alle de admins og så lidt aktivitet?

  • Efter jeg har fået det nye job har jeg overhoved ikke haft tid til noget som helst andet.
    Har fået 50 nørder at holde styr på, så det er bestemt et fuldtids-job 8o


    Men kommer da herind så meget jeg kan - håber da ikke I glemmer hvem jeg er ? :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Efter jeg har fået det nye job har jeg overhoved ikke haft tid til noget som helst andet.
    Har fået 50 nørder at holde styr på, så det er bestemt et fuldtids-job 8o


    Men kommer da herind så meget jeg kan - håber da ikke I glemmer hvem jeg er ? :O


    Og hvem siger du lige du er? ;)


    Tillykke med det nye job btw :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Og hvem siger du lige du er? ;)


    Tillykke med det nye job btw :)


    he he tak :D


    Med mindre man vinder i Lotto , må man knokle hvis man gerne vil have penge.


    Men har allerede forkælet mig med en znote 4200 v med lidt ekstra grej, så det er jo dejligt :D

  • Tweak.dk skal plejes på mange måder, og det er svært at følge med i den hurtige udvikling der sker i forumet. Derfor er det primært vores moderatore som har tiden til at skrive, men vi kigger da ind når der er tid til det.


    Men vi er her skam og hvis i mangler hjælp eller har spørgsmål er det bare at sende en PM :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Efter jeg har fået det nye job har jeg overhoved ikke haft tid til noget som helst andet.
    Har fået 50 nørder at holde styr på, så det er bestemt et fuldtids-job 8o


    Men kommer da herind så meget jeg kan - håber da ikke I glemmer hvem jeg er ? :O


    GLEMME The Oil Sniffing Midget From Hell - naaaaaaaaaaaaaaaa - not bloody likely.... ;) :cheers: