Står der idiot i panden på mig?

  • Jeg føler mig lige nu dummere end jeg troede var muligt ..


    Sendte tre legatansøgninger ud i går, og da jeg ordnede min skoletaske faldt jeg over de kopier som jeg ikke skulle bruge, og der har sneget sig en stor fejl ind i min ansøgning .. Af en eller anden grund, har jeg fået et helt andet firmanavn med, så skal vist bare vinke farvel til at få nogen af de legater overhovedet .. Det er bare en fejl der ikke må ske ..


    Nøj hvor føler jeg mig dum lige nu .. :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Arh.. :( Ring til dem og bed dem overse den du har sendt afsted.. og så send den rigtige afsted. De ved jo godt at der kan ske fejl, sådan et sted.


    Er ved at opspore nogle telefonnumre .. Problemet er så bare, at der er ansøgningsfrist i dag .. Var det bare her i området, ville jeg have mulighed for at tage ud med en ny, men det er lidt svært ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Er ved at opspore nogle telefonnumre .. Problemet er så bare, at der er ansøgningsfrist i dag .. Var det bare her i området, ville jeg have mulighed for at tage ud med en ny, men det er lidt svært ..


    Trist, men alle kan fejle som Falsk også siger


    Fax den?


    :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Fandt telefonnumrene til to af dem, men de ta'r ikke telefonen .. Så er jeg lige vidt ..


    Argh .. Pis!


    Træls sådan noget.


    Jeg betalte en regning via netbank til Tele2 og tastede, ved en fejl, 70 kr. for lidt ind. Fik lige en rykker på de 70 kr. og besked om, at der vil blive opkrævet 100 kr. i rykkergebyr på næste regning... Det er f... også træls... X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Træls sådan noget.


    Jeg betalte en regning via netbank til Tele2 og tastede, ved en fejl, 70 kr. for lidt ind. Fik lige en rykker på de 70 kr. og besked om, at der vil blive opkrævet 100 kr. i rykkergebyr på næste regning... Det er f... også træls... X(


    Jeg lavede det med 100 kr. ved TDC mobil, og fik en rykker jeg så ikke kunne forstå .. Så ringede jeg og snakkede med en, og hun slettede den, for hun kunne ikke se hvad der var galt, så lukker de min telefon, og smider 200 kr. på i genåbningsgebyr, og to medarbejdere ved TDC sviner mig til .. Jeg kommer til at klage, og får mine 300 kr. retur .. Havde den første medarbejder fortalt mig om de manglede 100 kr. havde jeg da betalt dem ..

  • LOL - minder mig om en dag hvor jeg var ude med ansøgninger. Havde mega mange med, og havde planlagt ruten og hele skidtet.


    Fik bare lige afleveret min McDonalds ansøgning til Burger King. Da jeg fandt ud af det, tonsede jeg tilbage og bad om at få den igen. Der stod de og grinede af mig - de havde vidst læst den :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg føler mig lige nu dummere end jeg troede var muligt ..


    Sendte tre legatansøgninger ud i går, og da jeg ordnede min skoletaske faldt jeg over de kopier som jeg ikke skulle bruge, og der har sneget sig en stor fejl ind i min ansøgning .. Af en eller anden grund, har jeg fået et helt andet firmanavn med, så skal vist bare vinke farvel til at få nogen af de legater overhovedet .. Det er bare en fejl der ikke må ske ..


    Nøj hvor føler jeg mig dum lige nu .. :O


    Det er sgu surt Burger, men jeg er sikker på at de forstår dig hvis du siger at du fik byttet om på to.


    Må man spørge hvad du søger til ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Arh.. :( Ring til dem og bed dem overse den du har sendt afsted.. og så send den rigtige afsted. De ved jo godt at der kan ske fejl, sådan et sted.



    Aaaaarhhhhhh fandeme surt show - men jeg tror sgutte de vil være forstående - og helt ærligt Burger - for fanden da - så'n fejl laver man BARE ikke på en legat ansøgning - Det tyder jo på sidste minuts sjusk - og deeeeeeeet er de nok ikke så glade for.


    BtW: Better luck next time... ;)
    btwII: Til det med overskriften : Normalt ikke - meeeeeeeeen pt. måske.. :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Fik bare lige afleveret min McDonalds ansøgning til Burger King. Da jeg fandt ud af det, tonsede jeg tilbage og bad om at få den igen. Der stod de og grinede af mig - de havde vidst læst den :O


    Jeg har prøvet det den anden vej rundt.


    Min søn kom til skade i skolen, og så skulle der sendes anmeldelse til skolens forsikringsselskab. Noget tid efter kom der brev tilbage fra forsikringsselskabet. Vores navn stod på konvolutten, men inden i lå der et brev til en anden modtager i en helt anden sag. Ordlyden var noget i retning af "Da vi ikke har fået svar på det brev, vi sendte for en måned siden, afslutter vi nu sagen, medmindre vi hører fra jer inden for en uge".


    Så tænker man jo lidt over, om det første brev fra forsikringsselskabet er gået lige så galt i byen...


  • Hvorfor tror du jeg føler mig som en kæmpe idiot .. Var bare SÅ sikker på jeg havde skrevet den fedeste legatansøgning .. Håber i det mindste de får et billigt grin over mig ..

  • Hejsa


    snøft det er sku en sur en og sluge nå men held og lykke med at få styr på det vi kan da krydse lidt fingre for at det går her inde ;)

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Undrer mig. Ud fra dine indlæg her, så virker du meget seriøs med det du laver, og så laver du du sådan en kæmpe-brøler.
    Håber du kan få reddet trådene ud, så du kan komme videre med den oprindelige plan.


    Tak .. Jeg er slet ikke klar over hvad der er gået galt. Der er en del faktorer der påvirker mig i en negativ retning lige for tiden, dette skal naturligvis ikke lyde som en dårlig undskyldning, så er vist nødt til at tage det her nederlag til mig, og så for alt i verden gøre det bedre fremover.