CS top klan :)

Oprindeligt indl?g af Patrick S

Har du forbindelser til BT.cph ? jeg vil gerne til audition :)

Nope :)

Krillen >> Dit sig. er 50 pixels for h?jt.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

Oprindeligt indl?g af Berleburg

Nope :)

Krillen >> Dit sig. er 50 pixels for h?jt.

arbejder du ikke i BT.cph ? hvorn?r er den n?ste 2on2 cup ?

• Arbejder ikke p? Axeltorv, men kender nogen der g?r.

Sidder istedet i n?rheden af Odense :)

Mener det er d. 12 dec. der er 2on2 inde p? caf?en i kbh.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Spiller cs.. meget! og vores klan d?r og starter tit hele tiden hehe. Da vid hed Shake! lavede jeg ellers HP til os og vi var p? clanbase.. men nu er det bare blevet til et par PCW's om dagen og chat i ventrilo.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• har tidl. gamet for Procenter i Blodet og #PhanatiX (cl og co-cl og manager ogs? ) ....vi var da til CPL qualifier om plads til cpl i kbh dengang....s? har da v?ret oppe og snuse lidt...

spilelr kun for sjov (har ikke tiden) i gnu oldschool, s? hvis du har lidt tid hist og her og mangler lidt sjov s? har vi lidt plads.

bare kig ind p? #gnu.dk og snak med mig.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

Oprindeligt indl?g af Krillen
    Syns os det ville v?re synd at kalde SoA et tophold.. Men da de var p? h?jeste kunne de vel sammenlignes med dagens The Titans eller Asylum.

Spiller selv pt for en klan der hedder Proserv.dk!

Vi er bar lidt inaktive i ?jeblikket, men det skal nok g? frem, vil da ihvertfald kalde os et godt middelskilled hold. Men sig til hvis nogle er med p? en PCW eller Cw ;)! :D!

da soa var p? deres h?jeste var der ingen sammenligning med nogen klan i verden udover NiP......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• PiB...dem snakker jeg med til daglig :) Alts? p? IRC. Pixel var jo ogs? med til julefrokost forleden.

Oprindeligt indl?g af Fragman

da soa var p? deres h?jeste var der ingen sammenligning med nogen klan i verden udover NiP......

Har du ikke ogs? spillet i PUI, eller bare hyggespillet med dem?

• kender godt til soa og sk og dem
    m? nu sige at mit favorit hold er pubmasters hehe

hvis i ikke har set deres cs movies skulle i se at finde dem :p hehe
    har ik helt forst?et om de ikke rammer godt endnu eller ikke, men darn de er :crazyeyes: hehe

render rundt p? hoved af hinanden og kan booste op det mest ut?nkelige steder :D hehe

Selv spiller jeg kun some low / mid skilled for http://www.d-i-x.com om team leader for team.sic :p
    men vi er da ogs? klar til en PCW eller 2 hvis der skulle v?re nogen der t?r :camp: hehe

• Ja vi er da helt sikkert.. TOP NICE!! vi skulle have spillet i g?r.. Shadow spille som om han spillede med cheat.. selv folk fra Tilted af sagde han cheater :P hahah (btw. jeg kender ham real life og jeg ved han har sine heldige dage.. men ingen cheat her fra :P)

og jeg spiller med i dix :D
    Vi owner jo lige for tiden. vi n?r aldrig at spille en pcw f?rdig. s? smutter de :P s? vil mene midi er vi da i hvert fald

• hehe jeg har ingen klan men har tit t?nkt p? at starte noget sammen med nogle fra de "forladte" klaner som SoA,LimitLess,Level det er s?nd alle de gode spillere st?r uden klan :roller: spiller kun 2on2 cups dor tiden sammen med en fra LimitLess..

Oprindeligt indl?g af Raller
    Aerial , m? jeg v?re med i [Tweak.DK] ? BE OM P?NT :D

ha ha jamen det er da op til folk selv :D.

Jeg skriver det bare foran navnet for at reklamere lidt for tweak rundt omkring p? serverne ;)

Oprindeligt indl?g af Aerial

Pr?ver den lige n?r jeg kommer hjem :cheers:

jeg er ogs? frisk :D jeg pr?ver lige n?r jeg engang kommer hjem ved en 5 tiden :P hhe s? sl?ver jeg lige nogle andre af mine venner med her ind :D hehe

• Fang mig p? MSN. Er hjemme hele dagen, da jeg skriver 3. ?rsopgave...h?mh?m :P

Jeg er klar.

• Spiller i #evildeeds og #fishforever. Men er ikke ret god, st?r mest for deres hjemmesider osv. 8)

Hov glemte at sige det ikke er top klaner. :))
    Men fishforever.dk eller fishhouse.dk som det hed i gamle dage har haft et kanon godt hold, men det fleste er joinet nye klaner, feks savasci.org.