HL2 Weee Så skal der games

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Du fræser jo også stadig rundt på den hovercraft.. Den kedeligste scene i spillet, indtil videre..


    Jojo, men det er trods alt kapitel 5, og så skal der da virkelig være mange, hvis det hele ikke skal blive for ens. Nu er jeg i slutningen af 6, og hele den del af bare det man har set i traileren - ret ærgerligt.


    Men glæder mig til kapitel 7.

  • "Bugs" indtil videre:


    Hvis man skyder en tønde maling med en af de der metalskiver, så sker der intet andet, end at begge ting flyver forvirrede rundt. Ret skidt.


    Og en anden ting er en ting Hayes gjorde mig opmærksom på. Slår man med kobenet på en væg får man et skudhul.

  • Jeg må indrømme at jeg er forbavset over hvor godt det er optimeret, jeg kører 1600x1200 med 16xaniso og 8x AA med alt på high og reflect all uden den mindste hakken.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg må indrømme at jeg er forbavset over hvor godt det er optimeret, jeg kører 1600x1200 med 16xaniso og 8x AA med alt på high og reflect all uden den mindste hakken.


    Må være noget med de P4 maskiner, for jeg oplever ret meget lag ved 1024, standard details, uden AA og det er ved 11.5*200 og GFX clocket.

  • Spiller nu på 10. kapitel - Det er stadig enormt fedt! Kudos til Valve!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Det ser fanme godt ud gutte...nu har jeg aldrig været vild med spil der er baseret på singleplayer, men gfx mæssigt er det meget fedt, og kræver slet ikke de store ressourcer....


    her er så mit spørgsmål: jeg vil gerne have en pakke med HL2 og CS:S fysisk...altså ikke noget med onlinekøb v steam....skal have cderne i hånden :)


    hvilken pakke skal man så købe og hvor kan de købes...var nede i fona og merlin i vejle og intet ang. hl2 overhovedet!!!!! er nærmest forfærdet over deres ignorance...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg må indrømme at jeg er forbavset over hvor godt det er optimeret, jeg kører 1600x1200 med 16xaniso og 8x AA med alt på high og reflect all uden den mindste hakken.


    Hmm... Dit kan ikke køre det ret flydende :D


    8xAA?? Tror ikke helt på det kører uden at hakke... Med 4xAA og 8xAF 16x12 er mit faldet til 25-30 FPS 1-2 gange... Et 6800GT som yder MEGET mindre end et X800XT i HL2 burde SLET ikke kunne køre det i så høj detail...


    Men ville gerne se dine FPS ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Kapitel ? ...


    Prøv at trykke "New Game" på hovedmenuen, så ser du hvad jeg taler om :)


    11. kapitel nu.. Må hellere gemme lidt til i morgen også..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Prøv at trykke "New Game" på hovedmenuen, så ser du hvad jeg taler om :)


    11. kapitel nu.. Må hellere gemme lidt til i morgen også..


    Samme her. Slutningen af 8.'eren. Kan jo ikke gennemføre det i aften, det ville være synd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Samme her. Slutningen af 8.'eren. Kan jo ikke gennemføre det i aften, det ville være synd.


    Man kunne vel også bare gennemføre det igen i morgen.. Eller vent, der er andre spil der venter på at bliver klaret.. Må hellere få det ud af verden.. Er det forresten bare mig der ikke kan finde en multiplayer del i det?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Man kunne vel også bare gennemføre det igen i morgen.. Eller vent, der er andre spil der venter på at bliver klaret.. Må hellere få det ud af verden.. Er det forresten bare mig der ikke kan finde en multiplayer del i det?


    Det er jo det. Du mangler jo en del løb.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    Hvordan har du fået din fps på?( har fundet ud af man skal skrive cl_showfps 1 men kan ikke få konsolen ned :P


    Bruger bare programmet Fraps :)


    http://www3.fraps.com/win9x/FRAPS19D.EXE


    Der findes en nyere version, men den er bare mere besværlig, og kun trial osv. Den her virker perfekt :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2