QuoteOprindeligt indl?g af Patrick S
Har du forbindelser til BT.cph ? jeg vil gerne til audition
Nope
Krillen >> Dit sig. er 50 pixels for h?jt.
Har du forbindelser til BT.cph ? jeg vil gerne til audition
Nope
QuoteOprindeligt indl?g af Berleburg
Nope
arbejder du ikke i BT.cph ? hvorn?r er den n?ste 2on2 cup ?
Arbejder ikke p? Axeltorv, men kender nogen der g?r.
Sidder istedet i n?rheden af Odense
Mener det er d. 12 dec. der er 2on2 inde p? caf?en i kbh.
Spiller cs.. meget! og vores klan d?r og starter tit hele tiden hehe. Da vid hed Shake! lavede jeg ellers HP til os og vi var p? clanbase.. men nu er det bare blevet til et par PCW's om dagen og chat i ventrilo.
har tidl. gamet for Procenter i Blodet og #PhanatiX (cl og co-cl og manager ogs? ) ....vi var da til CPL qualifier om plads til cpl i kbh dengang....s? har da v?ret oppe og snuse lidt...
spilelr kun for sjov (har ikke tiden) i gnu oldschool, s? hvis du har lidt tid hist og her og mangler lidt sjov s? har vi lidt plads.
bare kig ind p? #gnu.dk og snak med mig.
QuoteOprindeligt indl?g af Krillen
Syns os det ville v?re synd at kalde SoA et tophold.. Men da de var p? h?jeste kunne de vel sammenlignes med dagens The Titans eller Asylum.
Spiller selv pt for en klan der hedder Proserv.dk!
Vi er bar lidt inaktive i ?jeblikket, men det skal nok g? frem, vil da ihvertfald kalde os et godt middelskilled hold. Men sig til hvis nogle er med p? en PCW eller Cw ;)! :D!
da soa var p? deres h?jeste var der ingen sammenligning med nogen klan i verden udover NiP......
PiB...dem snakker jeg med til daglig Alts? p? IRC. Pixel var jo ogs? med til julefrokost forleden.
QuoteOprindeligt indl?g af Fragman
da soa var p? deres h?jeste var der ingen sammenligning med nogen klan i verden udover NiP......
Har du ikke ogs? spillet i PUI, eller bare hyggespillet med dem?
kender godt til soa og sk og dem
m? nu sige at mit favorit hold er pubmasters hehe
hvis i ikke har set deres cs movies skulle i se at finde dem :p hehe
har ik helt forst?et om de ikke rammer godt endnu eller ikke, men darn de er hehe
render rundt p? hoved af hinanden og kan booste op det mest ut?nkelige steder hehe
Selv spiller jeg kun some low / mid skilled for http://www.d-i-x.com om team leader for team.sic :p
men vi er da ogs? klar til en PCW eller 2 hvis der skulle v?re nogen der t?r :camp: hehe
QuoteDisplay MoreOprindeligt indl?g af denully
kender godt til soa og sk og dem
m? nu sige at mit favorit hold er pubmasters hehe
hvis i ikke har set deres cs movies skulle i se at finde dem :p hehe
har ik helt forst?et om de ikke rammer godt endnu eller ikke, men darn de erhehe
render rundt p? hoved af hinanden og kan booste op det mest ut?nkelige steder
hehe
Selv spiller jeg kun some low / mid skilled for http://www.d-i-x.com om team leader for team.sic :p
men vi er da ogs? klar til en PCW eller 2 hvis der skulle v?re nogen der t?r :camp: hehe
Ja vi er da helt sikkert.. TOP NICE!! vi skulle have spillet i g?r.. Shadow spille som om han spillede med cheat.. selv folk fra Tilted af sagde han cheater hahah (btw. jeg kender ham real life og jeg ved han har sine heldige dage.. men ingen cheat her fra :P)
og jeg spiller med i dix
Vi owner jo lige for tiden. vi n?r aldrig at spille en pcw f?rdig. s? smutter de s? vil mene midi er vi da i hvert fald
Kunne dem der spiller p? de danske servere herinde, ikke lige liste m?ske 5 ip'er der bliver spillet meget p? ?
S? kunne vi jo l?bende fange hinanden derinde
hehe jeg har ingen klan men har tit t?nkt p? at starte noget sammen med nogle fra de "forladte" klaner som SoA,LimitLess,Level det er s?nd alle de gode spillere st?r uden klan spiller kun 2on2 cups dor tiden sammen med en fra LimitLess..
CSonline.dk 212.130.42.91:27015 Leg med mig herinde
Aerial , m? jeg v?re med i [Tweak.DK] ? BE OM P?NT
QuoteOprindeligt indl?g af Raller
Aerial , m? jeg v?re med i [Tweak.DK] ? BE OM P?NT
ha ha jamen det er da op til folk selv :D.
Jeg skriver det bare foran navnet for at reklamere lidt for tweak rundt omkring p? serverne
CSonline.dk 212.130.42.91:27015 Leg med mig herinde
Pr?ver den lige n?r jeg kommer hjem
QuoteOprindeligt indl?g af Aerial
Pr?ver den lige n?r jeg kommer hjem
jeg er ogs? frisk jeg pr?ver lige n?r jeg engang kommer hjem ved en 5 tiden
hhe s? sl?ver jeg lige nogle andre af mine venner med her ind
hehe
Fang mig p? MSN. Er hjemme hele dagen, da jeg skriver 3. ?rsopgave...h?mh?m
Jeg er klar.
Spiller i #evildeeds og #fishforever. Men er ikke ret god, st?r mest for deres hjemmesider osv.
Hov glemte at sige det ikke er top klaner.
Men fishforever.dk eller fishhouse.dk som det hed i gamle dage har haft et kanon godt hold, men det fleste er joinet nye klaner, feks savasci.org.
Bes?g vores server: [cscup] fishforever.dk FFA | IP: 80.160.75.254:30200
:camp: