alle de admins og så lidt aktivitet?

  • tjaa...



    Undrede mig, det er sq godt nok der er mange admins her på sitet, men er efterhånden godt nok sjælndent man ser nogen af dem.


    Vidst mere af navn end af gavn. eller er det mig der er helt forkert på den?

  • de er da jævnligt online - de lader bare ikke så meget høre for bagateller hvilket er "fint" imo - vi skal nødig have amerikanske tilstande hvor man ikke må bande overhovedet.. :roller:
    Bentzins hårde linje mod ungdomssløvsindet er jeg ret glad for. det hjælper en del synes jeg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    de er da jævnligt online - de lader bare ikke så meget høre for bagateller hvilket er "fint" imo - vi skal nødig have amerikanske tilstande hvor man ikke må bande overhovedet.. :roller:
    Bentzins hårde linje mod ungdomssløvsindet er jeg ret glad for. det hjælper en del synes jeg.


    jah det hjælper hehe... jeg er os selv meget glad for det, men syntes det er trist at vi ikke ser mere til dem, altså aktive i debatten.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    jah det hjælper hehe... jeg er os selv meget glad for det, men syntes det er trist at vi ikke ser mere til dem, altså aktive i debatten.


    Det er jo heller ikk det de er her for hovedsageligt ;)
    Men ja de skriver ikk så tit..


  • Er det ikke fint nok at vi bare klarer hvad der nu skal klares?? Eller SKAL vi være online 24-7 ??


    Lidt latterligt at sige Vidst mere af navn end af gavn fordi vi ikke er online konstant..


    Personligt sletter jeg tit indlæg og tråde uden at gøre opmærksom på det nogen steder - er der ingen grund til, folk får bare ondt et vist sted anyway.


    Men hvad er problemet siden du udtaler dig som du gør??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    jah det hjælper hehe... jeg er os selv meget glad for det, men syntes det er trist at vi ikke ser mere til dem, altså aktive i debatten.


    Tjah, det er da lidt ligemeget.. Bare pga. titlen er de jo ikke bedre til at debattere end nogen "noob".. Hvis de vil holde sig i baggrunden er det vel fint, deres job bliver jo gjort selvom de ikke poster..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2



  • det var nu ikke jobbet som admin jeg ville vide noget om, jeg undrede mig bare over hvorfor i ikke er mere aktive i debatten?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    det var nu ikke jobbet som admin jeg ville vide noget om, jeg undrede mig bare over hvorfor i ikke er mere aktive i debatten?


    Skal de da skrive bare for at skrive? Hvis de ikke har noget at tilføje, skal de jo ikke bare skrive for at lukke lort ud, som mange andre ellers gør ..


    Kan ikke se hvad dit problem er ..

  • Vil da også lige komme med mine betragtninger til dette lidt underlige spørgsmål.
    Mods er til, for at få det hele til, at køre på skinner. Det er da til stor gavn for alle ! Og har ikke meget med hvad vi kaldes.
    Og som Happy^ skriver, så er det vel ikke rimeligt, at vi partout skal være på hele døgnet. Vi har også et liv ved siden af og gør det her frivilligt, for at hjælpe til med at holde "verdens bedste tweak-side" kørende. Mener heller ikke at vi skal have en mening om alting.
    Personligt har jeg haft en del indlæg. Men som jeg skrev lige da jeg startede som moderator, så vil jeg stadig være den samme. Skriver stadig indlæg, hvis jeg føler der er noget jeg kan bidrage med. Har bare påtaget mig en opgave udover det.
    Til sidst - så skal man jo ikke bare skrive noget ligegyldigt, bare for at skrive noget. :roller:

  • Nu ligger landet sådan, at vi alle sammen har et privatliv ved siden af, som også skal passes.


    Som nogen nok har fundet ud af, så er jeg ikke længere en del af crewet. Jeg stoppede, da jeg ikke længere følte, at jeg havde tiden til at være så meget aktiv, som jeg ønskede af være som crew. Min skole har krævet mere tid, da jeg er i slutningen af min uddannelse.


    Happy går også i skole, og Martin har altid tralvt ved IBM ... Og resten har selvf. også travlt med deres job osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg synes nu de forskellige mods gør det ret godt ..



    Happy^ .. Plejer du ikke at stå sammen med de andre i toppen af hvert forum?


    Jow, men som vi begge ved, så er plejer død ;) ;)


    Snakkede bare med martin om at blive fjernet på et tidspunkt, fordi jeg havde travlt mv.
    Så er jeg bare fjerner deroppe fra ;) Gør mig heller ikke spor, har samme rettigheder som før - kan slette og alt det der.


    Jeg har nemlig ikke brug for at mit navn står med store neonbokstaver så folk kan se mig :D :D :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Kunne simpelthen ikke have været sagt bedre !


    self skal der ikke skrives noget ligegyldigt, men troede egentlig bare at mods selvom de os har et liv ved siden af, var en del af forum, altså tog del i de mange gode diskussioner der er.
    ikke bare styrede det hele, men også som bent f.eks.


    Men det kan godt være at min definition af mods er anderledes, det må vi jo så sige at den er.


    Jeg troede at en mod var nogen som sad meget på forum, og brugte tid i de forskellige diskussioner, og derigennem var blevet mods fordi at de alligevel brugte meget tid på de tråde der var.