsmål om prioritering. Jeg vil hellere betale nogle hundrede kroner for, at undgå alt det bøvl med virus og evt. formatering og geninstallering o.lign. irritationsmomenter. Har andet - der er sjovere - jeg hellere vil bruge min fritid på. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Jeg synes det er penge værd - tænker tit på, at godt jeg aldrig løber ind i de problemer, som jeg hører om ret tit her på tweak.dk. Men det er jo altid et spørgsmål om prioritering. Jeg vil hellere betale nogle hundrede kroner for, at undgå alt det bøvl med virus og evt. formatering og geninstallering o.lign. irritationsmomenter. Har andet - der er sjovere - jeg hellere vil bruge min fritid på. ;)


    Er helt enig ... Men køber jo heller ikke en bil og så ikke låser den ... :boxed:


    Antivirus og Firewall er lige så basalt og nødvendigt et element på en computer som styresystemet er ... IMO altså ... :))