QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
nogen der er med på at hacke
Hvis den kommer til at virke må du gerne bruge den.. Men hack?

QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
nogen der er med på at hacke
Hvis den kommer til at virke må du gerne bruge den.. Men hack?
er der ikke en der kan svare på dette problem
Jeg ved ikke om i har fået løst problemet på MSN.. men i skal nok lige tage højde for hvilke porte der er åbne og hvor routeren sender WAN connectionen hen;) (regner med at der er en router når vi også snakker om LAN ip'er  

OG hvis i vil på med en browser så skal i være opmærksom på PASV mode, da det er det som bliver brugt i browserne... Find heller et ftp-client program hvis i vil have en lidt lettere start på at sætte det op...
Håber i kan bruge det 
jeg fatte stadig hat af det her
QuoteOprindeligt indlæg af Nelly
Jeg ved ikke om i har fået løst problemet på MSN.. men i skal nok lige tage højde for hvilke porte der er åbne og hvor routeren sender WAN connectionen hen;) (regner med at der er en router når vi også snakker om LAN ip'er
OG hvis i vil på med en browser så skal i være opmærksom på PASV mode, da det er det som bliver brugt i browserne... Find heller et ftp-client program hvis i vil have en lidt lettere start på at sætte det op...
Håber i kan bruge det
Tak har fortalt ham om alt det   har selv ftp.
 har selv ftp.
Men han skal stadig give aldang til en mappe og hvad man må og ikke må der..
jeg har giver hver og en, en mappe hver med navn og kode på min ftp.. bruger core og flashxp til at komme på en ftp.. uden pasiv mode..
QuoteOprindeligt indlæg af sniffer
jeg fatte stadig hat af det her
Hvad fatter du ikke ????
Først lukke op for port 21 i ens routher og i programmet, give bruger ip/hp side, navn og kode, han bestemmer om den skal stå på pasiv, tror det er bruger eller er det udbyder der giver adgang til resuming ???.. bruge et g6 ftp program eller et andet, oprette en bruger give brugeren et navn og kode, oprette en mappe og give adgang til hvad han kan som oprette, slette, læse, upload og download og gå i undermapper. Men bestemmer man selv.. få server til at være aktiv, kan også give tid til hvornår bruger bliver smidt af ftp.. osv osv...
jeg kan ikke få det l'rt til at virke
Kort og godt skal laves en forward i router fra wan ip til lan ip for at det virker.
Hvis den bliver lavet så vil jeg tro det vil virke med det samme.
ok fatte jeg ikke ikke en der kan for klager over msn
ok nu tror jeg har lavet en 
den skulle også være online
hvad så hvad skal man skrive for at komme ind på den 
(bulletproof)
(bulletproof)
Hvad køre du med for en server sniffer??? Bulletproof???
Hvis du gør det så gå op i hjælp og læs manualen... Den er meget udførlig og der kan du læse dig til stortset alt (selvfølgelig ikke om din router osv. men om programmet)... Hvis det er frdi du ikek kan finde din router, så gå ind i din browser og skriv 198.168.1.1 (det er normalt adressen til den) standdars pas er: admin ved de fleste routerer... Ellers må du være lidt mere specifik i dine problemer
Hvis du skal ind på den åbner du bare programmet  eller misforstår jeg dit spørgsmål???
 eller misforstår jeg dit spørgsmål???
så kom jeg sq ind på routeren hvad skal jeg så
(bulletproof)
Jeg læste lige tråden igen...
Hvis du mener hvordan brugerne kommer på, så skal man bruge ip, login, pas og måske den rigtige ip (hvis i har begrænset jeg til bestemte ip'er;))
'
Hvilken router har du?
Forwarding og har skal du åben port 21 og sætte den til at sende connectiens vidre til den LAN ip som du bruger på den computer som skal bruges til ftp
ftp port fra 21 til 21, sæt også klamme i tcp og måske udp..
QuoteOprindeligt indlæg af Meinder
Hvad fatter du ikke ????
Først lukke op for port 21 i ens routher og i programmet, give bruger ip/hp side, navn og kode, han bestemmer om den skal stå på pasiv, tror det er bruger eller er det udbyder der giver adgang til resuming ???.. bruge et g6 ftp program eller et andet, oprette en bruger give brugeren et navn og kode, oprette en mappe og give adgang til hvad han kan som oprette, slette, læse, upload og download og gå i undermapper. Men bestemmer man selv.. få server til at være aktiv, kan også give tid til hvornår bruger bliver smidt af ftp.. osv osv...
Først hvad er HP??? (Jeg regner med at det er navet på computeren).. og kan man bruge computernavne på nettet??? Så skal man da købe et domainen skal man ikke??? Jeg bruger også altid computernavne over lan, men troede ikke man kunne på Worldweb;)?
QuoteOprindeligt indlæg af Meinder
ftp port fra 21 til 21, sæt også klamme i tcp og måske udp..
Jeg kan se på dine ftp regler at du har været inde og købe et domaine.. Hvordan gør man det? Altså hvem har du købt igennem, og hvordan har du fået flyttet domainet så DNS'erne blev registreret til at vise hjem til din server???
(Sorry jeg låner tråden) 
Jeg kan se på dine ftp regler at du har været inde og købe et domaine.. Hvordan gør man det? Altså hvem har du købt igennem, og hvordan har du fået flyttet domainet så DNS'erne blev registreret til at vise hjem til din server???
(Sorry jeg låner tråden)
 Man får vel bare dns til at pege på ens faste WAN-IP . Sværere er det ikke  En anden ting, jeg mener altså at normalt har routere som std. IPen 192.168.0.1 ?
 En anden ting, jeg mener altså at normalt har routere som std. IPen 192.168.0.1 ? 
(Sorry jeg låner tråden)
HP " home page " Hjemmeside..
Nej ik computer navn på nettet, ja jeg har købt en dns server adgang på en domane server så andre på nettet kan se min hp her hjemme på min egen apache server.. det stiller man selv op i den domane side som man for adgang til når man køber den for ca. 100.- med oprettelse over 1 år.. hos http://www.gratisdns.dk