hehe
sidder her ud på de sene timer og skriver en rapport der skal være færdig til i morgen, og kom til at se på min pulse måler at jeg i grunden har skrevet ret meget i dag
Og spørgsmålet er om vi skal lave et pulseteam ?
jeg har Denmark suport crew - mit helt eget
hehe og til jer der ikke ved hva pulse er, så er det et lille program der ligger i tray og bruger INGEN ressurser, det tæller bare dine taster, hvor mange gange man taster i tastaturet, man går bare ind på siden og registrerer sig og så kan man til enhver tid gå ind og se hvor mange gange man har trykket.
Den "pulser" en gang i timen, hvor den lige sender dit antal tryk til en server som står og tæller dem sammen i enes account.
Nogen syns nok det er lame, men jeg syns det er meget sjovt at se hvor meget man i grunden trykker i det tastatur hver dag ...hehe...
det kan hentes og man kan læse mere om det på: http://dolphin.twistification.net/
Og i kan bare joine team hvis i skulle få lyst... er jo efter hånden nået ret langt alene mand ... hehe...
Jeg har addet det her lille billede så i kan danne jer et indtryk af hvordan det fungerer.
Forsat god aften til jer der må være oppe endnu, jeg skal skrive videre på min bio rapport om Biotiske og abiotiske Forhold i en sø.
Hygge