QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Dårlig opløsning ...
Hmm jahh kan godt være.... men stadig lidt LIR at game HL2 på 28Tommer....
Dårlig opløsning ...
QuoteOprindeligt indlæg af Connektors
Jaaaa jeg har lige fået det med posten og min cd key gik fint igennem steam og nu er den ved at unlocking half-life 2 game files Weee snart game game game
Hvilket tager pæænt lang tid.
QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22
Ikke på et TV ... ... Hellere fx. 19" Monitor frem for 28" TV ...
QuoteOprindeligt indlæg af Alaza
Hvilket tager pæænt lang tid.
Syntes du ? ... Tog nu ikke så lang tid her .... en smøgs tid, så var det hele kørt ind vel ..
Men et par minutter overlever man jo nok at vente ...
btw... surt at ikke have internet ... *G*
min er omkring nu snarkere vi lige % så er min nok ca 90% færdig
min er omkring nu snarkere vi lige % så er min nok ca 90% færdig
70-75% her ca... zzz....
færdig
færdig
Jamen tillykke da ...
synes godtnok det tager lidt tid her med den download :]
Jamen tillykke da ...
hehe ik helt jeg har lige genstartet den og startet spillet op og nu siger den ready to play in aproxly et eller andet 2min
Så er jeg inde i spillet
Så er jeg inde i spillet
Tillykke igen ? ... ... Jamen så spil dog istedet for at skriver at du er inde i spillet. *G*
Hvis spillet blev sendt igår fra Softxchange med brev post, så kan jeg godt forvente at det ligger i post kassen ik?
QuoteOprindeligt indlæg af Recon_99
Hvis spillet blev sendt igår fra Softxchange med brev post, så kan jeg godt forvente at det ligger i post kassen ik?
Håber jeg hvertfald for har bestilt samme sted også igår:D
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Håber jeg hvertfald for har bestilt samme sted også igår:D
Jeg krydser fingre for os begge
QuoteOprindeligt indlæg af Recon_99
Næ... Du kan håbe ... Men det skal jo stadig gennem post DK, så det kunne jo godt først komme i morgen ... Man ved jo aldrig med dem ...
Men der er nok en god chance for at det kommer i dag ... Hvis det er sendt som pakke og du ikke er hjemme, så skal du jo dog ned og hente det på posthuset ... Det er ikke altid man kan hente en pakke samme dag på posthuset som den er røget der ned ... Alt efter hvilke posthus det er ... Da nogle har deres pakker et andet sted ... Eller noget gøjl i den retning ...
sejt det er så mange gange bedre en lille doom3 hehe der var for sjov men efter min mening er det bedre da man ka komme ud i landskabet og det lyd system de bruger er meget bedre en doom3s syndes jeg
husk at slå Water Detail til Refleck All så bliver det for nice
sejt det er så mange gange bedre en lille doom3hehe der var for sjov men efter min mening er det bedre da man ka komme ud i landskabet og det lyd system de bruger er meget bedre en doom3s syndes jeg
husk at slå Water Detail til Refleck All så bliver det for nice
Water detail???
Hvad er det for noget??
På min hedder den vist bare reflect world eller everything???
Jeg kører mit i 1600x1200 med 2xAA 8xAF og alt i max
MEGA lækkert...
Er der så ikke en HL2 fan som har en wow account som ikke skal bruge den længere?
Jaaaa jeg har lige fået det med posten og min cd key gik fint igennem steam og nu er den ved at unlocking half-life 2 game files Weee snart game game game
Kan man taste sin key ind under produkter man allerede ejer hvis man har købt det på cd og har fået sin key der.
Jeg har preloadede hele møjet
Den hund man møder.. Sikken en bassedreng!
Det med water reflect all, der skal man vidst have en god del monster kræfter for at kunne trække det ordentlig. Får 40-50 fps udenfor med "Reflect World"