jeg så engang for LANG tid siden et eller andet sted som jeg ikke kan huske hvor at man kunne købe sådan noget papir man printede noget ud på og så kunne det stryges på tøjet?? er der nogen der ved hvor det kan købes??

papir (tryk på tøj)
-
-
De fleste boghandlere har det ..
-
nogen der ved hva det hedder??
-
Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
nogen der ved hva det hedder??Det ved de sikkert i en boghandel .. Men skal nok ned i gågaden i dag, så kan da gå forbi og tjekke ..
-
det må du meget gerne også gerne en pris på det?
-
Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
jeg så engang for LANG tid siden et eller andet sted som jeg ikke kan huske hvor at man kunne købe sådan noget papir man printede noget ud på og så kunne det stryges på tøjet?? er der nogen der ved hvor det kan købes??
Som Burger siger kan det købes i boghandlere, men det holder ikke så mange vaske så vidt jeg ved -
-
Jeg har noget liggende fra HP som man kan printe på og derefter stryge på tøjet.
Jeg er ikke imponeret og det var temmelig svært at stryge på med et godt resultat. Faktisk lykkedes det ikke og et stk. splinterny T-shirt var ødelagt. -
Lavede nogle t-shirts en gang i 7-8kl. med sådan noget stryge noget... med et kit fra Hanes T-shirt maker, har stadig en tilbage, som jeg kan finde, og der er "trykket" kun falmet en smule efter utallige vaske og gennemsvedninger...
-
I Bøger og Andet (Det hed Bog & Idé før her i Herning, og er vist egentlig stadig det samme) koster 5 stk. 80 kr.
Fik ikke lige luret et navn, men den flinke ekspedient oplyste mig om, at der er forskel på, om man bruger sort eller hvid t-shirt .. Altså to forskellige produkter ..
-
Jef ved godt at indslaget er gammelt men er det stadig aktuelt at kunne få sat dit navn på? Og det med at det koster 80kr. For fem stykker.. Er det fem bogstaver eller er det fem navne??