Ugens gode gerning!

• En person der bor i Sønderborg som jeg lige et flyttet til havde sendt sin søn i Tønder på det kollegie jeg engang boede på, 1200 kr. først troede jeg det var til mig, men da jeg undersøgte kuverten kunne jeg se brevet var sendt videre til min nye adresse ved en fejl.
    Fristelsen var stor de første 30 sekunder :]
    Jeg afleverede pengene idag personligt og Faren blev meget glad, og det føltes skam meget godt at gøre det rigtige

Så slå den :))

• Gør aldrig nogen gode gerninger er et ego svin... :D ej, men kan sq ikke lige komme på noget i denne uge... Men den gode gerning kommer nok i weekenden og vil blive for de store bryggerier... :D:D

• For et par år siden samlede jeg en stor fed tegnedreng op fra gaden, på min avisrute. Fandt ejerens brevsprække på ruten også, og smed den ind der. Ærger mig over jeg ikke beholdt den og ringede til ham.. Kunne være jeg havde fået en belønning :D

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes
    For et par år siden samlede jeg en stor fed tegnedreng op fra gaden, på min avisrute. Fandt ejerens brevsprække på ruten også, og smed den ind der. Ærger mig over jeg ikke beholdt den og ringede til ham.. Kunne være jeg havde fået en belønning :D

Ja du skal jo have 10% hvis han skal give noget..
    så er det bare at håbe han havede chek 130.000.-

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    En person der bor i Sønderborg som jeg lige et flyttet til havde sendt sin søn i Tønder på det kollegie jeg engang boede på, 1200 kr. først troede jeg det var til mig, men da jeg undersøgte kuverten kunne jeg se brevet var sendt videre til min nye adresse ved en fejl.
    Fristelsen var stor de første 30 sekunder :]
    Jeg afleverede pengene idag personligt og Faren blev meget glad, og det føltes skam meget godt at gøre det rigtige

Så slå den :))

Sådan skal det gøres. :clap:

Det var der en, som ikke kunne finde ud af forleden dag. Min klassekammerat tabte sin pung i en stol, da han rejste sig og der var kun en enkelt person i rygerummet, da vi gik. Han sad i en sofa, lige foran min klassekammerat. Da min klassekammerat opdagede, at hans pung var væk og gik tilbage for at finde den, stod den pænt op ad radiatoren ved siden af stolen. Der manglede 2000 kr. i den. Vi kan desværre ikke bevise noget, men vi er ikke på talefod med ham, der sad alene tilbage. X(

• Det synes jeg sq godt du kan klappe dig selv på skulderen over! :cheers:

Det er desværre ikke alle der tænker i den slags baner :rolleyes: - Selvom det jo er almindelig god moral og opdragelse at gøre det rigtige...:)

Oprindeligt indlæg af Simonthk
    penge ville jeg aldrig beholde selv!

Det kommer an på beløbet... Finder jeg en tyver render jeg sq ik rundt til gud og hver mand ... ;)

• hmm har ik gjort nogen gode gerninger det sidste stykke tid :P i dag f.eks stod jeg op, meldte mig syg og set film resten af dagen til nu :))

• Kan også huske engang hvor jeg kom gående og en mand der gik et stykke foran tabte 200kr uden at se det. Samlede sedlen op og løb hen til ham, han blev meget glad kan jeg huske :D Hehe

• Gider aldrig at gøre gode gerninger mere...I sommers ville jeg flytte en ulåst cykel fordi den stod udsat mht. tyveri - inden jeg fik set mig om var jeg blevet overfaldet af en mand der råbte op om at jeg havde stjålet hans lille piges cykel. Fuck nogen grumme blå mærker jeg fik mig.

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Gider aldrig at gøre gode gerninger mere...I sommers ville jeg flytte en ulåst cykel fordi den stod udsat mht. tyveri - inden jeg fik set mig om var jeg blevet overfaldet af en mand der råbte op om at jeg havde stjålet hans lille piges cykel. Fuck nogen grumme blå mærker jeg fik mig.

He he... surt show.
    Utak er verdens løn.

Jeg ville, for nogle år siden, hjælpe en ældre dame, som kom slæbende med 2 meget tunge Kvickly poser.
    Det fik jeg ikke lov til. Hun troede at jeg ville stjæle dem. tsk tsk... :roller:

Oprindeligt indlæg af The Hans

He he... surt show.
    Utak er verdens løn.

Jeg ville, for nogle år siden, hjælpe en ældre dame, som kom slæbende med 2 meget tunge Kvickly poser.
    Det fik jeg ikke lov til. Hun troede at jeg ville stjæle dem. tsk tsk... :roller:

Er til at brække sig over sådan noget....Siger lidt om vores land. Jeg fortryder jeg ikke meldte den idiot til politiet. Selvtægt straffes en del hårdere end cykeltyveri, hvis man vælger at se sådan på det. Ville dog ikke stjæle lortet...

• Ugens gode gerning har jeg da også udført! Min svigerfar ringede og meddelte, at den var helt gal med hans pc. Den ville ikke komme med et skærmbillede! Så en lille beskeden tur med familien og et strømstik i en stikdåse har sikkert sparet ham og en masse supportere for en masse dumt arbejde! :lame: