Post dit desktop
- 

- 
			hmm... nu skal det jo gøres ordentligt nu der skal gøres noget ved det, så jeg satte mig ned og begyndte at stykke nogen forskellige ting sammen  ... og ja jeg bruger to wallpapers i 1200x1024 et til hver skærm... ellers ser det dumt ud når man skal trække det ud ;P ... hehe... ... og ja jeg bruger to wallpapers i 1200x1024 et til hver skærm... ellers ser det dumt ud når man skal trække det ud ;P ... hehe...
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af zweb.dk Her er mit skrivebord!!!  [Blocked Image: http://www.zweb.dk/Home%20-%20backup/skrivebord_6.JPG] Hva er det for en sjov danser du har nede i bunden? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ 
 hmm... nu skal det jo gøres ordentligt nu der skal gøres noget ved det, så jeg satte mig ned og begyndte at stykke nogen forskellige ting sammen ... og ja jeg bruger to wallpapers i 1200x1024 et til hver skærm... ellers ser det dumt ud når man skal trække det ud ;P ... hehe... ... og ja jeg bruger to wallpapers i 1200x1024 et til hver skærm... ellers ser det dumt ud når man skal trække det ud ;P ... hehe...Det her ville måske være fedt til din desktop. Ihvertfald beregnet til Wide  
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Aerial Det her ville måske være fedt til din desktop. Ihvertfald beregnet til Wide  hehe meget god ide, men den er for bred og lang  ... den ser meget dum ud på mit skrivebord... hehe... men ellers fed nok ide..:D ... ... den ser meget dum ud på mit skrivebord... hehe... men ellers fed nok ide..:D ...
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ hehe meget god ide, men den er for bred og lang  ... den ser meget dum ud på mit skrivebord... hehe... men ellers fed nok ide..:D ... ... den ser meget dum ud på mit skrivebord... hehe... men ellers fed nok ide..:D ...
 Du kan da rezise den så den passer - uden at du mister ret meget af kvaliteten !
- 
			ikke det helt vilde 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf ahh ja rotte du har ok smag  AJ er nice hehe jep hun er for lækker  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af HeRo Hva er det for en sjov danser du har nede i bunden? Det kunne du lide at vide hva?  Ej her er et link til programmet:  Plus! Dancers Plus! Dancers
- 
			mit, ik noget vildt imponerende..He he  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Evilbone hehe jep hun er for lækker  Ja hun er sq dejlig... Skal lave et samurize theme med hende snart... Skal bare have fundet nogen fede ikoner og sådan noget  Shakalen: Fedt desktop  Meget enkelt og stilrent... 
- 
			tak for det zweb.dk Ja nice desktop Shakalen  
- 
			tak tak  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf ahh ja rotte du har ok smag  AJ er nice Jeps ...  
- 
			jaja nu nærmer det sig det er sku ved og være færdig men jeg har lagt mærke til at i kan få jeres smartbar til og vise jeres harddisk forbrug det kan godt være jeg er lidt dum  men jeg kan sku ik få min til og vise det men hvis der er nogle af jer der lige ved hvordan det skal gøres så vil jeg gerne have lidt hjælp på forhånd tak men jeg kan sku ik få min til og vise det men hvis der er nogle af jer der lige ved hvordan det skal gøres så vil jeg gerne have lidt hjælp på forhånd tak 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator 
 jaja nu nærmer det sig det er sku ved og være færdig men jeg har lagt mærke til at i kan få jeres smartbar til og vise jeres harddisk forbrug det kan godt være jeg er lidt dum men jeg kan sku ik få min til og vise det men hvis der er nogle af jer der lige ved hvordan det skal gøres så vil jeg gerne have lidt hjælp på forhånd tak men jeg kan sku ik få min til og vise det men hvis der er nogle af jer der lige ved hvordan det skal gøres så vil jeg gerne have lidt hjælp på forhånd tak Winbar kan... Kan bedre li winbar... De minder meget om hinanden... Men winbar har bare news trackers  Den har jeg så kørende til newz.dk 
- 
			ok mange tak KØBKØB  nu er jeg glad nu er jeg glad
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af engel Puha.. hehe.  De billeder fra den serie hvor hun poserer i quoten her, har jeg i stor version, vistnok scannet ind. Er det noget du vil have?  Uha uha, det kunne jeg sgu' godt tænke mig!  
- 
			Her er mit.. Det er windows 2k med et WindowBlinds (en del af ObjectDock pakken, den som det program aerial bruger også er med i).. Har ikke fået taget mit sammen til at købe pakken endnu.. Baggrunden er fra http://www.vladstudio.com - total yndlings baggrunds laver  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity Uha uha, det kunne jeg sgu' godt tænke mig!  Tilføj mig bare på MSN, min adresse står i min profil. Så sender jeg dem.