Dette kunne måske godt give trafikkale problemer
-
-
Ja mon ikke det kunne gi mega store problemer
-
vi faldt over en double rundkørsel med lys"kryds" i midten da vi var i skotland
også ret bøvlet
-
Oprindeligt indlæg af origin
vi faldt over en double rundkørsel med lys"kryds" i midten da vi var i skotland
også ret bøvlet
Sårn en ligger også ved Electric City i Høje Tåstrup. Før har jeg kun kørt igennem den med bus, men jeg gruer for selv at køre igennem den her den 4. februar, hvor jeg skal på Flash-kursus i Slangerup !! Da er det med at holde
lige i munden
-
Oprindeligt indlæg af BasHuus
Sårn en ligger også ved Electric City i Høje Tåstrup. Før har jeg kun kørt igennem den med bus, men jeg gruer for selv at køre igennem den her den 4. februar, hvor jeg skal på Flash-kursus i Slangerup !! Da er det med at holde
lige i munden
Den er ikke så svær, bare kik på skiltene og hold dig i den bane der passer, så kører det bare, har også haft mit sjov med den
-
Oprindeligt indlæg af John H
Den er ikke så svær, bare kik på skiltene og hold dig i den bane der passer, så kører det bare, har også haft mit sjov med den
Er det ik typisk skiltene, der forvirrer folk, når man er et nyt sted, ik vil blamere sig og alligevel må følge resten af trafikkens hastighed ??
Edit: Jeg tror, jeg vil sætte min lid 100% på min HP Ipaq 2210, så går jeg nok ikke helt forkert i byen
-
hehe... har set den før, men fuck jeg er glad for at det kke er mig der skal køre rundt i den i byen .... :P. .. hehe...
-
I pber. Har kørt i både England og Skotland med lastbogn med stor anhønger.
Heldigvis er de forbløffende flinke til at hjælpe - vel for at ikke skal smadre deres biler.. -
Været igennem en i udkanten af London som var mega stor der var 3 lyskryds og et par rundkørsler samt 6 spor rundt.
I det ene kryds skulle man dreje ind midt i rundkørslen hvor der så var rundkørsel mere som gik videre totalt kaos.
-
kan godt lide den sidste kommentar i diashowet
-
hvilken program bruger i til at åbne det med... hvis jeg åbner det melder det fejl.. ???
-
Oprindeligt indlæg af NiEn
hvilken program bruger i til at åbne det med... hvis jeg åbner det melder det fejl.. ???det er en simpel powerpoint præstentation. prøv at trykke "gem" istedet for "åbn". måske hjælper det.
-
Jeg ved ikke, hvad de folk tænker, der laver dem. Er glad for at jeg højest sandsyndligt ikke kommer til at køre i sådan én
-
Oprindeligt indlæg af BasHuus
lige i munden
Hvad er det for et kursus??? -
Uha den er vild!
-
Oprindeligt indlæg af vandahl
Hvad er det for et kursus???Det er et kursus om programmering i Flash til hjemmesidebrug på Metalskolen i Jørlunde. Hvorfor - skal du da med ??
-
nææ men er interesseret i flash...så ville lige høre hvad det gik ud på! Er det gennem arbejde?
-
Oprindeligt indlæg af vandahl
nææ men er interesseret i flash...så ville lige høre hvad det gik ud på! Er det gennem arbejde?Næh, det er ikke gennem mit arbejde, skønt de sikkert ville være glade, hvis jeg også kunne mestre det
Nej, det er gennem Dansk Metal, som på deres tillidsmandsskole kører nogle weekendkurser, som bl.a. den weekend kommer til at omhandle Flash programmering. Andre gange kører de temaer med IT-sikkerhed, spyware osv, hacking m.v.