Når I oc jeres grafikkort, køre i så med kortet Oc altid eller køre kun Oc når I tester????

Alt OC eller kun Oc når man tester
-
-
Kører personligt altid med OC. Kan kun se pointen i at have clock under tests, hvis man er ovre i extrem køling eller vil teste hvor meget det kan inden man sælger, men stadig ikke selv vil køre med det på.
-
Oprindeligt indlæg af recruit
Når I oc jeres grafikkort, køre i så med kortet Oc altid eller køre kun Oc når I tester????Jeg gør det kun hvis jeg bencher. Synes det køre fint nok standard
-
- Lige pt. kører jeg std. pga. varmeproblem men dette er der dog snart en løsning på. Vil da selv køre med OC 24/7 så længe det er stabilt. Kan så godt være at jeg måske presser det minimalt mere hvis jeg skal køre en test, men dette sker alligevel sjældent.
-
hele grunden til jeg oc'er er da for at få lidt mer for pengene, så det jeg tester med, køre jeg med til hverdag, jeg prøver så at flytte den grænse hele tiden, det jeg syndes er intersant ved oc
.
jeg kan ikke se nogle mening andet end måske blær/potens forlænger, i kun at oc når man tester for at opnå et resultat man alligevel ikke kan/tør køre med til dagligt.
men det så bare min mening.
-
Køre altid med oc, men lige nu ikke mere end 3.6ghz da mit mobo/psu ikke kan trække 4x256mb, eller jo, men så ska jeg køre 3:2
gfx er for det meste også oc'et
Man kan jo lige så godt få så meget ud af maskinen inden den skal udskiftes.
-
Kører altid med OC, dog har jeg sænket hastigheden en smule på grafikkortet, da det ikke er nødvændigt at være overclocket til grænsen. Har vel sænket GPU med 5 MHz fra max. stabile hastighed, og RAMene er sænket med noget omkring 10 MHz. Det er alligevel ikke noget man mærker i spil
Min processer derimod er altid overclocket til toppen, den kan ta' det, og hvis den går i smader, køber jeg bare en ny. De er ikke så dyre.
-
Jeg kører 2300mhz normalt. men har ikke clocket gfx normalt.
-
har oc til dagligt, ellers kan jeg ikke se pointen med det....jeg gør det for at spare penge, ved at oc mig til den effekt jeg har brug for.