Indlæg af Nikke

    Min maskine består af:


    9800GT, Core2Duo og 2GB DDR2 i et ASUS P5Q SE, men det ser aldrig dagens lys igen tror jeg. Da min harddisk nu er stået af igen, igen, har jeg bestilt nye dele undtaget GFX.


    Tak for god forklaring. Jeg har dog nok bare generalt været uheldig med HDD's. Har haft en bunke WD der har stået af, et par Samsung der er stået af, og nu Hitachi. Ingen af dem har stået ved siden af subwoofer eller et eller andet idioti. Men de fleste med klik-lyde, i al verdens setups.


    Jeg tjekkede lige min gamle disk på Hitachis hjemmeside, og den må være ældre end jeg husker, der er ihvertfald ingen former for garanti på den længere, men du mener måske stadig der kan være en chance? Disken er jo ikke mange år gammel.


    Kan jeg lokke dig til at give mig et konkret forslag til køb af disk? Denne er jo både 1TB, 7200RMP samt 32MB til kun 600kr. Jeg vil så nødig ned under 7K RMP eller 32MB for den sagsskyld, men de koster sgu!


    Disken behøver ikke være 1TB, jeg har været overraskende længe om at nærme mig at bruge 500GB.



    RED: Samsung Spinpoint F3 1TB har fornuftig pris og samme specs.

    Hej EDBFolk


    Jeg har nu ejet 2 stk. Hitachi 1TB JPT3MA 7200RPM 32MB CACHE.


    Begge, 2 års mellemrum mellem køb, er stået af ved samme problem. Den første
    holdt 2 år, den nye her, er 3 måneder gammel og er nu død.


    Begge begyndte med klik-lyde. Især ved opstart, ofte inden skærmen har nået
    at vise noget som helst. Klik-lyde opstod oftere og oftere, især ved
    installation af større ting, samt opstart af spil.


    Div. HDD programmer har scannet disken og aldrig fundet noget i vejen. Den
    nye disk har kun, ikke fordi jeg tror det gør nogen forskel, haft
    partitioneret halvdelen af sin kapacitet. Fik aldrig fyldt den så meget op at jeg skulle bruge mere.
    Er der andre der har dårlig erfaring med denne disk, da den jo ellers er stor og utrolig hurtig i
    forhold til pris og hvad man kan få af samme specs ellers.


    Jeg vil gerne høre hvad I mener årsagen kan være, og om i kender denne
    model. Kan årsagen findes i RAM eller Bundkort? Ofte har jeg kunne løse
    problemet ved at slukke alt, tage batteri fra bundkort og tage rammene
    ud for at "glemme" evt. data. Så er det lykkedes at boote igen, ofte med
    lang tid før klikken igen. Jeg skal ikke kunne sige om det er ren
    tilfælde, men der har været et tydeligt mønster for mig med denne
    metode.


    Mvh

    Hej fellow mmo'ers.


    Jeg sad og undersøgte hvad der lige var er gratis mmo's fortiden, og faldt over noget der fangede mig rigtig meget!


    Continent of the Ninth :
    http://steparu.com/news/open-b…nt-of-the-ninth-open-beta


    Jeg synes det ser for vildt ud. Der er højt tempo på moves i spillet, og grafikken ser fed ud.


    Jeg kan dog kun se at det foreløbig kun er udkommet på koreansk, men de vil lave det til engelsk, og har siden prøvet at søge mig frem til nogle datoer uden held.


    Er der nogen her der ved mere end jeg gør?


    Nikke

    Hej. Jeg har spillet US trial , og nu købt spillet. inden jeg går igang med at hente EU version, har jeg læst lidt, og har fundet frem til hvilke filer jeg skal bruge fra EU client for at convertere den så jeg ikke skal til at downloade 8gb igen.
    Der skulle vel ikke være en der lige gider smide sin msn og pakke mig en rar fil med:


    patch.cfg
    patch.html
    patch.myp
    patch_user.xml
    patchui_win.dll
    warpatch.bin
    warpatch.exe ? :)

    Jeg er den heldige og tilfredse ejer at Zepto's herlige Pantheon A42 :)
    Dog har jeg utroligt dårligt billede på mange kanaler, bl.a TV2, TV3 og 3+ ! Andre kanaler har kniv skarpt billede... På samme fællesantenne / udbyder, sidder min mor ikke langt væk med sit Samsung LE-32A558P3F. Her er signalet skarpt på alle kanaler!
    Er der nogen der kan hjælpe mig med et svar på hvorfor jeg oplever så dårligt billede på, kun nogle, af kanalerne på mit tv?

    Jeg besluttede mig for at formatere som man jo så tit gør, men denne gang er der så sket noget jeg aldrig har oplevet før.


    Det drejer sig om XP SP2 + Asrock 4CoreDual VSTA.


    Jeg installere XP, og køre alt som jeg plejer, men hverken i enhedslisten eller nogen andre steder vil XP finde mit onboard lydkort! Det er enabled i BIOS, og jeg har prøvet alt lige fra at opdatere chipssetdrivers til lyddrivere.


    Any ideas?

    Hej!
    En af mine venner sidder her med sin nye acer 9412awsmi bærbar, som har vista på. Det hele startede med lydkortet begyndte at lave krasselyde, og da han opdaterede driveren, ville den slet ikke spille lyd, kun windows egne lyde.
    Derudover ville han meget gerne have XP igen, da han ikke kan lide Vista.


    Vi gik igang med at installere xp, og alt er gået fint indtil vi kommer ind på acers hjemmeside og skal finde hans bærbar. På listen over bærbare under drivere finder vi så kun modellen over og modellen under 9412!
    Så vi tar modellen under og over for at sammenligne, og de har samme uduelige liste af drivere, som henviser til en masse drivere med underlige navne, hvoraf der blandet andet er 4 forskellige lan drivers, 2 video drivers osv.
    Batteriets installations guide vil ikke engang åbne!


    Er der nogen der evt har samme bærbar som kan nogle trick, eller nogle andre der ved hvad man kan gøre?

    Spillet hvor man enten er en bulldozer, robot eller racer bil, whatsoever, hvor man så skal ryde bygninger for en rød lastbil der bære en atom våben. Hvad er det , det hedder?! Anyone?

    Hey alle


    Det lykkedes mig på et tidspunkt at komme igennem en proxy server for at kunne høre radio over nettet. Serveren er den der styre div. ting på min skole, og da jeg er på tredie år er der MANGE fritimer, som radioen har hjulpet mig af med :P


    Jeg har brugte programmer som
    Proxycap, freecap og sockscap.. De virker ikke længere.. Ved ikk hvorfor..


    Er der nogle der kan hjælpe mig på vej?

    Nogen der har en tekst, stil eller lig der omhandler fantasygenrens popularitet og betydning for det moderne menneske?


    Sidder lige og laver lidt dansk :D?

    Heya..


    Kan ikke huske hvad den CPU køler hedder, men den ligner noget der burde hænge under vingen på en boing ..
    Det ligner meget en turbinemotor.......
    Nogen der kan hjælpe?