OFFTOPIC - Musiksmag

Originally posted by Aerial
    Holder mig mest til GOA :)

..og noget Cannibal Corpse og Deicide når humøret er til det.

sådan! :D

Var jo inde og se dem på the rock.. og deicide til Aalborgmetalfestival .
    Og snakkede med Glen benton , han er virkelig fucked!!

Og snakkede alle drengene fra Cannibal Corpse da de var her , det var fedt !!
    virkelig flinke mennesker ...

Ellers hører jeg generelt bare metal, black ,death, grind, gore , alt ..

også Rock, indie , progresiv, og sådan..

Billedet er af Cannibal Corpses Bassist, Alex Webster ..

FUCK! har skuda nogle gode tømmermænd .. denne tråd er fra 2003 :o .. what ..

• Proggresive House FTW :)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• Linkin Park
    System of a Down
    Evanescence
    Slipknot
    Hoobastank
    Marilyn Manson
    Gasolin
    D.A.D

- det var vist det.

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

• På den ene side bitcher mange folk over når andre ikke kan genbruge tråde der er oprettet et par dage tilbage ... og på den anden side, så bitcher de også hvis folk hiver fat i nogle ældre tråde .... hvaaa ... i er fandme ikke lette at gøre tilfredse. Personligt syntes jeg det er helt ok at hive fat i gamle tråde hvis man syntes man kan bidrage i den. En tråd der omhandler hvad man kan li af musik bliver vel aldrig for gammel ? ...

Originally posted by GrillRotten
    På den ene side bitcher mange folk over når andre ikke kan genbruge tråde der er oprettet et par dage tilbage ... og på den anden side, så bitcher de også hvis folk hiver fat i nogle ældre tråde .... hvaaa ... i er fandme ikke lette at gøre tilfredse. Personligt syntes jeg det er helt ok at hive fat i gamle tråde hvis man syntes man kan bidrage i den. En tråd der omhandler hvad man kan li af musik bliver vel aldrig for gammel ? ...

kunne ikke siges meget bedre ... !!

Selvom jeg vidst selv mindede mig selv om at det var "forkert " af mig at skrive i den ... men er sku enig i dine ord!

Originally posted by Burger

Hvor får du de 8 måneder fra? Den er oprettet d. 10-05-2003. Den blev så hevet frem igen d. 14-09-2006.

Altså, jeg ved godt den er endnu ældre, men det var den sidste der havde skrevet i den der fik mig til at sige 8 måneder.

er forresten enig med Grill, jeg synes slet ikke det er en dårlig ting!

Originally posted by sancheZ
    Altså, jeg ved godt den er endnu ældre, men det var den sidste der havde skrevet i den der fik mig til at sige 8 måneder.

Som er fra d. 2 oktober. Jeg spørger igen - hvor får du de 8 måneder fra? :))

For en gangs skyld, er det heldigvis en brugbar tråd der er blevet hevet frem, hvilket ellers er yderst sjældent det sker. Selv hører jeg en masse forskelligt, det afhænger helt af humøret.

• Amerikansk dato sætning :oops:

• Efter som jeg vist endnu ikke har tilkendegivet min musiksmag vil jeg da også lige være med til at holde lidt liv i denne gamle tråd. Jeg hører meget forskelligt, lige fra pop til rock, nok også et udtryk for at man bor sammen med sin kæreste :D - men skal jeg helt selv vælge så er det rocken der blæser ud gennem højtalerne her - og det er faktisk i alle afskygninger lige fra soft til hard - men absolut favorit må være Bruce springsteen. The Boss kan man sku høre igen og igen

• Må sige at jeg hører hvad humøret og ørene synes om.. Efter en dag med 519 skrigende unger, så er det ikke ligefrem hård rock jeg længtes efter, men nærmere noget Enya.
    Vågner jeg der imod en dejlig stille morgen i weekenden, så er der ikke noget bedre end at fyre noget Metallica på CW'erne, og så glemme alt om høreskader :dance: .

Ellers:
    Techno, Bryan Adams, De Nattergale :crazyeyes: , Avril, Crash Test Dummies, Nirvana, og alt mulig andet.
    Bare ikke nogen form for opera, så er jeg glad.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Slacker
    Wow. Hvordan kan du høre den Nephew?
    Seriøst jeg får bare langt mere end rigeligt af den bare af at høre radio mellem 7 og 16-18 stykker hver dag.

Sangen eller bandet?

Originally posted by urbananen
    Må sige at jeg hører hvad humøret og ørene synes om.. Efter en dag med 519 skrigende unger, så er det ikke ligefrem hård rock jeg længtes efter, men nærmere noget Enya.
    Vågner jeg der imod en dejlig stille morgen i weekenden, så er der ikke noget bedre end at fyre noget Metallica på CW'erne, og så glemme alt om høreskader :dance: .

Ellers:
    Techno, Bryan Adams, De Nattergale :crazyeyes: , Avril, Crash Test Dummies, Nirvana, og alt mulig andet.
    Bare ikke nogen form for opera, så er jeg glad.

Lige nu står den også på Enya her ahhhhhhhhhhhhh efter en lidt for lang dag på Uni med et langt og lidt for irrelevant filosofi fag har hjernen brug for at koble af
    Men kan nu ellers også godt slappe godt af til rock som Bruce Springsteen, men det er jo så heller ikke ligefrem hård rock

Originally posted by sancheZ

Sangen eller bandet?

Altså Igen & igen &. Den er virkelig virkelig påtrængende imo. Bandet som sådan er ok. har da USADSB. Men de mister måske lidt nyhedens interesse i mine øjne.