QuoteOprindeligt indlæg af SjQLunD
Ser ikk TV
overhoved ikk ?? - kan man det ? :]
QuoteOprindeligt indlæg af SjQLunD
Ser ikk TV
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Well ser 20 min. TV avis om morgenen på efterskole. Det skal man.. Men det skader nu heller ikk at følge lidt med.
Meget sjældent jeg ser TV i weekenderne
Edit: Så du har da ret i det er stort set umuligt SLET ikke at se TV. Men ser meget sjældent andet en Nyhederne
QuoteOprindeligt indlæg af ChoSimba
Jeg har set et halvt afsnit engang, og så slukkede jeg igen! Magen til kedelig serie skal man lede længe efter
Tror faktisk der er mange af unge omkring de 14-17 år som dig der ikke rigtig gider se sådan noget
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
har desværre ikke haft tid til at følge med i denne omgang
Bare rolig, jeg er ikke i tvivl om de nok skal genudsende
ser næsten aldrig tv kun wwe
så 5min og var ved at dø af kedsomhed
Har ikk set et eneste afsnit - og jeg er stolt af det..!
har heller ikke set et eneste afsnit af det, det kan da sagtens være det er hyggeligt, spændene osv. det lød bare ikke som noget der ville intressere mig... måske bare mig der dømmer på forhånd
Har næsten set alle afsnit - egentlig en ok serie. Bedre end så meget andet de finder på
Har aldrig set et eneste afsnit af den serie.. ser stortset aldrig tv, kun når jeg extremt keder mig.. bruger stortset kun mit tv til at se dvd på og spille ps2 (som jeg heller ik gør så tit)
jeg ser og vil altid se det
Tror jeg har set et halvt afsnit, og mage til l*rt skal jeg sq lede længe efter...
Rejseholdet der i mod - det ved man hvad var
Ikke et afsnit har jeg set. Sikkert fordi det bliver sendt samtidig med Dags Dato på TV2.
Har heller ikke set en eneste i år,så et par stykker sidste år.Krøniken er heller ikke lige min kop the.
Jeg syntes Rejseholdet og Ørnen er bedre