Fyrværkeri, hvad har i ??

Oprindeligt indlæg af Tunsnask

Enig... Der var en eller anden nar, der havde kastet en eller anden bombe ind i en opgang. Vinduer og døre blev blæst ind, og en gammel dame fik hjertesop, og døde...
    Der er virkelig nogen der ikke tænker sig om.

self er det for dumt at gøre sådan noget, men jeg har sq self haft noget af det snask der nogle år, og vi plejer sq ikke at ødelægge noget med det, vi sprænger det kun for braget iikke for ødelæggelserne.
    men self er det nemmest at skære alle over en kam ? :)

Oprindeligt indlæg af FlexQ

self er det for dumt at gøre sådan noget, men jeg har sq self haft noget af det snask der nogle år, og vi plejer sq ikke at ødelægge noget med det, vi sprænger det kun for braget iikke for ødelæggelserne.

jaja jeg har da også mixet noget selv... Men bare folk kunne tænke sig om, er det sgu ikke så farligt.

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

jaja jeg har da også mixet noget selv... Men bare folk kunne tænke sig om, er det sgu ikke så farligt.

nej det har du ret i. Hvis man bare overholder de få regler der er omkring krudt, så er alle sq glade. mine regler f.eks.

1: ALDRIG i påvirket tilstand
    2: Hvis folk ikke kan li det lader jeg være
    3: dyr i nærheden og jeg gør det heller ikke
    4: ting der kan gå i stykker så lader jeg os være (er jeg begyndt på :roller: )
    5: så er det ellers bare om at lave nogle kæmpe brag :D

hehe... må man smide en uskyldig opskrift på røgbomber ? (:

hehe... må man smide en uskyldig opskrift på røgbomber ? (:

ja må du godt ;)(!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

ja små hjerner små fornøjelser ;) hva der fedt i et *bang* også er det det..

Oprindeligt indlæg af origin

Hmm... små hjerner siger du godt nok ? ... det er da bare et spørgsmål om interesser :D

så det vil sige at 80% af danmarks befolkning har små hjerner, det står satme godt nok skidt til for danmark så da :P ... hehe

EDIT: Tørt saltpeter og sukker 70/30 så ild til det... damn det ryger, og er ganske uskadeligt.. :)

Oprindeligt indlæg af origin

det forstår du ikke ori, men du kan komme ned i tunnellen i aften... skal hen til de gamle nemlig, så kan du høre :crazyeyes:

Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

Hmm... små hjerner siger du godt nok ? ... det er da bare et spørgsmål om interesser :D

så det vil sige at 80% af danmarks befolkning har små hjerner, det står satme godt nok skidt til for danmark så da :P ... hehe

EDIT: Tørt saltpeter og sukker 70/30 så ild til det... damn det ryger, og er ganske uskadeligt.. :)

Tja .. Er det ens interesse at lave hjemmelavet krudt, så kan der ikke være ret meget der fungerer på øverste etage .. Det er så bare min mening ..

80% af DK's befolkning roder heller ikke med sådan noget .. De tal er jo bare grebet ud af den blå luft .. Der er forskel på at købe godkendt fyrværkeri og så selv lave noget ..

Og hvorfor er det lige, at det der latterlige krudt skal skydes af to måneder før nytår og to måneder efter? Og hvorfor skal andres ting ødelægges for at små knægte kan få deres lyster styret? Siger ikke du gør det FlexQ, men der er dælme mange der gør ..

Er så bare meget glad for vi har dørtelefon, og der bliver låst af senest klokken 19 .. Så har jeg måske også en postkasse i morgen ..

• jeg har intet i mod et bang og en masse glimmer.. det synes jeg er flot.. men bar et bang og intet glimmer er for kedeligt..

og hvis man f.eks brænder 30000 heksehyl er på samme tid.. det er da også ret sjovt.. :D

• jeg mente os at 80% af dk's befolkning har krudt ;) ... ikke at de selv laver det, bare rolig :P

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Det her er jo bare "fedt" - ik' ?
    [Blocked Image: http://helsinge.bynet.dk/images2/unigrab/helsinge/1101372165.jpg]

X( X(

Det der er ingenting .. Ude ved Birk College (Studenter"by" ved siden af min uddannelsesinstitution) hænger der en del postkasser samlet .. Og så smider de noget i den midterste, og det resulterer så i, at alle postkasserne er smadret, og dem der ikke har været hjemme for at tømme postkassen, får smadret deres post ..

