Indlæg af nazty

    Sidder lige med kvitteringen her.


    Den er købt d. 27.07.2008


    Jeg har selv installeret en ekstra 320gb hdd magen til den som sad i i forvejen samt haddisken på 250gb. Derudover monterede jeg i sidste uge 2x2gb corsair ram.


    Har også købt Snow Leopard som selvfølgelig vil medfølge.


    Dvs. jeg købte den med 320gb hdd og 4gb ram. Ga' 18.527,50 kr.

    Yo,


    Vil li høre hvad i tror jeg kan få for min maskine.


    Det er som skrevet en MacPro - modellen fra først i 2008. Den er super velholdt.


    Her er lidt specs:


    1 x 2.8 GHz QuadCore E5462 Xeon CPU
    2 x 320gb HDD (WD-WCARW5942169)
    1 x 250gb HDD (Maxtor 7V250F0)
    8gb DDR2 FB-DIMM 800MHz ram (4x1gb + 2x2gb)
    NVIDIA GeForce 8800 GT


    Den er 2.5 år gammel.

    Tak for jeres svar!


    Er nu ret sikker på den er omkring 2 år og 1-4måneder.


    Men ørhm.. havde nok håbet på lidt mere. Hvis jeg beslutter mig for at sælge den vil jeg sq nok forsøge med g&g, dba.dk, morfar osv. Til sidst vil det nok ende her.


    Igen, tak for skudene.

    Yo,


    Jeg søger en smart løsning på mit problem:
    Jeg har 2 computere (en pc og en mac) som skal have adgang til samme filer hele tiden - altså uden at hive stik ud osv. Jeg tror muligvis at en NAS ku løse problemet, men er bange for at det kommer til at gå alt for slow når det skal køre over netværket.
    Det mest optimale vil nok være hvis der findes en ekstern hdd hvor man kan tilkoble 2 computere med enten firewire eller usb.. Men så vidt jeg ved er det ik en mulighed?


    Hvordan løser jeg det bedst muligt?

    Mange tak for jeres svar. Sætter jeg pris på.



    Det er fordi min kærestes adapter a mystisk grund ikke fungere længere. Det skete med den var plugged. Den begyndte at bippe svagt og stoppe med at virke. Dioden i adapteres lyser heller ikke når den er sat til. Heller ikke i laptoppen..
    Så indtil videre bruger hun min som passer i. Eneste forskel er at den er 20V/3.25A fremfor 19V/4.75A som den gamle var.


    Så.. jeg står vel og mangler en ny?


    Hendes gamle adapter var en LiteOn PA-1900-04. Vi bestilte en ny (samme brand + model navn) fra bærbar.com. Men dens stik passer ikke i hendes lap som er en Znote 6625WD.

    Mange tak for svaret. Blev lige 250% klogere på min adapter viden.


    Men det vil sige at det ikke er vildt godt at smide en 3.25A adapter til en lap der gerne sku ha 4.75A? Og syns jeg har hørt at det mest er adapteren der tager skade.. Men er lidt i tvivl om det kun er ved for høj/lav spænding, eller om det også gælder strømstyrke?

    Oi,


    Har lidt et par spørgsmål mht. laptop adaptere (eller adaptere generelt?) omkring volt og ampere.


    Hvornår er det skadeligt at bruge en adapter med for meget eller lidt volt og ampere?


    Vil adapter med 3.25A output skade en bærbar hvis dens originale adapter outputter 4.75A f.eks?




    På forhånd tak.

    Hi,


    Min kæreste fik en Amitech 500gb ekstern hdd i julegave. For en uges tid siden brugte hun den for første gang, hvor hun overførte alt hendes data til da computeren skulle formateres. Efter formateringen, satte vi amitech hdd'en til, men efter at have overført filer en times tid, kunne windows ikke genkende hdd'en/'usb enheden' mere. Prøvede at sætte den til min egen comp, som heller ikke kunne genkende den.
    Efter en del forsøg, med at sætte den til, hive strøm fra og til, kunne windows se den igen. Og det se den hver gang man sætter den til nu. Men så snart man overfører filer til en anden hdd, åbner større filer som psd, zip, iso osv., kan windows ikke kende den igen. Men man kan sagtens åbne billeder, swf filer osv.


    Nogen der har en idé om hvad der kan være galt og hvordan vi evt. kan fikse det?


    Lidt erfaringer med Amitechs support ville også være godt at høre..

    Hey.


    Eftersom jeg overvejer at skifte til mac vil jeg høre hvad i mener jeg kan få for min computer. Specs ses i min sig.


    I stedet for de ram som ses i min sig har et følgende:
    Corsair XMS2 Dominator Xtreme Performance TwinX Matched
    2 x 2 GB / PC2-8500CL5 / 1066 MHz
    Produkt kode: TWIN2X4096-8500C5DF


    Alt er i et Antec Performance One P182 kabinet.


    Computeren har aldrig været overclocket. Alt hardware er købt på samme tid for ca. et år siden.




    På forhånd tak.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Har du prøvet at slå bruger styring fra?
    Det skulle give dig rettigheder til at gøre det.


    Hvor gøres det?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    hvis stadig intet hjælper heller ik en reboot så prøv "Unlocker" det ka idet mindste fortælle dig hvor det er i brug, bruger det meget i XP Pro SP3 x86.


    http://ccollomb.free.fr/unlocker/


    Problemet har stået på i nogle måneder. Så. reboot hjælper ikke.


    Og når du siget 'det er i brug'. Mener du så filen(erne) jeg prøver at flytte? I så fald. Tror jeg ikke unlocker kan løse mit problem da det er ALLE filer på ALLE mine drev, jeg ikke kan flytte eller kopiere.