Hvem har Tweak's fedeste signatur?! [KONKURRENCEN - SKRIV I DETTE EMNE]

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Endnu et bevis på at det er en pl.. konkurrence - Men han er jo med - men kan ikke få nogen stemmer - hmmmmmmm - smaaaaaaaaaaaart..... :roller: :roller:

Jeg har sagt det var en fejl. Som sagt er der ingen grund til at du bliver ved med at opføre dig som en idiot. Vi har fattet hvad du mener.

• synes din avatar og din signatur havde været federe hvis du havde brugt fx lizzard som inspiration :) det andet passer ikke helt til dit nick :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Jeg har sagt det var en fejl. Som sagt er der ingen grund til at du bliver ved med at opføre dig som en idiot. Vi har fattet hvad du mener.

Den største idiot i denne tråd er vist forfatteren................... :roller: :roller:

Oprindeligt indlæg af Fragman
    synes din avatar og din signatur havde været federe hvis du havde brugt fx lizzard som inspiration :) det andet passer ikke helt til dit nick :)

Sagt af en som har Fagman - oops fragman som nick - hmmmmmmm - yderligere kommentarer er vidst unødvendige... :T

Oprindeligt indlæg af Tismund
    Er mig en gåde hvordan du kan komme igennem hverdagen med så negativ en holdning til alt wizzard

Er det også en gåde for dig - at nogen har en anden mening end din - og at den ikke pr. automatik bliver forkert af det - nå ja det er det jo sikkert - men hvad kan man forvente af en som vælger tismund som nick og gigolo som "beskæftigelse" i sin profil. Iøvrigt aner du ikke en skid om hvad min holdning er til noget som helst - ja det skulle da lige være til dig.... :lame:

Er det også en gåde for dig - at nogen har en anden mening end din - og at den ikke pr. automatik bliver forkert af det - nå ja det er det jo sikkert - men hvad kan man forvente af en som vælger tismund som nick og gigolo som "beskæftigelse" i sin profil. Iøvrigt aner du ikke en skid om hvad min holdning er til noget som helst - ja det skulle da lige være til dig.... :lame:

Er jeg den eneste der kommer til at tænke på om hans "nick" og "beskæftigelse" har noget med hinanden at gøre nu når du skriver det der ?

Addddd ... 8o

Så rolig mu "Wizz" - Pas på blodtrykket ;) Den her såkaldte konkurrence døde allerede inden den startede. Total tyndt grundlag og koncept, som virkelig viser, hvor lidt der roterer den rigtige vej. Ærgrer mig stadig over at jeg meldte mig. For hold da helt ferie en gang børnehaveskrål og rygklapperi der er ind i mellem. Samtidig med at den slet ikke "holder" nogen steder. Da den anden "stemmetråd" efter hånden er glemt og borte + at nogle af dem der meldte sig ikke er med - eller er med men man kan ikke stemme på dem :crazyeyes:
    Dælme godt gennemtænkt.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/26.gif
    Tjah - så er den gamle tilbage fra varmen. :(

Oprindeligt indlæg af bentzin

Så rolig mu "Wizz" - Pas på blodtrykket ;) Den her såkaldte konkurrence døde allerede inden den startede. Total tyndt grundlag og koncept, som virkelig viser, hvor lidt der roterer den rigtige vej. Ærgrer mig stadig over at jeg meldte mig. For hold da helt ferie en gang børnehaveskrål og rygklapperi der er ind i mellem. Samtidig med at den slet ikke "holder" nogen steder. Da den anden "stemmetråd" efter hånden er glemt og borte + at nogle af dem der meldte sig ikke er med - eller er med men man kan ikke stemme på dem :crazyeyes:
    Dælme godt gennemtænkt.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/26.gif

Og i mellemtiden har denne herre fået en billet til Spanien i en 3 dage! Lykken er gjort ;)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af bentzin

Uha.... Man bliver jo helt bange... :))

Nej pjat...WB Bentzin. Jeg håber din ferie har været lige så god, som de sidste 2 dage her.
    I går blev bilen godkendt til syn og i dag fik jeg nedsat min teknisk designer udd. med 1 års praktik, så jeg er færdig til sommer og har dermed taget den på et år. 8o
    Starter på produktionsteknolog udd. til september så. :))

Oprindeligt indlæg af The Hans

Uha.... Man bliver jo helt bange... :))

Nej pjat...WB Bentzin. Jeg håber din ferie har været lige så god, som de sidste 2 dage her.
    I går blev bilen godkendt til syn og i dag fik jeg nedsat min teknisk designer udd. med 1 års praktik, så jeg er færdig til sommer og har dermed taget den på et år. 8o
    Starter på produktionsteknolog udd. til september så. :))

Det ender jo med du er færdig inden du skal pensioneres .. *GG*

Oprindeligt indlæg af Burger
    Det ender jo med du er færdig inden du skal pensioneres .. *GG*

*GG... Det har sine fordele, at være en gammel sej gut. :))

Oprindeligt indlæg af Burger

Velkommen tilbage .. Håber du har haft en god tur .. :)

Jo da - dejlig varmt - lige indtil for et par timer siden. Godt nok mærkeligt at komme fra ca. 32 grader og så lande i 2 grader. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/33.gif]
    Regner med at jeg laver en ekstra side med stemnings-billeder dernde fra - på min hjemmeside - en af dagene. Har taget ca. 250 billeder. 8)

Oprindeligt indlæg af The Hans

*GG... Det har sine fordele, at være en gammel sej gut. :))

That's right - ellers havde jeg heller ik' udholdt mor og svigerdatter's kiggen butikker (og dem er der altså en del af sådan et sted) ;)
    Forresten svigersønnen tog lige sit dykkercertifikat færdigt på 2 dage - dernede. Godt gået - øh svømmet. :))

Selfølgelig har du ret til din egen mening, skal ingen fratage dig. Men når det gang på gang er på andres bekostning, så bliver det lidt trættende at kigge på i længden.
    Tag din mor i hånden og gå ned og køb nogle Fluanxol, så skal det nok gå alt sammen.

• Haha.. Underligt topic.. Man kan kun vote på dem, som ikke engang har specielt gode sign's.. Siger dog heller ikke de er dårlige..

Men hvor er fx. Tismund på den liste? Han har da fortjent pladsen mere end et par af jer andre.. :) :P Lær' det!