Fyrværkeri, hvad har i ??

• Nu sidder jeg her aftenen får nytårsaften og kommer i tanke om den tråd der var en gang vedr. om mankøbte nytårsskyts og hvor meget man brugte på det :D

Så jeg tænkte at jeg lige ville følge op på den tråd :D

Jeg har købt for ca. 1k fyrværkeri, men fik 50% rabat da jeg kender dem der sælger det :D Det er bare kram jeg har fået! :DD

Oprindeligt indlæg af Puggen
    Nu sidder jeg her aftenen får nytårsaften og kommer i tanke om den tråd der var en gang vedr. om mankøbte nytårsskyts og hvor meget man brugte på det :D

Jeg har købt for ca. 1k fyrværkeri, men fik 50% rabat da jeg kender dem der sælger det :D Det er bare kram jeg har fået! :DD

Har ik købt noget vil ik se mine penge sprænge i luften :T

Heller bruge dem til tur i byen eller fest ell andet :D

• Det ser så ikke ud til at være 1000 kr. værd, men det er det jo nok heller ikke, når du kan købe det til halv pris .. Håber da det er pænere når der bliver sat ild til det ..

Jeg har intet købt, og har det fint med det .. Gider ikke betale for at stå og fryse fingerne af mens jeg får "fornøjelsen" af at tænde skidtet .. Jeg nyder det egentlig endnu mere når andre bruger penge på at få lov til det .. *G* Men har da tidligere fyret af ..

På den anden side, har mine lunger heller ikke voldsomt godt af alt det fyrværkeri .. Kan mærke det op til en hel uge efter nytårsaften, hvis jeg har været meget ude nytårsaften ..

• Har intet.. Kan være mig og min far køber en smule bare lige for at ha noget og skralde af kl 12.. men bliver nok ik noget vildt.. fatter ik folk der gider bruge 1000 kr på fyrværkeri.. no offense puggen

Oprindeligt indlæg af origin
    Har intet.. Kan være mig og min far køber en smule bare lige for at ha noget og skralde af kl 12.. men bliver nok ik noget vildt.. fatter ik folk der gider bruge 1000 kr på fyrværkeri.. no offense puggen

En af mine venner og hans lillebror bruger langt over det .. Det er helt ekstremt .. Deres far, der er bosat på en øde gård i Letland, "lider" af det samme .. Sidste år ringede naboerne 10 km. derfra, for at rose hans fyrværkeri *G*

• Skal heller ikke smide mine hårdt tjente skejser, af på sådan noget. Jeg kigger på i stedet for - og det bli'r indendørs. Skal ikke ud og risikere noget, med alle de tumper der render rundt og spiller batman. Har jeg set for mange fatale resultater til, at jeg gør det. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Skal heller ikke smide mine hårdt tjente skejser, af på sådan noget. Jeg kigger på i stedet for - og det bli'r indendørs. Skal ikke ud og risikere noget, med alle de tumper der render rundt og spiller batman. Har jeg set for mange fatale resultater til, at jeg gør det. :rolleyes:

Jeg er heller ik meget for at stå udenfor.. ved fandme aldrig hvornår sådan en hegnspæl af en raketpind kommer flyvende 8o

Oprindeligt indlæg af origin
    Har intet.. Kan være mig og min far køber en smule bare lige for at ha noget og skralde af kl 12.. men bliver nok ik noget vildt.. fatter ik folk der gider bruge 1000 kr på fyrværkeri.. no offense puggen

No offense taken :D

#Burger: Det jo meningen at det ikke skal se ud af meget når det ikke er uttet af endnu :D Kan fortælle at de raketter vejer: 400g stykket :D

• Jeg valgte og donere de penge jeg ville have brugt på krudt til Asien istedet. Dog mene jeg bare at ofrene for den ulykke er bedre tjent med de penge end at jeg bruger dem på krudt, når der alligevel er MASSER af raketter og andet skyts i luften Nytårsaften..

Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Har ikke noget endnu, men køber den største raket og det største batteri jeg kan få i morgen... altså det sted hvor jeg får 40% rabat ;)

Sjovt som folk skal "prale" af en evt. rabat .. Vi andre er da nok mere end ligeglade ..

Jeg får 100% rabat på alt køb af krudt .. Jeg betaler nemlig ikke for det, og nyder bare det andre spilder penge på .. Det er jo en fordel der er til at få øje på .. :))

Oprindeligt indlæg af Puggen
    Nu sidder jeg her aftenen får nytårsaften og kommer i tanke om den tråd der var en gang vedr. om mankøbte nytårsskyts og hvor meget man brugte på det :D

undskyld mig men jeg tror sku du er blevet syndt i hoved og røv hvis du har givet et 1k for så lidt der

• kunne du ikke have sendt mig en tusse istedet for det der er da totalt spild af penge.

har ikke købt fyrværkerri de sidste 10 år

vil hellere drikke for den tusse mere :T

det er jo let at give 40% når man først ligger 80% oven på ROFL

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    kunne du ikke have sendt mig en tusse istedet for det der er da totalt spild af penge.

har ikke købt fyrværkerri de sidste 10 år

vil hellere drikke for den tusse mere :T

yeah sådan skal det lyde

• hørt.. har fået købt 3 flasker sprut så har da rigeligt til i morgen :)) og de kostede ikke engang 1000 kr :))