Indlæg af Stubbe

    Hej boys (and girls???)


    Jeg ville lige høre, om der er nogen af jer, der er blevet udsat for noget groft eller har kendskab til noget virkelig slemt. Altså uretfærdig behandling af "systemet" eller tankevækkende sager eller statistik.


    Eksempler:


      Du er blevet fejlbehandlet på et sygehus og har ikke fået erstatning eller har tabt i en klagesag.



      Antallet af trampolinulykker er kraftigt stigende



      Din nabo bliver udsat for incest, men får ikke noget ud af det, når hun melder det til politiet



      Computerne på din uddannelse/arbejdsplads står tændt uden at der er nogen på arbejde og bruger alt for meget strøm.



    Lad mig høre fra jer.


    Mvh
    Stubbe

    Hejsa!


    Jeg ville bare lige starte en tråd, hvor man kan skrive om ting, der undrer en.


    Jeg starter selv med et par eksempler:


    Hvorfor gik Danmark ind i Irak?
    Er STX bedre end HTX?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Luffe2805
    [quote]Oprindeligt indlæg af Stubbe
    Grafikkortet er stadig tilsalg. Kan ikke få fat i Luffe, der har budt 300


    Har godt nok modtaget din PM:
    " Message from Stubbe, on 08-14-2007 09:35
    RE: Bundkort og CPU
    Hej Bent
    Jeg har fundet en, der vil give 400 for det, så jeg tror, jeg tager ham i stedet for, sorry.
    Mvh
    Steffen
    "[/quote


    Hov, det var så også for bundkort og CPU. Nu blander vi begge to det hele sammen, men grafikkortet, som du ikke har budt på, er stadig tilsalg - ikke CPU og bundkort som du bød på, og som jeg solgte til en anden. Så skulle det vist være på det rene...

    Hej


    Jeg har lidt computertingeltangel, som jeg skal af med. Købte en bærbar i slutningen af 2006 og fik aldrig solgt mine gamle dele, der bare har ligget og kigget i mellemtiden, så nu må det vist være tid til at komme af med dem.


    RAM: To stk. Geil PC3200 DDR400 (512 mb)
    HBO: 200 kr
    Højeste bud: 300 (SOLGT)


    Grafikkort: Geforce 6600 GT (inkl. Zalman-køler)
    HBO: 200
    Højeste bud: 300 kr (SOLGT)


    Bundkort: Asus A8V Deluxe
    HBO: 150 kr


    CPU: AMD Athlon 64 3500 (inkl. Zalman-køler)
    HBO: 200 kr


    PSU: Aspire 520 watt
    http://www.youngyear.com/produ…roduct/118/psiv-620-2.htm
    HBO: 200 kr
    Højeste bud: 200 kr (SOLGT)


    Som I kan se ret billige priser, og det er mest bare fordi jeg skal have det skudt afsted inden jeg flytter. Jeg har desværre ikke kvittering på noget af det.


    Skidtet kan afhentes eller sendes (eller vi aftaler et sted at mødes). Ved forsendelse betaler køber for portoen. Jeg bor i Dragør på Amager!


    Vi lader auktionen køre til søndag d. 12. august kl. 18.00. Auktionen løber på HardwareOnline.dk, Tweak.dk og Hardware-Test.dk, så alle bud fra alle tre sider medtages.


    Sæt i gang!

    Bliver kaldt Stubbe, da det ligger meget op af mit efternavn...


    Ellers Stefler pga. mit fornavn og Kinderboy fordi jeg engang var på forsiden af Kinderæg-pakkerne, og det er der så nogen af mine venner, der har fundet ud af nu :D

    At få den bro er lige så meget et signal at sende til omverdenen om, at Danmark er til at samarbejde med - vi vil gerne være med i handel og der, hvor det gælder. At vi skal betale mest er fint nok. Det er jo os, der vil til Europa og ikke Europa, der vil til os. Hvis tyskerne så at sige er ligeglade med den bro, men vi vildt gerne vil have den, så er det da også fair, at vi skal give penge for skidtet. Så kan man også komme ned og se Hamborg Masters og CL-fodbold meget hurtigere :)

    Hvis du virkelig VIL, så skal du tage dig sammen. Det vigtigste for at tabe sig er, at man spiser færre kalorier end man forbrænder, så det kan godt være, du kommer til at føle dig lidt sulten, men det er kun indtil din dunk vænner sig til det. Det hjælper ikke noget at dyrke meget motion, hvis du bare æder mere og mere. Hvad laver du i motionscentret? Styrketræning? Cykler du? Løber du? Spinner? Få fat i en instruktør, der kan guide dig i at forbrænde noget fedt. Hvis du cykler eller løber på løbebånd, kan du lige så godt gøre det udenfor - det er meget sjovere at lave en rute og se om man kan forbedre tiden og overhale nogle mennesker end det er at stå og svede ned på et larmende løbebånd. Få pulsen op og lad den blive oppe i lang tid!


    Her er mine råd til dig, der virker.

    • Spis groft til morgenmad, dvs. rugbrød.
    • Spar på pålæg, da der ofte er meget fedt i påløg.
    • Spis de 600 gram frugt og grønt, der anbefales og fordel det udover dagen.
    • Drop cola, slik, chips, friture-retter, fast food. Hvis du er på restaurent, så tag vand i stedet for sodavand - hver gang!
    • Læg kniv og gaffel ned mellem hver bid, så du ikke spiser for hurtigt - eller bare hurtigt.
    • Man får først mæthedsfølelse efter 20-30 min, så tag den med ro.
    • Sov regelmæssigt, dvs. 7-8 timer hver nat.
    • Spis fem-seks gange om dagen. Morgenmad, mellemmåltid (frugt og grønt), middagsmad, mellemmåltid (frugt og grønt), aftensmad. Personligt vil jeg fjerne mellemmåltidet efter aftensmaden, men hvis du absolut føler dig sulten så spis noget frugt.
    • Drik 8-10 tåre vand hver gang du føler dig sulten udenfor de måltider, jeg har fastsat. Vand istedet for at spise en lille snack eller andet, der lige ligger for hånden.
    • Drop hvidt brød og kaffe.
    • Spis godt med kylling og kalkun
    • Spænd hjelmen


    For ikke at gå død i træningen, kan du evt. tilmelde dig konkurrencer. Eventuelt motionstriathlon eller bare motionsløb som Eremitage-løbet. Det er nemt at finde sådanne løb på nettet. Alle kan løbe 5 km eller svømme 380 meter, løbe 4,2 og cykle 18, men det er jo et spørgsmål om man vælger at træne op til det og få en ok tid eller bare gå i træningscenter uden formål. Kom ud i naturen eller omgivelserne og løb, cykel, svøm, ro, spil fodbold. Drop wow :D