HL2 Weee Så skal der games

• Det kan ikke forklares, det skal opleves.. Alle animationer er bare utroligt smukt gennemført, stemningen i spillet er i top, og alt følger rent faktisk med.. Der er kun meget små ting jeg har kunnet få øje på der ikke er 10/10, men de er så små at jeg sikkert er den eneste der har lagt mærke til det..

Fatter ikke at det "kun" får 9.2 på gamespot, det burde have fået 9.8.. Nå, men tilbage til spillet, for det er et af dem hvor man får lyst til at spille starten om 3-4 gange, bare for at kigge på menneskenes ansigter, blive skubbet lidt af en politisjover og kaste en flaske champagne i hovedet på ham.. Simpelthen skønt!

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Hvor er det spil smukt.. Så utrolig gennemført.. Er fandme ligeglad med at det blev udskudt så lang tid.. Nu er det her endelig, og ventetiden har været det værd! Det her spil overgår simpelthen alt jeg har prøvet til dags dato..
    Miljøet er simpelthen fantastisk..

Edit: Måtte bare lige poste et stemningsbillede (det ser selvfølgelig bedre ud i animeret 3D, men i fatter pointen):

DOOM 3 GO HOME

Jamen Hayes dog, du lyder nærmest forelsket :D

Hvor er det spil smukt.. Så utrolig gennemført.. Er fandme ligeglad med at det blev udskudt så lang tid.. Nu er det her endelig, og ventetiden har været det værd! Det her spil overgår simpelthen alt jeg har prøvet til dags dato..

Jeps, det er nice ... ;) ... Jeg har også hygget mig godt de sidste 1,5 time ... :clap: ... og fed musik ... ;)

Oprindeligt indlæg af Simonthk
    gi noget mere forklreing spader!

Snak ordenligt ... Du kan jo tage og prøve det istedet for ... ;)

Edit: Måtte bare lige poste et stemningsbillede (det ser selvfølgelig bedre ud i animeret 3D, men i fatter pointen):

DOOM 3 GO HOME

Ser godt ud, hvilken opløsning osv?! samt er det med AA osv? har jo selv 9800pro og vil gerne spille med high details i 1024

CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
    RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
    OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
    Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing

• Har lige siddet og gamet et par timer, men skal lige have en rygepause ... Minimere så spillet og blev lidt nysgerrig ...

190 MB RAM / 200 MB SWAP ... Det er jo ikke meget det sluger i den tilstand. Har games der sluger mere end det ... og programmer ... *G* :))

Spillet kører fremragende. Thumbs-Up til Valve ... :clap:

[Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/HL2-1.jpg]
    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/HL2-2.jpg]
    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/HL2-3.jpg]

... Very nice ...

• Detaljer om opløsning osv; kører med:

1200x1024
    4xaa og 8xaf
    Alt er på max undtagen vandet, som er sat til "Reflect World" istedet for "Reflect All"

Og spillet kører 'som en drøm'! Der er intet slowdown i kampscener, eller noget, det er simpelthen så fantastisk gennemført, og samtidig ligner det jo også bare en drøm!

Og så kom jeg endelig til stedet jeg postede i screenshotet før: :P

http://www.flypicture.com/archive/11-16-2004\nice2.JPG

Edit: Grill, du kører da vel ikke med undertekster.. Det fjerne jo det filmiske aspekt ;)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

• AAArrr jeg hader post dk de har allerede været med min pakke og jeg kan først hente det i morgen X(

nogen der hved om man bare kan lade sin pakke lige på posthuset og så bliver den sendt tilbage til boomtown og så for man sine penge igen???

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Edit: Grill, du kører da vel ikke med undertekster.. Det fjerne jo det filmiske aspekt ;)

Nej det gør jeg ikke, men skulle jo lige prøve det ud ... Det var i starten af spillet og der skal ALT jo undersøges ... Men nu når jeg er kommet videre, så bruger jeg dem ikke. ;)

Oprindeligt indlæg af Aerial
    har lige boostet til en 8mbit så det kan komme ned lidt hurtigere :]

Håber forresten det understøtter Wide

X( Ej røver da også bare en bank også smutter ned og køber en skærm til 30k :))