thx thx ff you saved me !! ha ha ha så køre spillet fucking nice
Wow!!!!
- 

- 
			Andre end mig der er i kø til Ravencrest? :] 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Plo-Mo 
 Så er jeg oppe at køre alle sammen, og til ham der gav tippet om firefox, du er bare en skat, man stryger virkelig lige igennemi know  
- 
			Tænkte på ... hvad realm / server er I andre på ?  
- 
			AL'Akir spiller mange af mine venner på  det er et nice realm.. har gamet i ca 11 timer nu det er et nice realm.. har gamet i ca 11 timer nu konstant konstant
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie 
 AL'Akir spiller mange af mine venner på det er et nice realm.. har gamet i ca 11 timer nu det er et nice realm.. har gamet i ca 11 timer nu konstant konstant
 har en orc i lvl 10 er ved the barrens er ved the barrens
- 
			Jeg er Level 6 NE Druid, har gamet i ca. 3½ time, men går i seng nu og står tidligt op og gamer  godnat 
- 
			Har lige fået installeret det, skal game sammen med min guild, men der er ingen online, så ved ikke hvilken server... Gider ikke gå igang eet sted, og så starte forfra.. lol  
- 
			Så er jeg færdig med at game foreløbig... Fortsætter igen omkring kl.9-10 stykker... Skal være minimum lvl 30 inden weekenden er omme.... Nogen der er friske på en konkurrence??? Forresten, før til ham som synes det er voldsomt jeg har taget fri for arbejde de næste ti dage, så er der altså en af mine venner som har sagt sit job op fordi han ik kunne få fri sådan at han kan spille!! så nu gamer han bare wow!! Det er vildt! 
- 
			vildt...men ikke helt klogt. 
- 
			Held og lykke plo-Mo så skal du virkelig spille non-stop 
- 
			Nu kører det hele bare!!! 
  Har en lvl 2 NE Rogue, Paldin lvl 1, Human Mage lvl 2 og bare lidt andet for at se hvordan de forskellige chars er! 
- 
			hey, nogen der ved om man kan skifte sit kort nr under sin account? har fået skrevet et forkert cifer  ? ?
- 
			Kan du ikke det under manage account edit: Har selv en dwarf warrior lvl 4 - men den var kedelig, nightelf warrior lvl 2 kedelig og nu har jeg en human mage lvl 5 - okay  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Plo-Mo 
 Så er jeg færdig med at game foreløbig... Fortsætter igen omkring kl.9-10 stykker... Skal være minimum lvl 30 inden weekenden er omme.... Nogen der er friske på en konkurrence??? Forresten, før til ham som synes det er voldsomt jeg har taget fri for arbejde de næste ti dage, så er der altså en af mine venner som har sagt sit job op fordi han ik kunne få fri sådan at han kan spille!! så nu gamer han bare wow!! Det er vildt!Hm.. det er sgu galt nok. 
 Må indrømme jeg ikke rigtig fatter det.. Men mindre han vil sælge items osv kan han jo ikk tjene noget på det. Der er ikk meget Pro game over WoW
- 
			nogen der ville følges ad og gennem fører quests? kun for Onde altså ikke alliance;) kontakt mig over msn shm@mercie.dk 
 så kan vi følges ad , jeg spiller på AL'Akir
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie 
 nogen der ville følges ad og gennem fører quests? kun for Onde altså ikke alliance;) kontakt mig over msn shm@mercie.dk
 så kan vi følges ad , jeg spiller på AL'AkirHorde er altså ikke onde  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^ Horde er altså ikke onde  hehe jojo  
- 
			Argh, jeg er på Ravencrest, men er ved at kaste op. Man skal stå i kø i jeg ved ikke hvor lang tid. 
 Tror i ikke det bliver lavet om? Ellers vil jeg bare ikke betale for det spil
- 
			Spiller på Warsong. Der er en 5 minutters kø, ved middagstid. Og 2 timer om aftenen..