Drømmejob/ uddannelse

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af EdgarBaba


    Jeg kender Rudolph Steiner-skoler, men de har ikke noget med hverken psykisk syge eller handicappede at gøre, men vil da bestemt undersøge sagen.


    :)


    min søster arbejdede og boede på et rudolf steiner hjem i et år i skotland, og det var med handicappet børn

  • Mit ønske job vil nok være, ejer af egen HiFi Shop, og her snakker vi seriøs HiFi og Surround udstyr, meeen det kommer nok fra på Lørdag eller Onsdag, regner stærkt med at snuppe de 7-6 rigtige i Lotto :T

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Hvad er i for nogle bogorme? :D


    Ej, jeg har altid haft et øje for elektronik, så jeg har lige taget grundforløbet på Teknisk skole, som Elektriker.. og har MULIGVIS snart en læreplads i Automatik og Elteknik.. et HÅNDVÆRK.. ikke noget papirnusseri..


    Bliver rart, hvis jeg får den plads.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fladmast
    gift med en rig foto model....


    Lige præsic når hun så bliver gammel får man en skillsmisse får halvdelen af formuen også gifter man sig med en ny rig ung supermodel :))

  • Sikke lave ambitioner i har!
    Personligt kunne jeg godt tænke mig at være eneveldig verdenshersker...


    Men hvis det mod alt forventning ikke bliver til noget ville ingenør i matriale-kemi fra DTU da heller ikke være af vejen.

  • Rudolf Steiner har intet med handicappede eller psykisk syge at gøre.
    Hmm.... Er egentlig udlært tjener tilbage i 1994, men er nu igang med pædagog uddannelsen, på Hindholm Socialpædagogisk seminarium......Min drømme uddannelse.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin



    min søster arbejdede og boede på et rudolf steiner hjem i et år i skotland, og det var med handicappet børn

  • Først skal jeg lige afslutte folkeskolen (til sommer) så skal jeg ind på HTX også regner jeg med 5 år på DTU for at blive civil ingenør.. Eller også vil jeg læse matematik på UNI..


    Danm det er mange år jeg skal læse..

  • mit drømmejob ville nok være at rejse rundt som udenrigskorrenspondent for en avis i Danmark. Ja ihvertfald håber jeg at blive skrivende journalist på en avis eller et nyhedsmagasin som Times. Og så er et godt sted at starte jo Journalisthøjskolen i Århus, hvor jeg starter til februar :)


    ...blev så desværre også nødt til at flytte til Århus :( :))

  • milliardærarving (kunne sq ikke lige finde uddannelsen?)


    opfinder....oxo svært at finde uddannelse som


    akæolog.....svært at få penge ud af det....


    revisor......gad ikke den lange uddannelse.....


    pakkepost for postdanmark.....frihed, retten til at ræse rundt, gode kolleger og ok løn og muligheder for forfremmelse...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Symbol
    Rudolf Steiner har intet med handicappede eller psykisk syge at gøre.
    Hmm.... Er egentlig udlært tjener tilbage i 1994, men er nu igang med pædagog uddannelsen, på Hindholm Socialpædagogisk seminarium......Min drømme uddannelse.


    og jo det her det så :roller: spurgte min søster her til aften, og det var handicappet børn hun arbejdede med på et rudolf steiner hjem i skotland..

  • ok, vi tager den igen, Rudolf Steiner har intet og jeg mener intet med handicappede eller psykisk syge at gøre, det er et spørgsmål om opdragelse, menneskesyn , en måde at tænke på, om det så er "normale", omsorgssvigtede, blinde, handicappede, hvide, sorte ja svenskere for den sags skyld. skulle du være i tvivl så prøv google.
    Rudolf Steiner er for alle.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    og jo det her det så :roller: spurgte min søster her til aften, og det var handicappet børn hun arbejdede med på et rudolf steiner hjem i skotland..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Symbol
    ok, vi tager den igen, Rudolf Steiner har intet og jeg mener intet med handicappede eller psykisk syge at gøre, det er et spørgsmål om opdragelse, menneskesyn , en måde at tænke på, om det så er "normale", omsorgssvigtede, blinde, handicappede, hvide, sorte ja svenskere for den sags skyld. skulle du være i tvivl så prøv google.
    Rudolf Steiner er for alle.


    For dælen da. Når manden siger at hans søster har arbejdet med handicappet børn på et Rudolf Steiner hjem, så passer det vel nok. Desuden tror jeg at eftersom at hun har arbejdet der, at hun ved det en del bedre end du gør. At de var handicappet har INTET med menneskesyn at gøre. Tror nok at eftersom man arbejdet med dem, at man er klar over hvem man har med at gøre.

  • Vi tager den for sidste gang, Jeg har aldrig sagt at hans søster ikke har arbejdet på hvad ved jeg med handicappede børn og/eller psykisk syge børn. Men prøv nu at forstå at selve Rudolf Steiner metoden ikke er baseret eller beregnet, på eller for handicappede eller psykisk syge børn.Prøv dog at søge på google så. Rudolf Steiner metoden kan sq være for alle, kan det være så svært at fortå. Hun kunne også have arbejdet på Honolulu med blinde, alkoholiserede, eskimoer, efter Rudolf steiner metoden. Eller i den lille børnehave henne om hjørnet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    For dælen da. Når manden siger at hans søster har arbejdet med handicappet børn på et Rudolf Steiner hjem, så passer det vel nok. Desuden tror jeg at eftersom at hun har arbejdet der, at hun ved det en del bedre end du gør. At de var handicappet har INTET med menneskesyn at gøre. Tror nok at eftersom man arbejdet med dem, at man er klar over hvem man har med at gøre.