Oprindeligt indlæg af p3t3r

Hmm hvordan kan jeg være sikker på det ikke er den version fra US beta jeg har? Jeg hentede bare instillationen fra en ven til LAN..

åben realmlist.wtf i notepad hvis der står set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com så er det EU versionen

tjek også nederst i bunden om hvad version det er, det skulle gerne være 1.1.2 eller 1.2.1

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

Ja det er jo nok derfor han er en del herinde? skal du se.

Jeg kunne jo også ha skrevet: "snup en kiks" til ham

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Oprindeligt indlæg af Tunsnask
    Jeg kunne jo også ha skrevet: "snup en kiks" til ham

Fordi en gider at prøve og holde bare en smule styr på forumet?

Jeg kan godt nok heller ikke se, hvor svært det kan være at lægge en tråd rigtig, og hvis man er i tvivl, så spørge.. så fora bliver mere overskueligt.

Inden man poster en tråd, kan man jo lige tjekke om den ligger rigtig.

og det handler ikke kun om denne tråd.

• yeps det også bare mig der kører en lille krig mod bentzin

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Rettet en gang, sidst af Tunsnask ().

yeps det også bare mig der kører en lille krig mod bentzin

kan du ikke selv se det er latterligt? I mine øjne har Bentzin ret, han kører måske en lidt "stram" rolle, men er det ikke også nødvendigt når der er sådan nogle som dig her ?
    Ja, nu hár jeg vel selv startet en krig mod dig, men kan simpelthen bare ikke tage det.. X(

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

åben realmlist.wtf i notepad hvis der står set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com så er det EU versionen

tjek også nederst i bunden om hvad version det er, det skulle gerne være 1.1.2 eller 1.2.1

Ok, tjekker lige så:D

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Er der ikke en "mod" der kan flytte - denne forkert placerede tråd !! Eller er det fordi der har været så mange af dem i det forum , hvor de burde være.
    Ved godt at der sikkert er nogen, der bliver sure over dette indlæg. Men har sendt en "report" x 2 - som vi jo skal gøre. Men intet er sket - så derfor gør jeg det på denne måde.
    Prøv nu at tænke jer om, inden i laver en tråd. - Det kan da ikke være så svært. Den her tråd handler jo om et spil og er ikke Offtopic. Vi snakkede for et stykke tid siden, at vi alle sku' tænke os lidt mere om. For at gøre dette herlige sted endnu bedre. Desværre virker det som om at den snak er helt glemt. :(

Bliver stedet bedre hvis en spil tråd bliver skiftet fra offtopic til soft og programmer? Har da heller intet med at tænke sig om at gøre? Men ok?...

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Oprindeligt indlæg af Krillen

Bliver stedet bedre hvis en spil tråd bliver skiftet fra offtopic til soft og programmer? Har da heller intet med at tænke sig om at gøre? Men ok?...

Hmm, tror godt jeg ved hvad du mener. Men Der ville heller ikke være nogle grund til at dele forums op, hvis threads bare bliver postet over det hele, så jeg synes det er godt nok Bentzin gør opmærksom på det..

Ret mig hvis jeg er gal på den.

Oprindeligt indlæg af Krillen

Det er jo nok en grund til at siden er delt op i flere fora - og derfor burde det da være logik for perlehøns at der bør være orden for at det skal holde :roller: - Men sådan er det jo - der er altid folk der skal spolere det for alle andre :dots:

yeps det også bare mig der kører en lille krig mod bentzin

Kors i hytten du er primitiv! :roller: :roller:

• Ja, men så vil jeg da heller ikke undlade et tillykke.

Det kan vel kun gøre det bedre med en ekstra moderator.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• i tager alle fejl

ingen ved hvilken der skal bruges til final endnu
    de siger der kommer en du skal hente NÅR final begynder!

står der i spillet ;)

Oprindeligt indlæg af Wraper
    i tager alle fejl

ingen ved hvilken der skal bruges til final endnu
    de siger der kommer en du skal hente NÅR final begynder!

står der i spillet ;)

Jep:D Men tror du ikke de måske ville lukke deres side hvor man kan downloade det, når et hvis antal er begyndt at downloade det?:S

• Nu vil jeg ikke være den der skriger ulv (eller hvad man nu skal kalde det) men her til aften har jeg haft problemer med at få vidst den europæiske side.

Får timeout både på hp'en og når jeg prøver med clienten (jeg har kunnet komme ind til en tom server liste, siden de tog dem ned)

Så mon ikke der er ved at ske noget ?(

• Ah hvor genialt :) Ku hente det hele på 30-40min fra ftpen :P hvor clienten ville tage mig 40TIMER :D :)) efter 2 dage hvor den kørte ok meget, var jeg på 38%hmm.. hehe.

tak for ftp link :P og nu skal jeg i iso hejhej

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af p3t3r

Jep:D Men tror du ikke de måske ville lukke deres side hvor man kan downloade det, når et hvis antal er begyndt at downloade det?:S

normalt til betaer skriver man sin key osv eller hvad man nu melder sig til med... Så får man en mail med et link hvor du henter din klient ;)

Dog tror jeg godt at du kan bruge US og KR klienten... Man skal bare ændre i realmlisten... Og så måske hente et par opdateringer...

Oprindeligt indlæg af købkøb

normalt til betaer skriver man sin key osv eller hvad man nu melder sig til med... Så får man en mail med et link hvor du henter din klient ;)

Dog tror jeg godt at du kan bruge US og KR klienten... Man skal bare ændre i realmlisten... Og så måske hente et par opdateringer...

niks.
    Du skal hente den nye EU version uanset om du var med i US beta eller ej

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

niks.
    Du skal hente den nye EU version uanset om du var med i US beta eller ej

Nå ok... Det har du prøvet eller hvad? Det virkede med korea open... Man skulle bare have de nye opdateringer fra US først... Og så ændre realmlisten...

Men måske har du ret... Håber bare ikke... Der er altid så skide stor kø på sådan noget lort...

• The new patch will be pushed live tomorrow morning on the Beta and PVP servers. In the meantime, you may now begin to download the new full client installer in advance. You will need this installer to continue playing on the European Closed Beta Test after the patch has gone live, no matter what language version you intend to play.

To start downloading, just log on to the European World of Warcraft website for the language you want to play (you can select the flag at the top right of this page), and click either on “Download WoW”, “WoW herunterladen” or “Télécharger WoW”.

Please keep your current installation of the game until the patch arrives. You will not be able to connect to the servers if you install the latest client before the servers have been updated. You will be informed on this page when the patch is live.

Det var på grund af den tyske og franske version at man skulle hente det hele igen, uanset hvad sprog man ville spille i fremtiden.

Tog mig 4 dage at hente skidtet

• Men dvs at den der closed beta klient den duer?

Hvor kan man hente den?