CS demo'er

  • Hej


    Jeg vil høre om der ikke findes et program som kan vise demo'erne fra de cs kampe jeg spiller, uden bruge af CS overhovedet.


    Det kunne nemlig være nice, hvis man kunne se demo'erne på en computer hvor Counter-Strike ikke er installeret ??


    -Slayermus


  • hm så skal du bare findet et program der kan convertere din .dem fil om til en mpg eller avi fil.. kan ikke huske programmet. men jeg tror kls har noget i fat af det rigtigt :)

  • Man skal bruge CS
    Der er jo en grund til de fylder så lidt. Det er jo ikk ligefrem film.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Man skal bruge CS
    Der er jo en grund til de fylder så lidt. Det er jo ikk ligefrem film.


    du kan godt lave en demo fil om til en mpg eller mpeg fil. og så skal du ikke bruge CS til det.. se de her film f.eks.


    clan DiX


    se nogle af de film.. de er for vilde nogle af dem.. han bnz er for syg :P hehe

  • der er os programmet fraps..


    KlS det link er da intet værd.. Divx er for grimt i cs movies.. Men ved ikk om det er muligt uden at cs er installeret.. bruger selv til mine clips

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    der er os programmet fraps..


    KlS det link er da intet værd.. Divx er for grimt i cs movies.. Men ved ikk om det er muligt uden at cs er installeret.. bruger selv til mine clips


    Hvis en CS-film som bruger DivX er grim har det absolut intet at gøre med selve DivX-codecet, men hvordan den er blevet kompileret.


    Og du kan ikke bruge Fraps til at se CS-demoer.

  • Tror sQ ikk lii der er nogle ordenlige progs der køre uden om CS... desuden hvis du gerne vil have enkelte klip ud SKAL du bruge CS... så ka det være lii meget med progs der konvetere til mpg og avi..


    Men har snart en CS film klar :D så ka du se hva man ka lave men en mus :P

  • har fået problemr med mit fraps 2.0 efter sp2 tror jeg...den laver godtnok avi filer, men hvis jeg prøver at få access til den mappe de ligger i så låser windåsen sq!....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Jeg har aldrig hørt om sårn et program men anyway det findes nok..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    har fået problemr med mit fraps 2.0 efter sp2 tror jeg...den laver godtnok avi filer, men hvis jeg prøver at få access til den mappe de ligger i så låser windåsen sq!....


    fraps.. fraps bruger jeg sku da bare til at se fps?? :roller:

  • laver film med det..ok kræver altså enten meget lav opløsning eller ekstrem cpu...en barton 3200+ er slet ikke nok, men en p4 3.4 EE eller ocet dothan kunne måske...


    men bruger optage funktionen og optager klip som jeg så sætter sammen emd et videoprogram og komprimerer i xvid....så har man lyd og billede med fra CS :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.