QuoteOprindeligt indlæg af Th@ms
Vil det sige at når jeg går i FONA i morgen, så kan jeg vælge mellem Gold, Silver og Bronze ? eller hva' ?
Desværre! kun standard pakken med HL2 og CSs, collectors edition kommer senere, nok først i December..
Vil det sige at når jeg går i FONA i morgen, så kan jeg vælge mellem Gold, Silver og Bronze ? eller hva' ?
Desværre! kun standard pakken med HL2 og CSs, collectors edition kommer senere, nok først i December..
Så 20stks i Kvickly i hvidovre idag ved 18tiden.... skørt
QuoteOprindeligt indlæg af CarStone
Nogen kan bare ikke vente med at stille det frem
QuoteOprindeligt indlæg af John H
Ok, havde også kun tænkt mig at købe bronze. Hvor meget kommet det til at koste ?
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Må man spørge hvorfor folk går ind og hente det kl 23:59 i nat når det først kan spilles kl 9![]()
![]()
Eb har vel købt rigelig af kopier når det er verdens mest ventede spil?(
Men må sige det er genialt med den der kl 9 sikring måske bare ikke så fear med de få mennesker som ikke har internet endnu
Hvor kan man købe det klokken 23.59?
Fed7haS
Ok, havde også kun tænkt mig at købe bronze. Hvor meget kommet det til at koste ?
Elgiganten sælger det for 279.- kr, men ellers ligger det vist på 319,- 339,- , det jeg har set...
http://www.planethalflife.com/
Tror ikke Steam serverne er pressede lige nu
Det er nok umuligt at se, men kl er 9:05 på det billede, og der står det samme som der gjorde i går når man prøver at starte spillet..
Nu, kl: 9.23, kan man stadig ikke starte spillet.. I skuffer mig Valve
Mærkeligt! Der er da andre som er begyndt at hente!
Jaja, jeg har allerede hentet spillet.. Venter bare på det bliver aktiveret
Edit: Måske er det fordi jeg kun har bronze, at de lige synes at Gold og Silver skal ha' først.. PFT! ARgH!
Skal til byen og hente min version af spillet om lidt
håber at der er en eller anden Half Life 2 Collectors Edition er kommet i butikkerne !
Nu venter man bare på posten
jeg er i skole vil hjem og spille. Er det aktiveret nu8???? Til dem som har fået det gennem et skarbelod fra 9800xt
QuoteOprindeligt indlæg af CarStone
Hmm ja meget sygt! det må de jo enlig ikke :]
Heh købte du så ikke lige en kopi?