har lige købt en Prescott 3.2 uden den er clocket er den 32 g med mit vapo kan det passe???
lyder for vildt
min 3.0 der er cocket til 3964 er 2-G
fatter ikk en dyt af det

Prescott varme
-
-
Det lyder også lidt ekstremt...
Tror du har monteret det forkert
Pil det fra hinanden og monter det på igen..
En af mine venners 3.0 prescott@3.6 bliver 53 full load med vand...
-
Min 3.2@3.9 bliver 55 med luft, så der er noget galt
-
har lige rykket lortet fra hinanden det bliv sgu bedre nu siger den +11 G på cpu og minus 22 på hovedet
Synes stadig det er meget varm
Jeg ved godt de skulle blive noget mere varm
andre der har en Prescott kom med deres grader -
Jeg har lige prøvet at sætte den ned på 3.6 og der er den 31 grader idle og 46 load.
-
Oprindeligt indlæg af barslund
har lige rykket lortet fra hinanden det bliv sgu bedre nu siger den +11 G på cpu og minus 22 på hovedet
andre der har en Prescott kom med deres graderhmm det må stadigvæk være noget galt, den skal selt ikke være så varm. Kan være en defekt temp probe eller andet.
-
Oprindeligt indlæg af barslund
andre der har en Prescott kom med deres graderMåske er der stadig noget galt???
Sikker på der ikke sidder noget mellem CPU og vapo'en??
Bare noget støv eller snavs eller sådan noget??? Det kan nemlig give mega meget...
Men jeg ved sq ikke hvor varme de skal blive...
Ved bare at en af mine venner har en 3.0@3.6 på et max3... Den siger den er 53 full load...
Tror stadig det er dårlig kontakt???
Ellers er det vel meget almindeligt???
-
den kører nu her er hvad den kører lige nu så vil rammen ikk mere uden at skal gå på 5:4
men skal lige se hvad den kan komme op på -
Er du sikker på at det ikke er en af de gamle vapo's?? En af mine venner har sådan en.. hans er ca 40g load
-
Oprindeligt indlæg af nazty
Er du sikker på at det ikke er en af de gamle vapo's?? En af mine venner har sådan en.. hans er ca 40g load
Jeg ville da mene at det stadig er for meget, selv i en af de gamle vapo? -
Jeg samlede en comp til en af mine venner. Det var også et max3 med en 3G prescot med en 7000cu. Den blev også al for varm hele tiden, og jeg prøvede alt, forskellige bios'er osv osv. Til sidst fik jeg sat den ned ved at ændre "cpu warning temp" fra 75 til 90 grader. Så faldt temp til 35 idle og 48 load...¿?
Tror det er et problem som abit lige skal have kigget på...