Kampsports klub

  • Jeg leder efter en klub mig og en ven ka starte i.. Ved godt det er et forkert forum at spørge i, men kender ikk li nogle kampsports-forummer :))


    Bor i kastrup, så området ska være københavnsområdet, gerne på siden mod kastrup ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Jeg leder efter en klub mig og en ven ka starte i.. Ved godt det er et forkert forum at spørge i, men kender ikk li nogle kampsports-forummer :))


    Bor i kastrup, så området ska være københavnsområdet, gerne på siden mod kastrup ;)



    http://www.nansensgadekarate.dk


    Klubben hedder Shinryukudan og dyrker Kyokushinkai stilen.


    har selv gået der og er startet igen efter 3-4 år eller noget.


    men har pjækket i næsten 2mdr. nu... :))

  • Nansens gade er en udemærket klub, men du skal være opmærksom på at det KO.. Men det er en fed gren, trænede den i 6 år inden jeg røg i mili.. Så kan klart anbefale den, os selvom de nok har den laveste sensie (3 Dan) :))

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Jeg leder efter en klub mig og en ven ka starte i.. Ved godt det er et forkert forum at spørge i, men kender ikk li nogle kampsports-forummer :))


    Bor i kastrup, så området ska være københavnsområdet, gerne på siden mod kastrup ;)


    Vidste sq ik du kunne bevæge dig :)) :boxing:

  • Hva' sker der Gramse, skal du begynde til karate ;)


    Hmm, jeg kender sgu et sted, det er nede i "Bondekøbing" over Netto..


    Tror jeg....


    Ellers prøv at gå over på TT og tjek den lygtepæl, der står tættest på busstoppestedet på den side af vejen, længst væk fra SELVE TT, der er et lille klistermærke, som faktisk er en reklame til en kampsports-klub
    ...


    Well, har du iøvrigt fået lavet nogle fede hjemmesider? Svar lige over privat besked, det er vist ikke indenfor emnet :P ;)


    God fornøjelse - jeg håber, du kan komme ud af døren ;)


    :dance: :chain: :cheers:

  • Tror li jeg vil tjekke den der nansensgade ud ;) thx
    Ku godt tænke mig at lave noget thai-chi (Staveplade), det lyder squ nice :)



    Stubbe: Mest for de andre brugeres skyld ;) så hold lidt igen med lokalsamfunds "dialekten" og amager-udtrykkene :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Tror li jeg vil tjekke den der nansensgade ud ;) thx
    Ku godt tænke mig at lave noget thai-chi (Staveplade), det lyder squ nice :)



    Stubbe: Mest for de andre brugeres skyld ;) så hold lidt igen med lokalsamfunds "dialekten" og amager-udtrykkene :))


    Siden hvornår er Tai-chi blevet en kampsport?


    Der er nogen der har et hold på min "arbejdsplads" og der er da ikke meget kamp i det .. *G*

  • Fandt dette i et lexikon: Britanica Online Encyclopedia:
    "Ancient Chinese form of exercise or of attack and defense.


    Chinese taijiquan t'ai-chi-ch'üan As exercise, it is designed to provide relaxation in the process of body conditioning, which it accomplishes partly by harmonizing the principles of yin-yang. It employs flowing, deliberate movements with carefully prescribed stances and positions. As a mode of attack and defense, it resembles kung fu and is properly considered a martial art. Dating to the 3rd century AD, Tai Chi Chuan consists of two major schools, the Wu and the Yang."
    Her er et link på dansk, som fortæller lidt om hvad det er for noget: http://www.knudtaichi.taichinyt.dk/dkindex.html ligger forresten i Brøndby.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Siden hvornår er Tai-chi blevet en kampsport?


    Der er nogen der har et hold på min "arbejdsplads" og der er da ikke meget kamp i det .. *G*


    lær bevægelserne til fulde så ser du hvordan det kan bruges til selvforsvar...har selv dyrket Tai Chi Chuan hos Danmarks no1 Torben Rif....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.