Det var skam osse på tide, så går man bare og venter på at modtage sin cd-key
Så er WoW EU Beta sat i gang
-
-
hvor får man en og hva koster de
har lige logget på med en vens for sjov.. nu skal den fandme hente en 40mb update :@ hader den lorte klient...
-
hmm lækkert at vide at min account er blevet created
haha
-
Sidder også og henter patch. 50%.
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Sidder også og henter patch. 50%.gået i stå ved 95... noget med tracker
-
skal da ellers lige love for at blizzard's DL, bruger løs af portene.... tag og kør en netstat under brug ,... puha da bliver helt klam om hænderne.
-
Jeg spiller på Final Beta 7 PvP, sammen med en del andre fra det danske community. Boomtown & Co.
Er pt. lvl 4. Går i seng nu såå...
-
Jeg sidder og henter det på 2megabit men det er somon det er langsomt jeg henter med 30 kb/s hvilket jeg syntes er MEGET langsomt :chain: :camp:
-
hvordan laver jeg en account ? jeg har cd-key'en til final beta, men jeg kan ikke finde det sted hvor jeg kan aktivere den...
Edit : Jeg har fundet ud af det... bare mig der ikke kiggede ordenligt efter...
-
Oprindeligt indlæg af DoDo
Jeg sidder og henter det på 2megabit men det er somon det er langsomt jeg henter med 30 kb/s hvilket jeg syntes er MEGET langsomt :chain: :camp:Hvis det er selve clienten du er ved at dl'e så dl den fra boomtown.dk Klik her i stedet, men husk den er delt op i 2, og så er der lidt kø, men når det bliver din tur kan du dl'e med 200 kbps
-
nu må de godt smide de servere op igen....
-
Oprindeligt indlæg af Evilbone
nu må de godt smide de servere op igen....Ja det er for lamt der her... Nu har vi ventet så længe og så starter de med at lukke serverne ned...
-
de var da oppe en 4 timer eller noget... bare surt at sove på det tidspunkt
jeg gik i seng kl 1 og det kom op lige lidt før 2 ? .... rimeligt uheldigt
-
Oprindeligt indlæg af Evilbone
de var da oppe en 4 timer eller noget... bare surt at sove på det tidspunktjeg gik i seng kl 1 og det kom op lige lidt før 2 ? .... rimeligt uheldigt
Næsten det samme her:( Virkelig nederen at tænke på.. Jeg skulle tidligt i seng fordi jeg skulle i !&$%ing kirke her i morges, fordi jeg skal konfirmeres
ÆV
-
nu virker den
-
Er det final beta der er oppe og køre?
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Er det final beta der er oppe og køre?ja det er
-
Er der ikke et sted med en hurtig forbindelse man kan hente det?
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Er der ikke et sted med en hurtig forbindelse man kan hente det?prøv på boomtown
-
Oprindeligt indlæg af Karse
prøv på boomtown
Ja... Men der er en syg kø...
Jeg tænkte på om man kunne bruge den der til US open? Klienten... Der står på newz at ældre versioner kan bruges?