Hvad er det sjove i det?

• Amen... I går jo nærmest til angreb på os fordi vi godt kan ha det sjovt med et stort *BANG*
    Det er jo ikke os der regner rundt og smadre folks ting...

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Amen... I går jo nærmest til angreb på os fordi vi godt kan ha det sjovt med et stort *BANG*
    Det er jo ikke os der regner rundt og smadre folks ting...

Ved ikke hvem der gør det - men føler du dig truffet ?
    Det er helt og holdent facts, at der er idioter, uden noget omløb oppe i toppen, som rundt og smadrer ting, med ulovligt fyrværkeri. Det kan du ikke benægte og det er det der menes med mit indlæg.
    At du og måske andre føler sig truffet - tjah det undrer mig sådan set ikke. Sådan er det jo hver gang der bliver sat spørgsmålstegn til, hvad nogle går og laver af tåbelige ting. Kan kun ryste på hovedet af det.
    Edit: Angreb :roller: OMG - find lige nogle kiks. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/boohoo.gif]

• Har ikke købt noget, gider ikke bruge penge på det. Vil bare sidde med de gamle og stene:)

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Oprindeligt indlæg af Burger
    Det der er ingenting .. Ude ved Birk College (Studenter"by" ved siden af min uddannelsesinstitution) hænger der en del postkasser samlet .. Og så smider de noget i den midterste, og det resulterer så i, at alle postkasserne er smadret, og dem der ikke har været hjemme for at tømme postkassen, får smadret deres post ..

Hvad er det sjove i det?

Det kan jeg heller ikke se det sjove i.

Jeg kom engang gående hjem fra en fest i en saglig brandert. Da jeg er næsten hjemme, ser jeg en gut, som er ved at plante ølflasker under bagdækkene på min bil. Jeg spæner hen, sparker ham i røven og han knalder hovedet i udstødningsrøret på bilen. Jeg griber ham så i kraven og spørger ham, hvad det skal gøre godt for? Ikke noget, svarer han, han syntes bare det var morsomt. :roller:

Jeg har intet imod, at folk baldrer en masse skyts af med bulder, farver og brag nytårsaften, men det er trivielt at høre på hundens knurren i månedsvis, hver gang en "sej" gut fyrer en ulovlig bombe af. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Burger

Hvad er det sjove i det?

Det er heller ikke sjovt, det er latterligt !

Jeg kan sgu heller ikke se det sjove i at smadre andres ting.. Men regeringen bærer også en del af skylden efter min mening.

En del unge vil hellere have en masse heksehyl mv. og gå og hygge sig med det, men det har regeringen fået fjernet og lavet diverse forbud. Derved søger de unge andre ting, og i dette tilfælde ulovligt fyrværkeri.

Hvis nu fx de gjorde noget af det mindre knaldfyrværkeri lovligt, så ville folk ikke gå lige så meget efter det ulovlige.
    For som det er nu, der kan man ikke få noget knaldfyrværkeri, og så køber folk det bare ulovligt alligevel. Og når de så får tilbuddet om noget kraftigere, og lidt kraftigere og endnu kraftigere, så er det at det går galt.

I tyskland er skader med det såkaldte knaldfyrværkeri langt lavere end her i DK, på trods af at det er lovligt i tyskland !

Det er en meget mærkelig regering vi har...

• Det vil jeg give dig rigtig meget ret i.. må fandme ik en skid i lille danmark :/

• Som Happy^ siger, er det ikke det ulovlige fyrværkeri, der er problemet. Jeg har 2 6" chrysantemumbomber liggende, men de skal ikke sprænge andres ting i luften! Måske nogle af mine egne ting.

Af det med lys i har jeg 3 rakketter på hver 625g. Ved ikke, om de er lovlige eller ej, men det rager sådan set også mig i min kolde røv!