QuoteOprindeligt indlæg af engel
Kæft det sejt med dit navn/domæne, der fader frem og tilbage på din signatur.
Enig det er enormt flot lavet.
Enig det er enormt flot lavet.
Takker En milliard frames, lidt faderi og så er den i vinkel
Undrer mig bare lidt at den ikke fylder mere, men overlever nok hehe
Øv, jeg ville have stemt på mig selv...
Jeg stemmer på TISMUND men det kan man ikke ?
QuoteOg hvor er du dog ynkelig dobbeltmoralsk med det billede.
Siiiiiiiiiiiiiiiiiikkert - og du kan ikke tåle kritikken - så du er bare YNKELIG....
QuoteOprindeligt indlæg af Krillen
Syns der er mange fede.. Kig f.eks. min egen!
Tjaaaaaa - den er for stor - efter reglerne...
QuoteOg så var det vist et krav, at man selv skulle have lavet den ..
Vel også derfor Berleburgs ikke kom med ..
Så skulle Tismund's jo heller ikke med - eftersom den ikke overholder reglerne for Tweak signatur:
Og fremover ingen animationer og ingen ikoner af nogen art i signaturer.
QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
Siiiiiiiiiiiiiiiiiikkert - og du kan ikke tåle kritikken - så du er bare YNKELIG....
Jeg kan ikke tåle kritikken, fordi den er fuldstændig ubegrundet.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af WizzarD
Så skulle Tismund's jo heller ikke med - eftersom den ikke overholder reglerne for Tweak signatur:
Og fremover ingen animationer og ingen ikoner af nogen art i signaturer.
Øhm .. Undskyld mig, men vil du låne mine briller? Tismund er altså ikke med i afstemningen ..
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Jeg kan ikke tåle kritikken, fordi den er fuldstændig ubegrundet.
Du tror ikke det er din Edit han brokker sig over .. Jeg forstår den som om, at du har stemt på dig selv, og det kan WizzarD vel ikke se grunden til, fordi han ikke mener din signatur er fed ..
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Du tror ikke det er din Edit han brokker sig over .. Jeg forstår den som om, at du har stemt på dig selv, og det kan WizzarD vel ikke se grunden til, fordi han ikke mener din signatur er fed ..
Det er da også okay hvis han er sur over det, det jeg ikke kan tage seriøst er alle hans andre kritikpunkter.
Ser ikke ud til, at flere stemmer...
Hva'... hvor længe kører konkurrencen egentlig?
QuoteØhm .. Undskyld mig, men vil du låne mine briller?
Tismund er altså ikke med i afstemningen ..
Nå for fa'n - ja det så jeg sgutte lige - så bare der var en som mente man skulle stemme på ham - og en ulovlig (for det er den sgu - "stamper stææædigt i gulvet mens jeg kigger olmt på Whopperen") signatur kan vel ikke vinde - men igen - hvem gider vinde den slags useriøse komkurrencer....
EDIT: Mon ikke den lille Whopper skulle få sig et par briller selv. Hvis man klikker på LINKET - som indeholder HELE listen af deltagere - så ER personen med det delikate brugernavn med - altså må ham være med i "konkurrencen".
Vi har fattet at du ikke kan lide den, ingen grund til at opføre sig som en idiot.
er helt pjattet med c-ks farver, er min personlige farve kombo favorit ...sort/rød er en feeed effekt...
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Vi har fattet at du ikke kan lide den, ingen grund til at opføre sig som en idiot.
Hva' med om du bare lukkede - enten tråden eller en vis legemsdel. Du kan jo tydeligvis ikke tåle at nogen fortæller sandheden....
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af WizzarD
Nå for fa'n - ja det så jeg sgutte lige - så bare der var en som mente man skulle stemme på ham - og en ulovlig (for det er den sgu - "stamper stææædigt i gulvet mens jeg kigger olmt på Whopperen") signatur kan vel ikke vinde - men igen - hvem gider vinde den slags useriøse komkurrencer....
EDIT: Mon ikke den lille Whopper skulle få sig et par briller selv. Hvis man klikker på LINKET - som indeholder HELE listen af deltagere - så ER personen med det delikate brugernavn med - altså må ham være med i "konkurrencen".
Ja han er i oversigten, men du kan ikke stemme på ham, ergo er han ikke med .. *GG*
Og jeg har briller .. Ellers kan jeg sq ik se noget ..
QuoteJa han er i oversigten, men du kan ikke stemme på ham, ergo er han ikke med .. *GG*
Og jeg har briller .. Ellers kan jeg sq ik se noget ..
Endnu et bevis på at det er en pl.. konkurrence - Men han er jo med - men kan ikke få nogen stemmer - hmmmmmmm - smaaaaaaaaaaaart.....
så ER personen med det delikate brugernavn med - altså må ham være med i "konkurrencen".
hov hov
Vi kan ikke alle være ligså kreative som herren