Hjælp til at finde tegnefilm

• må indrømme at da jeg lånte en m8s dvds til et stort lan sad jeg godtnok og tænkte tilbage på 1984-85 og DJ Cat show.....han havde fået (all the way fra US of A) 3 sæsoner af Transformers!!!!! de nye serier (baseret på manga stil) suger grumt, og så med dansk tale...nej nej..."Autobots transform and roll out" skal sq være en fast del!

filmen transformers (som affødte de nye serier i første omgang) var sq også fed nok.......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Nice site du fandt der.. kiggede lidt rundt der.. den slags vækker sq gamle minder.. :clap: :T

~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

Oprindeligt indlæg af Torque
    Bravestarr? Damn, den serie havde jeg da helt glemt! Var jeg helt vild med da jeg var lille! Den må da være godt gammel efterhånden.

Tak for det Fed7Has :D

Samme her, jeg er også overlykkelig for at Fed7Has lige kunne genkende noget af det jeg skrev.. det har været noget af et vildt gæt, jeg kunne huske nada.. men da jeg så et af afsnittende igen, kunne jeg huske det som om jeg havde set det i går..

• øøøøøøh hjælp mig....