Programmer til at lave signatur?

  • Nu har jeg gået og kigget lidt .. og i har alle samme sådan nogle farverige og flotte signature.. ;P.. men hvilke programmer er det i laver dem i ? .. Jeg kender nemlig kun paint ;) Hvis der en der gider at bruge et par minuter på at lave en "skitse" ville det da være dejligt :D :clap:


    :cheers:

  • Jeg bruger selv Adobe Photoshop 30-dags trial'en...


    Har en gammel bærbar jeg bruger den på, som jeg så formatere en gang i mellem, for at kunne blive ved med at bruge den..


    Hvad havde du tænkt dig der skulle være på?
    Nogle specielle ønsker?

  • Photoshop :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Nu har jeg gået og kigget lidt .. og i har alle samme sådan nogle farverige og flotte signature.. ;P.. men hvilke programmer er det i laver dem i ? .. Jeg kender nemlig kun paint ;) Hvis der en der gider at bruge et par minuter på at lave en "skitse" ville det da være dejligt :D :clap:


    Så giver jeg en bajer :cheers:


    Her er lige en lille hurtig smagsprøve - lavet i Adobe Photoshop 6.0 ! Brug den hvis du har lyst. ;)

  • fatter hat og briller af det program, rent spildte penge... :(


    det kan alt for meget.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Har selv Photoshop men bruger det ikke så ofte. Derimod bruger jeg et gammelt program der fulgte med til en scanner jeg købte i 98. PhotoPlus4...simpelt og hurtigt. Men som tidligere fortalt er paintshop pro også et alternativ!

  • Bruger PhotoshopmCs.. genialt program..


    Undskyld for stavningen.. erlig e kommethejn fra byen,. er staduig skrald stiuv..!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Bruger Photoshop 7.0, og jeg har lært mig alt det jeg kan selv og ved at læse tutorials, har aldrig læst i en bog om det eller noget andet, begyndte at lære mig selv det, da jeg var 13, og nu kan jeg alt i hovede bortset fra alle effekterne inde i "Arcistic"


    EDIT: forresten har jeg droppet 3D studio MAX, for det var da alt for kompliceret (så hvis i syns Photoshop er stort 8o ) jeg prøver nu demoen af Cinema4D, der kan det "grundlæggende" i at lave 3D objecter, og egentlig er ret nemt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Bruger PhotoshopmCs.. genialt program..


    Undskyld for stavningen.. erlig e kommethejn fra byen,. er staduig skrald stiuv..!


    ...igen .. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Hey Bentzin vil ik oz bikse noget sammen til mig :D ?
    Fatter hat af alle de billedredigerings programmer..

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W